Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik ga 'm gewoon in 4:3 bekijken, anders mis je nog het beeld dat toegevoegd is, zonde. Ik heb geen enkel probleem met 4:3, maar dat komt misschien omdat ik redelijk veel films in dat aspect ratio bekijk (je zal wel moeten bij oudere films).

  2. #27

    Standaard

    Ik ga voor iTunes, ik vind hun 4K kwaliteit altijd erg goed. Plus Atmos erbij en dat ik em op mn Apple TV kan bekijken en onderweg vind ik het de beste keuze.

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toevoeging in het originele artikel.

    Update: 18-03-2021

    Vooralsnog is de film alleen nog te koop en nog niet te huur. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid later wel mogelijk zijn. De gehele film heeft een 4:3-beeldverhouding in een 16:9-frame. Dit is een specifieke keuze van Zack Snyder. Dit houdt in dat de film zwarte balken heeft aan de zijkanten. Wil je toch de film beeldvullend in 16:9 zien dan dien je de zoomknop van je tv afstandsbediening te gebruiken om zo de film beeldvullend te maken. Je mist dan onder en boven een deel van het IMAX-beeld, maar de film is zo gemaakt dat alle belangrijke inhoud (inclusief ondertitels) zichtbaar blijft en daardoor geschikt om zowel in 4:3 te kijken als in een uitvergroot beeld in 16:9. Je levert dan wel iets aan resolutie in, maar bij een 4K-bron is dat prima te doen. Let op! Niet alle aanbieders bieden 4K en HDR, terwijl het qua prijs veelal niets scheelt. Wees selectief waar je hem koopt.

    Inmiddels is de film op diverse platformen verschenen.

    Ra***en
    (UHD, HDR10, 5.1) €13,99
    Pathe Thuis (HD, 5.1) €15,99
    Amazon Prime (UHD) €16,99 (SD) €13,99
    YouTube Films (HD) €16,99
    Apple TV (UHD, Dolby Vision, Dolby Atmos) €?
    Google Films (HD, 5.1) €16,99
    Microsoft Films (UHD, HDR, 5.1) €13,99
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Toevoeging in het originele artikel.
    iTunes is €13.99

  5. #30
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kon ik niet zien zonder in te loggen
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #31

    Standaard

    Nu nog een keer 4 uur vinden dat je ongestoord kan kijken, dat is het grootste probleem ....

  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gewoon harde afspraken maken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33

    Standaard

    Ik wacht wel op op de fysieke release die her en der al is aangekondigd (2 discs).

  9. #34
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Weet je het zeker..?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #35

    Standaard

    Donderdag gekocht op Itunes met nl subs. Ook een stuk gekeken. Gisteren niet meer te vinden in het aanbod. Wel in mijn aankopen. Maar nu alleen nog met closed captions in Engels te kijken.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Donderdag gekocht op Itunes met nl subs. Ook een stuk gekeken. Gisteren niet meer te vinden in het aanbod. Wel in mijn aankopen. Maar nu alleen nog met closed captions in Engels te kijken.
    Ja, dat heb ik dus ook! Op m’n iPhone speelt ie wel af met NL ondertiteling. Ik dacht dat het aan mijn sync lag op m’n Apple TV, maar het is dus iets anders. Op zich geen probleem, Engelse subs zijn prima, maar toch gek.

  12. #37

    Standaard

    Zojuist nog eens een keer geprobeerd. Via de itunes app op de apple tv 4k wel nl subs. Via de apple+ app geen nl subs.
    Vreemd.

    Op itunes is de film nu wel weer te koop.

    Vind m wel boeiender dan de oude versie.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Zojuist nog eens een keer geprobeerd. Via de itunes app op de apple tv 4k wel nl subs. Via de apple+ app geen nl subs.
    Vreemd.

    Op itunes is de film nu wel weer te koop.

    Vind m wel boeiender dan de oude versie.
    Vreemd inderdaad. Vanavond nog eens proberen. Ben bij deel 6 dus bijna klaar.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gewoon harde afspraken maken.
    Dat valt niet mee Claudio . Binnenkoet maar eens een dag verlof opnemen dan.

  15. #40
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gelukkig zijn mijn beide zonen net zo gek als ik en liepen we met smart te wachten tot hij uitkwam. Moeders offert zich wel op. Om 8 uur begonnen en na afloop echt nog even bijkomen. Was lang, maar zeker geen lange zit. Zwaar onder de indruk en bij deze is de vorige versie definitief geschrapt in haar bestaan. Joss Wie....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #41

    Standaard

    Heb hem inmiddels in de pre-order staan bij Bookspot ook bij Bol.com is die inmiddels te pre orderen.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  17. #42

    Standaard

    Ik hou het bij itunes. BVS heeft inmiddels.op itunes ook een upgrade gehad naar de imax versie.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gelukkig zijn mijn beide zonen net zo gek als ik en liepen we met smart te wachten tot hij uitkwam. Moeders offert zich wel op. Om 8 uur begonnen en na afloop echt nog even bijkomen. Was lang, maar zeker geen lange zit. Zwaar onder de indruk en bij deze is de vorige versie definitief geschrapt in haar bestaan. Joss Wie....
    Joss Whedon die https://www.blu-ray.com/movies/The-A.../30654/#Review

    No way dat Justice League het ook maar enigszins haalt bij Avengers.

  19. #44

    Standaard

    Ach, vergelijken is onzin. Deze is veel geweldadiger, bloediger, dan Avengers.

    Bij deze versie heb ik me geen minuut verveeld. Toch 4 uur.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 21-03-2021 om 05:17
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #45

    Standaard

    Ik neem aan dat Claudio de bioscoopversie met nieuwe versie vergeleek en ik snap dat deze veel meer de visie van Snyder is (en beter).
    Je kunt de bioscoopversie moeilijk op Joss Whedon afschuiven, die kreeg een (onmogelijke) opdracht van de bazen bij WB en die heeft hij uitgevoerd.
    Met Avengers had Whedon de ruimte om het verhaal vanaf 0 op te bouwen en dan krijg je iets geweldigs.
    Bij JL kreeg hij het materiaal van Snyder en de opdracht dingen te veranderen en dat in max 2 uur te vertellen en dan krijg je wat we kregen.

  21. #46

    Standaard

    Ik vind Whedon toch echt wel een middelmatige regisseur. Hij kan een verdienstelijke film maken en alle hokjes aanvinken, maar hij kan het materiaal nooit boven zichzelf laten uitstijgen zoals bijvoorbeeld de Russo Brothers wel hebben gedaan met de tweede en derde Avengers films. Die zijn mijlen ver beter dan de eerste IMO. Snyder heeft dat nu ook gedaan met z’n JL. En daarnaast zijn er nog de aantijgingen van de vergiftigde sfeer op de set van Whedon. Nee, hij heeft voor mij echt afgedaan.

  22. #47
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik was altijd wel fan van series als Firefly, Buffy en Angel, dus min of meer wel een Whedon-fan en The Avengers was een prima film, waar de weg ernaartoe net zo belangrijk was, maar dit is zo anders. Inderdaad niet te vergelijken. De beste man heeft zich echter ook niet al te best gedragen, maar dat terzijde. Hij moest roeien met de riemen die hij had, maar dat neemt niet weg dat het zootje was geworden. Zijn humor werkt bij The Avengers, maar niet in de DC-wereld. Ik ben al mijn hele leven net zo gek van DC- als Marvelcomics. Ik was wellicht maanden van slag na Infinity War. Dat komt naar mijn mening (bijna) meer overeen met het gevoel bij Z.S.J.L.. Natuurlijk zijn er ook dingen die minder goed zijn, maar het sluit perfect aan bij de gritty sfeer die de voorgaande delen boden. Het was bijna een combi van DC, 300 en Watchmen en een prima slotstuk met ruimte voor meer.

    De aspect ratio blijf ik geen meerwaarde vinden. Eerder het gevoel dat ik informatie mis. Sowieso, als je het moet uitleggen is het al te veel. De hele filmwereld doet het al jaren zo, maar ik doe het lekker anders. Maar eerlijk gezegd is de film boeiend genoeg, waardoor je er snel aan went. Ben wel blij dat ik een grote tv heb, maar enig IMAX-gevoel heb ik ook niet ervaren. Dat raakt wat mij betreft kant nog wal. Dat gevoel krijg ik overigens wel als ik inzoom. Heb delen wel even zo bekeken en dat is gewoon prima, geen afgehakte hoofden en om nou te zeggen dat ik beeld mis, nee, niet echt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik vind Whedon toch echt wel een middelmatige regisseur. Hij kan een verdienstelijke film maken en alle hokjes aanvinken, maar hij kan het materiaal nooit boven zichzelf laten uitstijgen zoals bijvoorbeeld de Russo Brothers wel hebben gedaan met de tweede en derde Avengers films. Die zijn mijlen ver beter dan de eerste IMO. Snyder heeft dat nu ook gedaan met z’n JL. En daarnaast zijn er nog de aantijgingen van de vergiftigde sfeer op de set van Whedon. Nee, hij heeft voor mij echt afgedaan.
    Neem aan dat je derde en vierde Avengers bedoelt. De tweede, Age of Ultron, was ook van Whedon. Maar de MCU films van de Russo's vind ik lastig te vergelijken met de eerste Avengers, omdat toen het MCU al veel meer zijn vorm had gevonden. Als Whedon iets kan dan is het een overtuigende wereld schapen. Of hij zich wel of niet heeft niet misdragen, kan ik niet over oordelen, want ik was er niet bij, het enige wat ik wel weet is dat hij niet veroordeeld is voor iets dan ook. Wat ik me wel kan voorstellen is dat je als showrunner van een Amerikaanse tv serie onder behoorlijke druk staat (je kunt elk moment gecanceled worden) en dat je daar geen prettig mens van wordt. Wel zie je dat vele schrijvers, producers en acteurs in meerdere projecten met hem hebben samengewerkt, dus het kan niet alleen kommer en kwel zijn geweest.

    Ben best een fan van Snyder, maar de man is vaak veel te ambitieus (en het is wel vaak stijl over inhoud). Dat zie je ook in het feit dat er vaak een veel langere director's cut van hem verschijnt. Justice League kwam voor het DCEU ook veel te vroeg, was nog niet verdiend en veel van de karakters waren nog te weinig uitgewerkt. DCEU had veel rustiger opgebouwd moeten worden en daar was Man of Steel een prima blauwdruk voor geweest. Veel overzichtelijkere scope.
    Laatst aangepast door tmvde : 22-03-2021 om 09:54

  24. #49

    Standaard

    Ik zie dat hij al bij bol te bestellen is (datum nog niet bekend):

    UHD

    UHD steelbook

    Maar vast even besteld, €26,99 is een nette prijs.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie dat hij al bij bol te bestellen is (datum nog niet bekend):

    UHD

    UHD steelbook

    Maar vast even besteld, €26,99 is een nette prijs.
    Bij Bookspot €24,99 (€22,49 voor VIP members)
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •