Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Bij mij doet'ie het weer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    De site werkt perfect, anno 11u05

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bij mijn niet, ik krijg gewoon de website weer te zien. Venster of gehele browser even afsluiten en eventuele cookies verwijderen?
    Hier idem dito, ik krijg de website inderdaad ook gewoon te zien (gelukkig!!! Hopelijk blijft dat zo).

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bij mijn niet, ik krijg gewoon de website weer te zien. Venster of gehele browser even afsluiten en eventuele cookies verwijderen?
    Dat had ik al gedaan, maar hielp niets. Is imiddels ook weer werkend hier....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  6. #31

    Standaard

    Voor regelmatige bezoekers: Nog steeds is de website iedere dag tussen 12.00 en ca. 12.10 uur niet bereikbaar. Geen idee waarom. Back-up? Verversen van gegevens? Voor beide acties kun je een website normaal gesproken gewoon in de lucht laten. Ik heb het idee dat ze nog steeds niet bijster geavanceerde software gebruiken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voor regelmatige bezoekers: Nog steeds is de website iedere dag tussen 12.00 en ca. 12.10 uur niet bereikbaar. Geen idee waarom. Back-up? Verversen van gegevens? Voor beide acties kun je een website normaal gesproken gewoon in de lucht laten. Ik heb het idee dat ze nog steeds niet bijster geavanceerde software gebruiken.
    Dit was voorheen ook altijd zo. Dan doen ze een backup of een update oid, niet zo spannend.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dit was voorheen ook altijd zo. Dan doen ze een backup of een update oid, niet zo spannend.
    Dat vermoed ik ook, alleen begrijp ik niet dat daarvoor de website offline gehaald wordt. Ik heb ook een tijdje content op een website bijgehouden en geplaatst, maar dat kon on-the-fly, daar hoefde de website niet voor uit de lucht, evenals voor het maken van een back-up. Maar goed, zij werken kennelijk op een andere manier, met andere software.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb het idee dat ze nog steeds niet bijster geavanceerde software gebruiken.
    Doen ze ook niet. De site schijnt gehost te worden in Zweden.

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    De site is helemaal niet gehost in Zweden en staat gewoon in de US, dat is wat de DNS records aangeven.

    Enige wat ik kan bedenken dat ze de site even offline halen is voor een database backup, want dat is altijd beter als er dan geen verkeer is, want database tabellen worden vergrendeld tijdens DB backup maar dat is eigenlijk ook gewoon te doen zonder die vergrendeling. Als het dat niet is, kan ik me niet meteen iets voorstellen waarom de site rond 12:00 het even niet meer doet. En zal trouwens een uurtje opschuiven als wij teruggaan naar het zomer uur
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #36

    Standaard

    Het blijft nog steeds behelpen: nu ligt de zoekmachine er weer uit...

    [EDIT] Inmiddels weer verholpen. Ze hadden het gelukkig zelf ook ontdekt.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 06-05-2021 om 14:39
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •