Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (PW)Lawrence of Arabia 4K UHD Steelbook

    Ze komen in juli beschikbaar in Duitsland voor 20 euro. https://www.areadvd.de/news/gandhi-l...fuer-1999-eur/
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

  2. #2

    Standaard

    Onee, LoA met Ghandi gekoppeld
    Maar voor €20 maakt me dat niet uit, mits het 2 discs zijn, niet beide film op 1 disc ofzo

  3. #3

    Standaard

    In de Columbia Classics boxset bestaan zowel Lawrence of Arabia (4K) als Gandhi (4K) ieder uit vier discs (2x 4K UHD, 1x Blu-ray en 1 Blu-ray bonus disc).
    20 euro voor beide films samen zou dan echt een koopje zijn. Ik vraag me alleen sterk af of dat geen uitgeklede uitgave dan is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    In de Columbia Classics boxset bestaan zowel Lawrence of Arabia (4K) als Gandhi (4K) ieder uit vier discs (2x 4K UHD, 1x Blu-ray en 1 Blu-ray bonus disc).
    20 euro voor beide films samen zou dan echt een koopje zijn. Ik vraag me alleen sterk af of dat geen uitgeklede uitgave dan is.
    Lijkt mij een fout van Mediamarkt, de logica ontbreekt totaal om deze twee titels te combineren,.. en zeker voor die prijs
    Ik verwacht dat het gewoon om €19,99 per titel zal gaan, en dan enkel de 4K UHD discs

    Waarschijnlijk is er verwarring ontstaan omdat iedere film uit twee 4k UHD disc's bestaat.
    Een onverlaat bij de MM ziet in een bericht dat de uitgave uit twee 4K UHD disc's bestaat en gaat er vanuit dat het daarom om twee films gaat terwijl het in werkelijkheid over één film gaat verdeeld over twee disc's.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #5

    Standaard

    Dat zou mooi zijn. De blurays hoef ik niet, alleen de 4K uitgave is prima voor mij. Maar dus opgesplitst in 2 delen bij de Intermission.

    LoA zit dan niet bij die eerste batch in juli als ik het goed begrijp. Afwachten dan maar weer.
    Laatst aangepast door Oakey : 16-05-2021 om 08:12

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Lijkt mij een fout van Mediamarkt, de logica ontbreekt totaal om deze twee titels te combineren,.. en zeker voor die prijs
    Ik verwacht dat het gewoon om €19,99 per titel zal gaan, en dan enkel de 4K UHD discs

    Waarschijnlijk is er verwarring ontstaan omdat iedere film uit twee 4k UHD disc's bestaat.
    Een onverlaat bij de MM ziet in een bericht dat de uitgave uit twee 4K UHD disc's bestaat en gaat er vanuit dat het daarom om twee films gaat terwijl het in werkelijkheid over één film gaat verdeeld over twee disc's.
    Via diezelfde link staat nu inderdaad dat dit een foutje van Mediamarkt was. Nog geen nieuws over de losse uitgave van LoA.

  7. #7

    Standaard

    Ik zie dat Mr. Smith Goes to Washington los op 4K uitkomt in Spanje. Hopelijk volgt Lawrence of Arabia snel! Die zaten tenslotte allebei in de box van vol 1.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat lijkt me de film uit de box die iemand los verkoopt.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dat lijkt me de film uit de box die iemand los verkoopt.
    Ik weet het niet. Ik zie wel dat ie op blu-ray.com een eigen vermelding heeft met een eigen release datum eind 2020. Zie https://www.blu-ray.com/movies/Lawre...lu-ray/291464/

    De achterkant van de hoes is wel apart met een vermelding "Country of Origin: Austria".

    Ik ken de Indiase markt voor fysieke media niet echt dus geen idee of dit echt is.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Het gekke is dat de steelbook hiervan in schokjes schijnt uitgekomen te zijn. Soms heeft amazon.com voorraad, soms weer niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Ik zou hem graag hebben maar een steelbook en €40 maakt dat ik hem toch links laat liggen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik zou hem graag hebben maar een steelbook en €40 maakt dat ik hem toch links laat liggen.
    Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken, maar dit is één van de beste films in 4K die je kunt krijgen. Ik heb deze al een hele tijd in huis als onderdeel van de Columbia Classics Collection, maar als dat niet het geval was, had ik zonder meer deze steelbook aangeschaft. Je krijgt er maar liefst 4 discs bij, 2x UHD en 2x Blu-ray. In dat licht gezien en het feit dat het een gelimiteerde steelbook-uitgave betreft, vind ik 40 euro een hele redelijke prijs voor zo'n topfilm.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #15

    Standaard

    De blurays heb ik al en het is idd een topfilm, maar ik wacht af of ie goedkoper gaat worden, zoniet jammer dan. Ik heb kasten vol limited editions, net zoals iedereen hier, dus dat is weinig uniek. Maar ieder zijn ding. Steelbooks zijn dat voor mij zeker niet, die zijn al gedeukt voor je ze in huis hebt.

    Ik heb hem ook al op 4K van Apple TV, dat ziet er ook al heel mooi uit, voor 10% van de discprijs.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Hij komt in februari in Duitsland uit:

    https://shop.plaionpictures.com/lawr...n_Vorbesteller


    Het is verleidelijk maar bij amazon.de komt er tegenwoordig dan ook nog €7 aan verzendkosten bij.

    Ik zal eens kijken tegen die tijd of hij bij de Saturn net over de grens te krijgen is.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  17. #17

    Standaard

    Lawrence 4k Steelbook Amerikaanse import gekocht (NL ondertiteld). Via Marktplaats nieuw 45 Euro. Goedkoper zie ik dit nergens. Ongelofelijk hoe mooi dit geremastered is, zowel beeld als geluid. Deze moest ik in mn collectie hebben, geen spijt van.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  18. #18

    Standaard

    Bij Bol.com kun je de Steelbook bestellen voor € 55,-. Deze komt maandag uit.



    https://www.bol.com/be/nl/p/lawrence...2.ProductImage

  19. #19

    Standaard

    Een koopje! (Not)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  20. #20

    Standaard

    Is ondertussen al 56 euro. Ik pas nog even.

  21. #21

    Standaard

    Op Amazon.de 40 euro.

  22. #22

    Standaard

    Ben nog steeds blij dat ik jaren geleden die prachtige Columbia-box heb gekocht:

    Columbia Classics 4K Collection.jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #23

    Standaard

    Er komt vast nog wel een gewone keep case uitgave die dan net als Bridge over the river Kwai voor een normale prijs als €17 te koop is. Ik wacht lekker af.
    Laatst aangepast door Oakey : 11-02-2024 om 22:04
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  24. #24

    Standaard

    De prijs van Bol is verhoogd naar € 57,-. Daar kun je 'm nu ook bestellen via DVD Outlet voor 'slechts' € 78,99.

  25. #25

    Standaard

    Inderdaad, ik snap bol niet met hun fluctuerende prijzen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •