De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard opzeggen amazon prime

    Hoi Allemaal

    Ik probeer nu al een tijdje mijn amazon prime video abonnement op te zeggen maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
    Iedere keer dat ik denk het te hebben opgezegd krijg ik alsnog een rekening.
    Heeft iemand hier ervaringen mee?

  2. #2

    Standaard

    Doe je dit middels "Lidmaatschap beëindigen" op de site? Krijg je hiervan een bevestiging?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Doe je dit middels "Lidmaatschap beëindigen" op de site? Krijg je hiervan een bevestiging?
    Dat had ik dus oorspronkelijk gedaan maar dat werkte niet en ik heb nu al een aantal keer met de klantenservice lopen mailen maar tot nu toe bar weinig restultaat jammergenoeg

  4. #4

    Standaard

    Nou hehe ik heb nu via googel een website gevonden die een aangetekende brief gaat sturen naar videoland zodat ze moeten opzeggen, dit is de website:edit: geen spam!! heeft iemand hier ervaringen mee? wel duur maar ik hoop dat het werkt
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 28-04-2021 om 17:47

  5. #5

    Standaard

    Aangetekende brief naar Videoland om je Prime abo op te zeggen?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertjanverhoev Bekijk bericht
    Nou hehe ik heb nu via googel een website gevonden die een aangetekende brief gaat sturen naar videoland zodat ze moeten opzeggen, dit is de website:edit: geen spam!! heeft iemand hier ervaringen mee? wel duur maar ik hoop dat het werkt
    Krijg toch een beetje het idee dat hij reclame probeert te maken?
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 28-04-2021 om 17:47

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Krijg toch een beetje het idee dat hij reclame probeert te maken?
    Ik weet het wel zeker. Prime opzeggen via je account is supermakkelijk. En anders helpt de servicedesk van amazon je echt wel.
    Dan opeens die switch naar videoland.....spam!

  8. #8

    Standaard

    @Bertjanverhoev: heb je berichten aangepast. Dit is meteen een waarschuwing: de volgende keer dat je leden op deze manier erin probeert te luizen om op een schimmige website te kijken volgt er een ban.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •