De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Picard: season 1

    Inmiddels hier ontvangen. Direct vergelijk met de 4k versie van amazon prime, dan is de blu-ray toch beter qua beeld en geluid.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Naar uit gekeken, maar serie had niet gehoeven. Doet voor mij enorm afbreuk aan de persoon picard. Je kent hem toch als de Kapitein op zijn ruimteschip, die naar iedereen luistert en vervolgens beslissingen neemt. In deze serie is hij een zielige oude man, wordt niet serieus genomen, en dat eigenlijk 10 afleveringen lang. Dat gezegd hebbende, wat gaan ze in seizoen 2 doen?

  3. #3

    Standaard

    De prijs is in NL flink verhoogt, maar in het buitenland al lekker aan het zakken.

    Ik denk dat ik straks voor de Franse versie ga.
    Heeft ook NL subs en een slipcase, dus die past netjes bij Discovery en is goedkoper
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •