Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: Speed 4K

  1. #1

    Standaard Speed 4K

    Aangekondigd in de Verenigde Staten voor 4 mei.

    Special Features and Technical Specs:
    • REMASTERED IN 4K
    • NEW DOLBY ATMOS TRACK
    • Audio Commentary by Jan de Bont
    • Audio Commentary by Graham Yost and Mark Gordon
    • Action Sequences
      • Bus Jump
      • Metrorail Crash

    • Inside Speed
      • On Location
      • Stunts
      • Visual Effects
      • HBO First Look: The Making of Speed

    • Extended Scenes
      • Jack Shoots Payne in the Neck
      • Payne Lives/Cops Party
      • Annie's Job
      • After Helen's Death
      • Ray's Crime
      • Cargo Jet Explosion: The Airline Version

    • Speed Music Video by Billy Idol
    • Optional English SDH, Spanish, and French subtitles for the main feature

      Bron: blu-ray.com https://www.blu-ray.com/news/?id=28324


    Laatst aangepast door Johan1967 : 18-03-2021 om 07:00

  2. #2

    Standaard

    Interessant.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de film laatst nog gekeken, maar eerlijk gezegd vond ik 'm niet zo bijzonder meer.

  4. #4

    Standaard

    Klassieker, maar voor mij in 4K alleen interessant als het een grote verbetering in beeldkwaliteit oplevert. Ben de laatste tijd nogal teleurgesteld in 4K-uitgaven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Bne heel erg benieuwd naar deze. Blijft voor mij echt een zomerse actiefilm. Ben ook wel benieuwd naar de 4K transfer. De BD is er eentje uit de begintijd, dus ik heb op zich goede hoop.

  6. #6

    Standaard

    Hoewel hij veel minder is, hoop ik dat deel 2 ook op 4K verschijnt. Blijft voor mij toch ook een leuke film om naar te kijken.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb m nog nooit gezien. Speed 2 dan. Zo slechte recencies, dat ik deze altijd links heb laten liggen. Deel 1 vind ik toch nog steeds goed.

    Jan de Bont is opgegroeid in dezelfde straat als ik. En heb zwemles gehad van zijn zus. Vreemd genoeg is dat genoeg reden om m te blijven volgen. Jammer dat na een paar flops, hij toch naar de achtergrond is verdwenen.

    Twister is een van mijn guilty pleasures, en is voor mij een verplichte aankoop, als die op 4k zou verschijnen, met atmos of dts:x.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 18-03-2021 om 17:32
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #8

    Standaard

    Speed 2 is inderdaad anders dan het eerste deel maar die slechte recensies heb ik nooit zo begrepen. Op zichzelf gezien gewoon een vermakelijke film vind ik.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Speed 2 is inderdaad anders dan het eerste deel maar die slechte recensies heb ik nooit zo begrepen. Op zichzelf gezien gewoon een vermakelijke film vind ik.
    Ik zal m.eens een kans geven.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk dat het vooral een flop was, omdat Keanu Reeves was vervangen door Jason Patrick, het een deel twee was en een veel hoger popcorngehalte met het cruiseschip. Verstand op nulfilm, maar wel een stuk minder dan deel één, omdat de originaliteit ver te zoeken was. Twijfel of dit de moeite waard is op 4K.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Denk dat het vooral een flop was, omdat Keanu Reeves was vervangen door Jason Patrick, het een deel twee was en een veel hoger popcorngehalte met het cruiseschip. Verstand op nulfilm, maar wel een stuk minder dan deel één, omdat de originaliteit ver te zoeken was. Twijfel of dit de moeite waard is op 4K.
    1 van de leukste scene's uit de film (Speed 2: Cruise Control) blijf ik deze vinden:


  12. #12

    Standaard

    Disney+….....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #13

    Standaard

    Ik lees op het forum van Blu-ray.com dat de Engelse 4K-uitgave de oude Blu-ray bevat met nieuw artwork. Dus geen nieuwe disc zoals bij de Amerikaanse uitgave. En Bluray-disc.de vermeldt ook de oude extra's op de Blu-ray van de Duitse 4K-uitgave, dus ook daar geen nieuwe disc.

  14. #14

    Standaard

    Ja erg jammer van de UK (en ook de DE) versie, want de US versie is niet goedkoop om te importeren

  15. #15

    Standaard

    Wat versta jij onder niet goedkoop Rogier ??
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Wat versta jij onder niet goedkoop Rogier ??
    Aankoopprijs boven de 22 euro waardoor ik douane kosten moet betalen.

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Interessant filmpje DVDWatcher. Ik vind de 2021 BD soms wel erg overbelicht en fel overkomen, en de UHD wel een betere kleurbalans hebben maar soms ook wel grijs en grauw. Wat ik me altijd herinner van de film en ook in de 2006 BD herken is die warme gloed van de transfer om dat warme weer en broerigere over te laten komen. Dat draagt IMO erg aan bij de sfeer van de film, en dat herken ik jammer genoeg niet in de nieuwe BD/UHD transfers.

  19. #19

    Standaard

    Ik vind zelf de Blu-ray van 2010 er het beste uitkomen kwa beeld.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vind zelf de Blu-ray van 2010 er het beste uitkomen kwa beeld.
    Dat is dus de 2006 BD in het filmpje

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is dus de 2006 BD in het filmpje
    Aok, in ieder geval vind ik het raar dat ze nu in dit tijdperk van 4K zo'n slecht product afleveren, als een Blu-ray beter uit de test komt dan een 4K versie. Volgens mij had dat toch met grote afstand andersom moeten zijn.

  22. #22

    Standaard

    Het is te hopen dat de persoon of mensen achter dat vergelijkingsfilmpje dezelfde persoon of mensen zijn achter de caps-a-holic website, gezien het daar van 'gejat' is.
    De UHD is zonder twijfel het beste en vind het nogal apart dat men hier een 15 jaar oude bluray als beter bestempelt, terwijl die meer op video lijkt door de edge enhancement.
    Dat de UHD er minder/niet zomers uitziet is misschien wat jammer, maar de film is tussen september en december 1993 opgenomen, dus vraag mij af of die zomerse uitstraling wel zo bedoeld was.

    Mvg.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Dat de UHD er minder/niet zomers uitziet is misschien wat jammer, maar de film is tussen september en december 1993 opgenomen, dus vraag mij af of die zomerse uitstraling wel zo bedoeld was.
    Ten eerste is het dan nog steeds best goed te doen qua weer, met temperaturen van rond de 20/25 graden, en ten tweede is de film echt neergezet als zomer blockbuster (dat weet ik nog goed) dus dan zou een zomerse uitstraling daar natuurlijk zeker bij helpen. Plus dat daarnaast Keanu Reeves de gehele film in een t-shirt rondloopt
    Enfin, mijn eerste observaties zijn gebaseerd op het filmpje, ik hoop dat ik na aanschaf en het bekijken van de UHD er anders over denk.

  24. #24

    Standaard

    ik kan eventueel nog een extra exemplaar van Speed 4K US met slipcover new in seal in mijn pakketje mee laten sturen mocht er interesse zijn
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    ik kan eventueel nog een extra exemplaar van Speed 4K US met slipcover new in seal in mijn pakketje mee laten sturen mocht er interesse zijn
    Zeker interesse! Kan je pb sturen met kosten ed?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •