Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 195 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De Grindhouse versie is wel wat korter dan de losse film.

    https://www.movie-censorship.com/report.php?ID=5013
    Thanks, dan ga ik de losse versie ook nog opzoeken.

  2. #27

    Standaard

    Ik heb mijn A-Film ook maar eens gecheckt: Alexander Revisited, Mary and Max, en Million Dollar Baby.
    Geen van de 3 titles heeft problemen, op verschillende spelers geprobeerd.

    Ik denk dat het wel lost loopt en maak me niet echt zorgen

    De Amerikaanse Lions Gate uitgaves uit de beginperiode van de Blu-ray zijn berucht vanwege afspeelproblemen, hiervan doet Rambo 3 het niet meer bij mij.
    Verder heb ik een keer een probleem gehad met Madagascar 2, daarin zat een promotiesticker van Monsters vs Aliens waarvan de lijm week was geworden en die had de disc zelf aangetast.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #28

    Standaard

    Volgens mij ligt het echt aan de films zelf. "Death Proof", "Planet Terror"... Dan vraag je om problemen
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Thanks, dan ga ik de losse versie ook nog opzoeken.
    Niet de Duitse Planet Terror blu-ray kopen, want die is gecensureerd. Death Proof niet.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    En Planet Terror ook al niet... Catastrofe....
    Oh man, ik controleer hier ook net mijn disc, wil hem niet meer lezen.
    Dus zowel Death Proof als Planet Terror bij al zeker 2 mensen uit België !

  6. #31

    Standaard

    Public Enemy Number 1 - Mesrine (Part 1 & 2) ook zonder problemen kunnen backuppen.

    Nu nog een ongecensureerde kopie van Planet Terror vinden.

  7. #32

    Standaard

    Misschien de rest van de A-Film collectie ook maar eens checken?

    Ik heb er 4, dus ik ben snel klaar. Zo maar eens doen.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Misschien de rest van de A-Film collectie ook maar eens checken?

    Ik heb er 4, dus ik ben snel klaar. Zo maar eens doen.
    Waarschijnlijk hebben meerdere maatschappijen hun discs bij dezelfde fabriek laten persen, dus misschien zijn er wel meerdere NL uitgave's met hezelfde probleem!.

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ze doen het alle 4 nog prima.
    Mijn punt is dat het geen zin heeft, om alleen maar films van één maatschappij te controleren.

    Heeft het misschien iets te maken, met hoe films worden opgeborgen? Zelf heb ik alle cd's en films achter een kastdeur, maar zie ook wel eens bij 2e hands films en cd's, dat de rug helemaal is verkleurd. Die zullen de hele dag dus in de (volle) zon staan!

  11. #36

    Standaard

    Alles staat hier netjes opgeborgen.
    Op gewone kamertemperatuur, uit de zon.

    Het probleem doet zich enkel bij deze 2 schijven voor. En blijkbaar dus bij iedereen, exact deze 2 schijven.

    Inmiddels hoopvol nieuws...

    Ik heb de Tarantino blu-ray box van iemand kunnen lenen.
    En daar blijkt de schijf wel nog te werken.

    Momenteel aan het rippen, hopelijk geen errors.

    Hij start allesinds op al mijn spelers.

  12. #37

    Standaard

    Het is gelukt om de schijf te rippen.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Alles staat hier netjes opgeborgen.
    Op gewone kamertemperatuur, uit de zon.

    Het probleem doet zich enkel bij deze 2 schijven voor. En blijkbaar dus bij iedereen, exact deze 2 schijven.
    Zal dan binnenkort mijn exemplaren ook eens testen. Zal wel *** zijn als deze het ook niet doen. Onlangs de Amerikaanse versie's van beide films verkocht.

  14. #39

    Standaard

    Hier net Death Proof getest (steelbook versie) en die speelt perfect af. Geen enkel probleem te zien.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hier net Death Proof getest (steelbook versie) en die speelt perfect af. Geen enkel probleem te zien.
    Ik heb deze steelbook versie ook. Zal hem binnenkort toch eens gaan testen.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  16. #41

    Standaard

    Die van mij doet het ook niet meer
    Heb de reguliere versie.
    Daarna Melancholia opgestart en die liep prima.

    Vermoedelijk is er dus een tijd geweest dat de productie niet helemaal op orde was.
    Ben zeer benieuwd welke titels en ongetwijfeld maatschappijen hier nog meer onder te lijden hebben.
    Hier blijft t vast niet bij...

  17. #42

    Standaard

    Is er een NL versie van Planet Terror die wel nog werkt? Een repress of steelbook versie?

    Ik ben begonnen met rippen van 1-2 titels per dag.

    Eerst de discs van kleine maatschappijen + releases die out of print zijn.

    Tot dusver zijn Death Proof en Planet Terror de enige die onleesbaar zijn.

    Death Proof heb ik dan kunnen lenen van iemand die de Tarantino boxset heeft.

    Deze zijn volgens mij allemaal geperst in opdracht van Entertainment One, terwijl de originele disc van AFilm was.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik ben begonnen met rippen van 1-2 titels per dag.
    Eerst de discs van kleine maatschappijen + releases die out of print zijn.
    .
    Hoe kan je een Blu-ray of DVD die voorzien is van DRM-beveiliging in hemelsnaam kopiëren, ook al is het voor eigen gebruik? Dat zou technisch toch niet mogelijk moeten zijn?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Death Proof heb ik dan kunnen lenen van iemand die de Tarantino boxset heeft.

    Deze zijn volgens mij allemaal geperst in opdracht van Entertainment One, terwijl de originele disc van AFilm was.
    Tot mijn verbazing had ik deze box ook in mijn collectie!
    En daarin zit gelukkig een spelende versie van Death Proof.
    Het is qua inhoud een exacte kopie van de disc van A-Film t/m hun opstartlogo aan toe.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe kan je een Blu-ray of DVD die voorzien is van DRM-beveiliging in hemelsnaam kopiëren, ook al is het voor eigen gebruik? Dat zou technisch toch niet mogelijk moeten zijn?
    Ja dat zou ik ook wel eens willen weten..

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja dat zou ik ook wel eens willen weten..
    Menen jullie dit echt serieus?

    Iedereen met een computer, een dvd of blu-ray drive en de juiste software kan dit nl. al sinds eind vorige eeuw thuis doen...

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja dat zou ik ook wel eens willen weten..
    Ik heb al mijn dvd's kunnen rippen naar mijn nas. Nooit iets gemerkt van een beveiliging.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Menen jullie dit echt serieus?

    Iedereen met een computer, een dvd of blu-ray drive en de juiste software kan dit nl. al sinds eind vorige eeuw thuis doen...
    Is met alles met beveiliging, hoe geavanceerd ook. Een dag nadat een beveiliging wordt gelanceerd, is het al gehackt of is het mogelijk om te omzeilen via software.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Menen jullie dit echt serieus?

    Iedereen met een computer, een dvd of blu-ray drive en de juiste software kan dit nl. al sinds eind vorige eeuw thuis doen...
    Daar noem je wel een paar essentiële voorwaarden: hoeveel computers zijn er tegenwoordig met een Blu-ray drive (ik ken ze niet)? En wat bedoel je met de 'juiste' software? Ik kan me daarbij wel een voorstelling maken... En dan wil ik het nog niet eens hebben over mijn persoonlijke bezwaren om dergelijke illegale kopieën te maken. Maar ja, dat is een discussie die niet in dit topic thuis hoort.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #50

    Standaard

    Iedereen ript tegenwoordig toch zijn cd's en dvd's / blu-ray's naar een NAS om te streamen?
    Bij Zapiti kan je zelfs 2 schijven inbouwen en ze verkopen zelfs een NAS die blu-ray's en dvd's ript.

    De enige die hier iets te verwijten valt is A Film omdat deze minderwaardige schijven door de quality control zijn geraakt.

    Alles wat op mijn NAS zet heb ik gekocht: meer dan 1500 blu-ray's & dvd's + 2000 cd's.

    Dat je van dergelijke collectie een online / offline back maakt is toch normaal?

    Eens de discs beginnen te rotten ben je anders alles kwijt.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 21-07-2021 om 01:57

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •