De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Basic Instinct 4K

  1. #1

    Standaard Basic Instinct 4K

    In juni verschijnt de nieuwe 4K uitvoering van Basic Instinct (Studio Canal).

    Hier wat vergelijkingen tussen blu-ray en 4K:

    Screenshot '0'
    Screenshot 1
    Screenshot 2
    Screenshot 3
    Screenshot 4
    Screenshot 5
    Screenshot 6
    Screenshot 7
    Screenshot 8
    Screenshot 9

    Ik zie geen verschil!!!

    Ik heb de steelbook toch maar alvast in pre order gezet. Als de screenshots kloppen staat er een volkomen nieuwe filmervaring te wachten.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    In juni verschijnt de nieuwe 4K uitvoering van Basic Instinct (Studio Canal)...

    Ik heb de steelbook toch maar alvast in pre order gezet. Als de screenshots kloppen staat er een volkomen nieuwe filmervaring te wachten.
    Je staat zeker met smaak te wachten op het beroemde ''beaver shot'' in 4K

  3. #3

    Standaard

    Tja, wie denkt er niet aan die scène hè Kunnen we eindelijk de schaamhaartjes tellen Destijds was het wel een opzienbarende ervaring in de bioscoop weet ik nog, de openingsscéne misschien nog wel meer! Nu kijkt niemand er meer van op, alhoewel...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Tja, wie denkt er niet aan die scène hè Kunnen we eindelijk de schaamhaartjes tellen Destijds was het wel een opzienbarende ervaring in de bioscoop weet ik nog, de openingsscéne misschien nog wel meer! Nu kijkt niemand er meer van op, alhoewel...
    https://www.rtlboulevard.nl/entertai...basic-instinct

  5. #5

    Standaard

    Tja, ik weet niet wat ik daar van moet denken. Als het klopt, is het zeker niet netjes. Anderzijds stelt ze zich hierin ook wel erg dubbelzinnig en naïef op om eerlijk te zijn. En het is geen domme vrouw. Ze had ook een zwart (niet reflecterend) slipje aan kunnen doen denk ik dan. Of had de rechtzaak doorgezet als je echt voor je zaak staat.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #6

    Standaard

    Na de film gister nog even bekeken te hebben, viel mij op dat er in een scène na de ondervragingscène (waarin zij een lift kreeg van detective Nick Curran (Shooter), wordt gerefereerd aan het feit dat hij weet dat zij geen slipje droeg. Dit staat dus in het script geschreven, denk ik dan! Waarbij ik toch aanneem dat zij dat gelezen heeft. Dus het argument dat zij van niets kon weten wordt hiermee wel iets verzwakt, of niet dan?

    Bovendien is er nog een scène te zien waarin je haar schaamhaar kunt zien, dus wat maakt de ene scène dan erger als de ander? Overigens verbleekt dit alles natuurlijk bij een film als Turks Fruit. Die had ze dan zeker ook niet gezien voordat ze met Paul Verhoeven in zee ging?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7

    Standaard

    Wordt deze ook in Nederland uitgebracht of moeten we de grens over ?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ItsMe Bekijk bericht
    Wordt deze ook in Nederland uitgebracht of moeten we de grens over ?
    Je zult de grens over moeten.

    Recensie 4K: https://www.blu-ray.com/movies/Basic...257343/#Review
    Recensie Blu-ray: https://www.blu-ray.com/movies/Basic...289558/#Review

  9. #9

    Standaard

    Hoe komen ze eigenlijk aan de naam Beaver shot. Ik lees dat er ook een variant op is in de vorm van een Hamburger shot. Tja die laatste kan ik wel rijmen, maar beaver???
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Hoe komen ze eigenlijk aan de naam Beaver shot. Ik lees dat er ook een variant op is in de vorm van een Hamburger shot. Tja die laatste kan ik wel rijmen, maar beaver???
    Ik heb geen idee, maar wat hadden ze dan moeten verzinnen? ''Mossel shot''?

  11. #11

    Standaard

    Zal wel met een flink bos haar erop hebben te maken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Hoe komen ze eigenlijk aan de naam Beaver shot. Ik lees dat er ook een variant op is in de vorm van een Hamburger shot. Tja die laatste kan ik wel rijmen, maar beaver???
    The Naked Gun niet gezien? https://www.youtube.com/watch?v=AvWfbIe4X_4

  13. #13

    Standaard

    Dat zou 'm kunnen zijn ja haha.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #14

    Standaard

    Inmiddels op 4K uitgebracht in standaard editie voor degene die niets met steelbooks en boxen hebben: https://www.amazon.co.uk/Basic-Insti...A3P5ROKL5A1OLE

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •