De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Soul (2020, Pixar)

  1. #1

    Standaard Soul (2020, Pixar)

    Weet er iemand of Soul een 1-disc of een 2-disc wordt? Mediamarkt zegt 1-disc, bol zegt 2-disc... één van de twee is beslist fout.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Daar ben ik ook benieuwd naar. Voor de prijs die ze er voor vragen mogen het wel 2 discs zijn. Helaas kunnen we vrijdag niet even naar de winkel om te kijken i.v.m. de lockdown.

  3. #3

    Standaard

    Voor zover mij bekend zit er maar 1 disc in.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #4

    Standaard

    De Franse uitgave, die volgens Amazon.fr ook Nederlands bevat, heeft twee discs. Ik zag op blu-ray.com dat de extra's op disc 2 redelijk beperkt zijn. 25 minuten aan features en 22 aan deleted scenes.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De Franse uitgave, die volgens Amazon.fr ook Nederlands bevat, heeft twee discs. Ik zag op blu-ray.com dat de extra's op disc 2 redelijk beperkt zijn. 25 minuten aan features en 22 aan deleted scenes.
    Heb je de juiste link naar amazon.fr? Ik vind 'm niet.

    EDIT gevonden
    https://www.amazon.fr/Soul-Blu-ray/d...A1X6FK5RDHNB96

    Die zoekfunctie op amazon.fr is a colossal pain in the ass. Ik ben via blu-ray.com rond moeten gaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Heb je de juiste link naar amazon.fr? Ik vind 'm niet.

    EDIT gevonden
    https://www.amazon.fr/Soul-Blu-ray/d...A1X6FK5RDHNB96

    Die zoekfunctie op amazon.fr is a colossal pain in the ass. Ik ben via blu-ray.com rond moeten gaan.
    Belgen kunnen de Franse versie ook kopen via FNAC (heb ik net gedaan). Je moet wel de websitetaal op Frans zetten anders krijg je de 1-disc BE/NL versie te zien in de zoekresultaten ipv de 2-disc BE/FR versie.

    Hier ook directe link: https://www.fr.fnac.be/a15705500/Sou...mar-Sy-Blu-ray

    Je kan dubbelchecken dat het de Franse versie is als je doorklikt vanuit "Voir tous les Caractéristiques" en dat openklapt, zie je bij "Contenu" dat er sprake is van "Le Blu-ray des bonus".
    Laatst aangepast door Kev : 06-04-2021 om 23:31

  7. #7

    Standaard

    Bedankt voor de info. Ik ga even vrijdag afwachten, dan zal 'ie wel bij Boekenvoordeel of zo liggen (en die mag openblijven in de lockdown), en als het daadwerkelijk maar de 1-disc is dan bestel ik 'm bij onze zuiderburen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Even bevestigen: vandaag de FR 2-disc editie binnen & bonus disc heeft NL subs.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Even bevestigen: vandaag de FR 2-disc editie binnen & bonus disc heeft NL subs.
    Welke webwinkel?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Welke webwinkel?
    Fnac BE (Franse versie). Gisteren verstuurd, vandaag binnen. De Franse versie is al verkrijgbaar in sommige Franse webshops sinds 30 maart blijkbaar. Ondanks dat Fnac zei 9 april heb ik 'm vandaag toch al binnen.

  11. #11

    Standaard

    Mijn vrouw heeft juist de versie met de Nederlandstalige hoes meegebracht van Boekenvoordeel Heist aan Zee. Het zijn wel degelijk 2 discs
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mijn vrouw heeft juist de versie met de Nederlandstalige hoes meegebracht van Boekenvoordeel Heist aan Zee. Het zijn wel degelijk 2 discs
    Goed om te weten. EAN code 8717418577780?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Goed om te weten. EAN code 8717418577780?
    Ja!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja!
    Mooi, dan wordt in NL/BE dus standaard de 2 disc versie verkocht.

  15. #15

    Standaard

    Vandaag mijn exemplaar van Bookspot.nl ontvangen en hij heeft inderdaad 2 discs.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •