De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Jason Bourne (UHD)

  1. #1

    Standaard Jason Bourne (UHD)

    Deel 5 van de Bourne-franchise is niet de beste, maar de UHD gelukkig wel.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Leuke recensie om te leze wel een vraag. Je geeft aan dat de film een DTS: X extensie hebt maar dat deze niet is beluisterd. Bewuste keuze of geen mogelijkheid tot afspelen? Ik vind namelijk de DTS: X track van de gehele reeks en deze in het bijzonder meer reden om de UHD te overwegen dan puur het visuele. De upgrade qua beeld is kleiner hoewel de UHD altijd de voorkeur geniet bij mij vs de Blu Ray vanwege de betere zwartwaarden en WCG. Het geluid maakt het grootste verschil, zeker als DTS: X track. Mocht je de mogelijkheid hebben qua setup is deze in mijn optiek zeer de moeite waard.

    Hoogtepunten voor mij daarbij waren de scène met het protest en de sniper op het dak. Combinatie van muziek, protest en de gunman op het dak plus helicopter. Daarnaast in het slot van de film de achtervolging. Erg indrukwekkend!
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

  3. #3

    Standaard

    Dat was inderdaad zo bij het schrijven van de BD-recensie. Bij de UHD is die wel beluisterd en de recensie is daarop aangepast. Dank voor de feedback!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •