De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Demper voor soundbar op houten tv-kast

    Ik kan me herinneren dat iemand een posting had met tips hoe je een soundbar qua trillingen kan verminderen. Ik kan alleen de posting niet meer vinden. Ik wil dus wat tussen de houten tv-kast en soundbar leggen zodat de trillingen naar de buren wordt verminderd. Met welke produkten hebben jullie goede ervaring?

  2. #2

    Standaard

    wasmachinerubbers of van die rubber kleine vierkante deurstoppers als je het supersimpel wil doen.
    Anders dit soort dingen dat helpt ook.

  3. #3

    Standaard

    piepschuim heb ik onder mijn PS4 werkt perfect

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    piepschuim heb ik onder mijn PS4 werkt perfect
    mag toch hopen dat je ps4 niet als speaker fungeert.
    Piepschuim helpt inderdaad tegen trillingen maar absorbeert ook geluid. Dus voor een console werkt dat prima maar voor een speaker (of soundbar) moet je dat juist niet gebruiken.

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor de tip, Edgar. Ik heb gisternamiddag een set van 4 wasmachinedempers besteld. Deze waren tenminste zwart. Netwerkkabel is ook binnen dus kan ik misschien in weekeinde eindelijk hem aansluiten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    mag toch hopen dat je ps4 niet als speaker fungeert.
    Piepschuim helpt inderdaad tegen trillingen maar absorbeert ook geluid. Dus voor een console werkt dat prima maar voor een speaker (of soundbar) moet je dat juist niet gebruiken.
    ja zit wat in...
    Voor mijn subwoofer heb ik inderdaad een iets beter ding wat ook nog prijzig was.

  7. #7

    Standaard

    Dezen gebruik ik zelf en werken goed. Het foam kan je bv met stanleymes mooi op maat snijden.


    https://www.amazon.nl/s?k=studio+mon...l_1yk9j1z4sb_b

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •