De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKG diverse titels om onze collectie te vervangen

    Beste Allemaal,

    door omstandigheden is mijn collectie helaas weg (zie handteening)
    We proberen nu weer een beetje onze collectie uit te breiden en zoeken nu de volgende animatie films :

    Jungle Book
    Sneeuwwitje
    Bambi
    Assepoetser
    Peter Pan (ook de live action)
    Doornroosje
    Robin Hood
    Belle en het beest
    Aladdin
    The Lion King 2
    Pocahontas
    Hercules
    Mulan
    Tarzan
    Cars (alle delen)
    Avatar de serie
    Monters University
    Verschrikkelijke ikke (alle delen)
    Toy Story (vanaf deel 2)
    Madagascar (alle delen)
    Ice Age (vanaf deel 2)
    Shark Tale
    Finding Nemo
    Toy STory vanaf deel 2

    Naastt animatie zoek ik nog een paar:
    The Matrix (reloaded en revoltions heb ik al op DVD, alles op BR mag wel)
    Dumb and Dumberer (deel 2 dus)
    Fast n Furious alle delen behalve 6, maar ik zoek echt Tokyo Drift op BR
    Harry Potter alle delen, Hlaf blood prince heb ik al
    Sin City 1
    Terminator 2
    The Rng 1
    Alle Scary Movies

    Wie kan er helpen onze collectie voor een zacht prijsje weer aan te vullen??
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 05-06-2021 om 12:09

  2. #2

    Standaard

    Ik heb nog een Shark Tale voor je (dvd). Je mag 'm hebben tegen verzendkost.
    EDIT Laat de verzendkost maar vallen, ik stuur 'm naar je op als je me je adres geeft. Wel zal je even moeten wachten totdat ik in Nederland passeer om 'm daar te bussen, want 7,50 voor verzenden van B naar NL is me te gortig.
    Laatst aangepast door Werner : 04-06-2021 om 10:48
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb Toy Story 1 voor je op blu ray.
    Mag je zo hebben van mij.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb een stapel Disney DVD's liggen die je gratis mag hebben.

  5. #5

    Standaard

    Echt super bedankt allemaal, heb ieder even een PM gestuurd.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb eventueel nog de Nederlandse SE dvd van Finding Nemo voor je, laat maar weten of je interesse hebt
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb eventueel nog de Nederlandse SE dvd van Finding Nemo voor je, laat maar weten of je interesse hebt
    Moet even kijken want ik heb inmiddels al veel binnen en ik moet de lijst gaan aanpassen. Zal van het weekeinde worden.

  8. #8

    Standaard

    Prima, laat maar horen als je weer weet
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #9

    Standaard

    Die wil ik graag van je overnemen, maandag avond rij ik rictig Den Helder dus kan langskkomen, Schagen is dan toch op de route

  10. #10

    Standaard

    Eerste post aangepast en enorm veel dank aan iedereen die meehelpt, echt super, ook namens mijn vrouw en kinderen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Die wil ik graag van je overnemen, maandag avond rij ik rictig Den Helder dus kan langskkomen, Schagen is dan toch op de route
    Je hebt pm
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #12

    Standaard

    ik heb The Matrix 1-3 waarvan 1 4K is (met bluray er ook in) weet niet of je dat zou willen
    Ook heb ik Terminator 4 en 5, Men in Black 1, Top Gun, X-men: First Class, Der Untergang en Whiplash

  13. #13

    Standaard

    Ik heb the Matrix deel 1, 2 en 3 op blu-ray in perfecte staat. Stuur maar een pm als je belangstelling hebt.

  14. #14

    Standaard

    Je mag al mijn Harry Potter blu-ray's wel hebben. Volgens mij compleet, maar misschien mis ik half bloed prins deel 2.
    --

  15. #15

    Standaard

    Ten eerste iedereen die heeft gereageerd echt super bedankt namens ons allemaal hier.
    Ten tweede ik heb inmiddels zo veel al gekregen waar we echt enorm blij mee zijn maar de lijst is niet heleaal uptodate meer.\
    Echter omdat we vanaf 21 juni terug gaan verhuizen naar ons oude/nieuwe huis heb ik daar momenteel weinig tijd voor, het inpakken en voorbereiden is in volle gang.
    Va de films die ik zeker weet nog niet heb heb ik al PM gestuurd, de rest kom ik later op terug, sorry daarvoor.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •