De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Jerry Maguire (UHD)

  1. #1

    Standaard Jerry Maguire (UHD)

    Jerry Maguire maakt zijn debuut op 4K met een deftige uitgave op zowel UHD als Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De extra's en DTS-HD MA 5.1 track die je meld als nieuw, zijn alleen nieuw in vergelijking met de eerste Bluray release. De release van een paar jaar geleden (die ik zelf ook heb) heeft deze extra's ook, met daarbij ook nog Picture In Picture Audiocommentaar (ook wel Videocommentaar genoemd) en Behind The Scene's doco (Behind the Scenes at the Video Commentary 6:40) hier over en de trailer van de film. Op de Bluray in jou review zijn die eerste twee vervangen voor het Audiocommentaar en geen trailer meer. Die Behind Scene's doco was eerder alleen aanwezig als Easteregg op de 2 disc DVD, fotogallerij en Trailer ook (maar dan niet als easter egg).

    Laatst aangepast door pietdvd : 14-04-2021 om 16:00

  3. #3

    Standaard

    Dank voor de aanvulling!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb deze boxset ook staan. Tot nu toe alleen A league of their own gekeken die ook echt heel mooi opgepoetst is. Gisteren Days of Thunder gezien binnenkort deze ook maar eens kijken. Dank voor de review!
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kamidioblitz Bekijk bericht
    Ik heb deze boxset ook staan. Tot nu toe alleen A league of their own gekeken die ook echt heel mooi opgepoetst is. Gisteren Days of Thunder gezien binnenkort deze ook maar eens kijken. Dank voor de review!
    Dan moet je zeker "Lawrence of Arabia" en "Gandhi" uit deze box gaan kijken. Ik vond die er qua film/inhoud en qua beeldkwaliteit er met kop en schouders bovenuit steken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dan moet je zeker "Lawrence of Arabia" en "Gandhi" uit deze box gaan kijken. Ik vond die er qua film/inhoud en qua beeldkwaliteit er met kop en schouders bovenuit steken.
    Deze recensie is ook gemaakt en wordt binnenkort gepubliceerd

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •