Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 195 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102

    Standaard

    Hier ook geen problemen met Machete

  3. #103

    Standaard

    Bij mij speelt Machete op 3 verschillende spelers ook niet af. Bahhh,en dat vind ik nog zo'n leuke film.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Bij mij speelt Machete op 3 verschillende spelers ook niet af. Bahhh,en dat vind ik nog zo'n leuke film.
    Mij is door WWE verzocht, mijn exemplaar op te sturen, om te testen.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Mij is door WWE verzocht, mijn exemplaar op te sturen, om te testen.
    Zou je ons daarvan op de hoogte willen houden? Dan kan ik ze ook mailen als ze met een goede oplossing komen.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Machete van EOne geeft ook problemen. Heb er 2, de een speelt probleemloos, de andere geeft problemen op 3 spelers.

    Edit: Heb Entertainment One gemaild, of zij een verklaring hebben.
    Wat is hun mail aub? Zou ook eens willen sturen.
    Dit is reeds mijn 2de exemenplaar die niet werkt. American Psycho zelfde probleem.
    BD (1243) What i Watch

  7. #107

    Standaard

    Hoe oud zijn die discs dan? Mijn niet spelende discs zijn al jaren oud (10 zeker). Garantie zit daar al lang niet meer op natuurlijk. Wij hier zijn de enige gekkies die die schijven zo lang in bezit hebben, de rest van NL heeft ze allang in de kliko gegooid. Zo’n product mag niet na 1 of 2 jaar defect gaan, maar na 10 jaar is het wel afgeschreven.

    Maar benieuwd of het wat oplevert. Formeel moet je je trouwens bij de verkoper melden voor productgarantie ook als de normale garantie verlopen is, daar heb je een overeenkomst mee, niet met de fabrikant (iig volgens Nederlands consumentenrecht).
    Laatst aangepast door Oakey : 26-11-2021 om 13:12

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Maar benieuwd of het wat oplevert. Formeel moet je je trouwens bij de verkoper melden voor productgarantie ook als de normale garantie verlooen is, daar heb je een overeenkomst mee, niet met de fabrikant (iig volgens Nederlands consumentenrecht).
    Verwacht ook niets. Neem aan dat ze de disc niet meer op voorraad hebben, en ik zie ze hem ook niet opnieuw uitbrengen. Wel ben ik benieuwd naar de oorzaak.

    Heb gelukkig nog een werkend exemplaar, en ook nog de Engelse versie. Waar ik wel van baal, is dat ik begin dit jaar de Amerikaanse versie's van Death Proof en Planet Terror verkocht hebt.

    Emailadres is customercare@wwentertainment.nl

  9. #109

    Standaard

    Mijn versie bleek ook niet meer te werken, 1x gezien en na jaren in de kast te hebben gestaan toch weer eens kijken en Death Proof bleek het idd niet meer te doen. Ik vind dit niet kunnen, de disc maar in de kliko gegooid.

  10. #110

    Standaard

    Tja. Het is toch alsof je in 1988 gaat klagen dat een LP die je gekocht hebt in 1976 wel heel snel slijt…

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Tja. Het is toch alsof je in 1988 gaat klagen dat een LP die je gekocht hebt in 1976 wel heel snel slijt…
    ik begrijp je punt op zich wel, maar volgens mij mag een consument er wel vanuit gaan dat data op een blu-ray disc niet vanzelf slijt. Een LP uit 1976 kun je nu ook nog gewoon afspelen, mits er netjes mee omgegaan is (en uiteraard slijt die wel na veelvuldig gebruik).

    Ik heb de blu-ray disc éénmaal gekeken na aanschaf en erna netjes bewaard, dus op zich vind ik het best een kwalijke zaak. Ze hebben gewoon goedkope discs gebruikt, terwijl de consument daar geen weet van heeft.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    ik begrijp je punt op zich wel, maar volgens mij mag een consument er wel vanuit gaan dat data op een blu-ray disc niet vanzelf slijt. Een LP uit 1976 kun je nu ook nog gewoon afspelen, mits er netjes mee omgegaan is (en uiteraard slijt die wel na veelvuldig gebruik).

    Ik heb de blu-ray disc éénmaal gekeken na aanschaf en erna netjes bewaard, dus op zich vind ik het best een kwalijke zaak. Ze hebben gewoon goedkope discs gebruikt, terwijl de consument daar geen weet van heeft.
    Het is een probleem met de hars die vervuild is geraakt, niet perse "goedkope schijfjes"

    Ben nieuwsgierig naar de Mastering en Mould SID codes op de defecte schijfjes. Je kan daarmee achterhalen welke replicator gebruikt is.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Zou je ons daarvan op de hoogte willen houden? Dan kan ik ze ook mailen als ze met een goede oplossing komen.
    Vandaag de Blu-ray van Machete retour ontvangen van WW Entertainmant:

    Op onze apparaten de schijf gecontroleerd en daar speelt de disc niet af.
    Zoals je op de foto kunt zien zitten er hele kleine beschadigingen op de disc, wij kunnen niet zeggen of het defect zijn daaraan ligt of dat dit een andere reden heeft. Helaas kunnen wij jou niet verder helpen hiermee en wij zullen de disc weer retour sturen.


    Vreemd genoeg kan ik (op wat vingerafdrukken die men heeft achtergelaten) geen krassen ontdekken. Dus geen oplossing

  14. #114

    Standaard

    Bedankt voor je post. Daar komen ze makkelijk vanaf dan. Had mooi geweest als ze konden benoemen waardoor de disc het niet meer doet. Die krasjes zijn natuurlijk onzin.

  15. #115

    Standaard

    Kan de topic titel niet beter aangepast worden met een algemene titel? Lijkt me wat handiger, nu het hier gaat over meerdere titels etc ....

    Wellicht dat bijvoorbeeld Rogier (van de Crew) het kan aanpassen?

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kan de topic titel niet beter aangepast worden met een algemene titel? Lijkt me wat handiger, nu het hier gaat over meerdere titels etc ....

    Wellicht dat bijvoorbeeld Rogier (van de Crew) het kan aanpassen?
    Done

  17. #117

    Standaard

    En natuurlijk zijn de NL versies ook niet beschikbaar op de digitale platformen. Beschamend.

    Machete 2 staat wel op itunes, maar eerste deel niet.
    Ook geen Cellular... mijn 2 kopies zijn ook 'vervaagd', ze spelen voorlopig nog af, maar backup maken lukt niet meer.

  18. #118

    Standaard

    De meeste films die hier genoemd worden vallen in de categorie B- en C-films. Ben benieuwd of deze problemen zich ook voordoen bij films die er echt toe doen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #119

    Standaard

    Ik vind Der Baader Meinhof Complex geen b of c film maar goed.

    Bij de echte blockbusters zijn de meeste blurays alweer vervangen door nieuwe edities, 4K uhd’s of gewoon door streamingaanbod. Juist bij de ‘kleinere’ films waar niet ieder jaar een nieuwe editie van komt ben je langer afhankelijk van oude schijven, daarom zal het daarbij eerder aan het licht komen.

  20. #120

    Standaard

    Ook maar even mijn films nagekeken en bij geen enkele E1 BR-release problemen. Alles speelt nog prima; Machete, Drag me to hell, Kill Bill enz...

  21. #121

    Standaard

    Transsiberian van Paradiso is ook niet meer leesbaar.

    De disc heeft ook de eerder vernoemde gekartelde randen.

    Het ergste is dat het altijd titels betreft die niet digitaal beschikbaar zijn.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Transsiberian van Paradiso is ook niet meer leesbaar.
    Mijn exemplaar doet het ook niet. En had hem nog niet eens bekeken (achterstand).

  23. #123

    Standaard

    De film staat wel op Sooner zie ik nu.

    Maar dat is niet bepaald het meest stabiele streamingplatform, en ook geen info over beeld- en audiokwaliteit.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Transsiberian van Paradiso is ook niet meer leesbaar.

    De disc heeft ook de eerder vernoemde gekartelde randen.

    Het ergste is dat het altijd titels betreft die niet digitaal beschikbaar zijn.
    Krijg de... Die van mij werkt ook niet meer. 'No Disc' zegt mijn Sony X800M2. En ja, ik zie ook gekartelde randen.

    Gelijk maar even al mijn blu-rays van deze uitgever testen.

    Edit: Arrietty werkt ook niet meer. De disc wordt nog herkend, maar afspelen ho maar. Ik heb 'm dus welgeteld 1x kunnen kijken! The Killer Inside Me werkt (nog) wel, maar voor hoe lang..? Deze jongens gaan net als DFW op de zwarte lijst.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 03-01-2022 om 22:27

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Transsiberian van Paradiso is ook niet meer leesbaar.
    Hier de (in ieder geval snelle) reactie van Paradiso

    Dank voor je bericht en vervelend om te horen dat de Blu-ray niet meer lijkt te werken. Omdat wij dit probleem niet eerder hebben gehoord, is het helaas lastig een verklaring te geven waarom dit gebeurt. Bovendien hebben wij geen exemplaren meer in stock van deze Blu-ray.

    Helaas kan ik je dus niet verder helpen.

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •