Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 195 van 195 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc0709 Bekijk bericht
    Vanmiddag heb ik ook een aantal discs van E-one/RCV geprobeerd en bij mij speelt de film Defiance niet meer af.... De overige films van E-One/RCV en DFW A-Film (death proof en planet terror) etc werken allemaal perfect.
    Wilde gisterenavond Planet Terror gaan kijken en ook deze schijf werkt niet meer op meerdere spelers. Vanmorgen de overige schijven van RCV/E-One, DFW en A-Film maar weer nagekeken en ook Machete doet het helaas niet meer.

  2. #177

    Standaard

    hier mijn eerste bijdrage (getest met Oppo,)

    The Book of Eli UK versie Entertainment One
    Splice UK versie Optimum Home Entertainment, DVD die er bij zit speelt wel gewoon af
    The Road UK versie Icon Productions
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hier mijn eerste bijdrage (getest met Oppo,)

    The Book of Eli UK versie Entertainment One
    Splice UK versie Optimum Home Entertainment, DVD die er bij zit speelt wel gewoon af
    The Road UK versie Icon Productions
    Balen zeg, zijn ook weer films uit de periode 2010. Laten we hopen dat deze datum niet "opschuift", dus dat we over 3 jaar problemen hebben met de discs tot 2013... Maar blurays lijken idd veel gevoeliger dan dvd's voor deze problemen, terwijl het bij dvd vaak over laserrot ging (dat ik denk ik bij 1 titel ooit heb meegemaakt). Onze collecties ruimen zich zo wel vanzelf op

    Ondertussen spelen mijn cd's uit 1982 gewoon probleemloos af.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #179

    Standaard

    Oh, toevallig heb ik The Road UK deze week gekocht via Marktplaats en die komt vandaag binnen, ik zal hem eens testen. The Book of Eli ook toevallig net gekocht, maar dan de Duitse versie en nieuw.

  5. #180

    Standaard

    Ik heb een backup gemaakt van de schaarsere blu-ray's, in het bijzonder van de lokale distributeurs.

    Ook hier... 99,9% van mijn blu-ray's zijn nog als nieuw.
    Geen krasje, geen vingers of vlekken, bewaard in best mogelijke omstandigheden.

    Met cd's ook nog nooit gehad.

    Al wordt het ook wel moeilijker om oudere cd's te rippen.

    Tijdens digitaliseren is me opgevallen dat bepaalde cd's toch ook beginnen te vervagen. In het bijzonder de compilaties (uit jaren 80 + compilaties en cd's vanaf 2012).

  6. #181

    Standaard

    En weer eentje die niet meer afspeelt...

    De Extended Cut van Stargate (de film), regiovrije US-uitgave van Lionsgate (streepjescode 0-12236-19155-1-80)
    Bruine waas in het midden van de disc, geen kartelrand.

    Als ik bluray.com moet geloven is dat een uitgave uit augustus 2006, 1 van de eerste blurays dan? Heeft ie het toch nog bijna 17 jaar volgehouden, langer dan menig VHS-tape
    https://www.blu-ray.com/movies/Stargate-Blu-ray/133/

    Maar het zijn dus niet alleen Europese/Duitse uitgaves die niet meer afspelen.

    Geen idee wanneer ik deze film voor het laatst gekeken heb, is wel echt jaren geleden. Zal ook 1 van mijn eerste blurays zijn geweest, ik denk via cdwow gekocht.

    [edit] Afspeelproblemen die lijken op wat ik had van deze disc worden al in 2009 gerapporteerd: https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=119837
    Ik kwam ook niet meer langs het menu dat haperde met makroblocking. Maar de bruine waas duidt m.i. toch op laserrot. Ik heb hem in het verleden wel een aantal keer bekeken zonder problemen. Maar goed, nu de prullenbak in want niet meer kijkbaar.
    Laatst aangepast door Oakey : 01-06-2023 om 18:40
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #182

    Standaard

    We kunnen Slumdog Millionaire aan het lijstje toevoegen.

    Wie over een onleesbare kopie beschikt kan contact opnemen met (best naar beide adressen sturen): info@cineart.be en info@cineart.nl

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    We kunnen Slumdog Millionaire aan het lijstje toevoegen.

    Wie over een onleesbare kopie beschikt kan contact opnemen met (best naar beide adressen sturen): info@cineart.be en info@cineart.nl

    Is het zeker dat alle bestaande kopies van SM dit gaan voorhebben, of enkel een zekere batch?

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is het zeker dat alle bestaande kopies van SM dit gaan voorhebben, of enkel een zekere batch?
    Even uitproberen zou ik zeggen.

    De kans op een gratis vervangend exemplaar 14 jaar later acht ik zeer klein. Wettelijke garantie in de EU is 2 jaar en dan nog wat coulance een paar jaar erna, maar economisch zijn blurays na een paar jaar wel afgeschreven.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    We kunnen Slumdog Millionaire aan het lijstje toevoegen.

    Wie over een onleesbare kopie beschikt kan contact opnemen met (best naar beide adressen sturen): info@cineart.be en info@cineart.nl
    Had het er laatst over hier. Ze hebben echter nog niet gereageerd!!!

    Inmiddels wel zie ander draadje.
    Laatst aangepast door pjblack : 09-06-2023 om 10:00
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  11. #186

    Standaard

    Bij mij deed de Cinéart-versie van "Slumdog Millionaire" het ook niet meer, zo merkte ik onlangs, maar daar kon ik niet echt rouwig om zijn, want de beeldkwaliteit was echt ondermaats. Slecht contrast, zwart wat eerder donkergrijs was, enz. Ik heb daarom deze recent vervangen door de Engelse versie van 20th Century Fox Home Entertainment en vorige week bekeken, en het beeld is echt stukken beter! Contrast en zwartwaarden zijn nu wel goed, evenals de kleuren. Ja, je hebt alleen Engelse SDH-ondertitels, maar ondanks dat is het verhaal prima te volgen. Bovendien is het natuurlijk nog steeds een bijzonder goede film.

    Slumdog Millionaire (UK) (A).jpgSlumdog Millionaire (UK) (B).jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij mij deed de Cinéart-versie van "Slumdog Millionaire" het ook niet meer, zo merkte ik onlangs, maar daar kon ik niet echt rouwig om zijn, want de beeldkwaliteit was echt ondermaats. Slecht contrast, zwart wat eerder donkergrijs was, enz. Ik heb daarom deze recent vervangen door de Engelse versie van 20th Century Fox Home Entertainment en vorige week bekeken, en het beeld is echt stukken beter! Contrast en zwartwaarden zijn nu wel goed, evenals de kleuren. Ja, je hebt alleen Engelse SDH-ondertitels, maar ondanks dat is het verhaal prima te volgen. Bovendien is het natuurlijk nog steeds een bijzonder goede film.
    Ik heb dus exact hetzelfde gedaan. Voor Nederlandse ondertiteling zijn er oplossingen if you know what I mean.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #188

    Standaard

    Helaas weer een RCV titel (uitgegeven 2009) die door 2 spelers niet meer wordt herkend: Perfume: The Story of a Murderer.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 25-07-2023 om 07:33

  14. #189

    Standaard

    Het aantal titels begint wel aardig op te lopen.... Bij mij doet die film het nog. Al heb ik die film wel pas een jaar geleden gekocht, dus wellicht een andere print run

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Helaas weer een RCV titel (uitgegeven 2009) die door 2 spelers niet meer wordt herkend: Perfume: The Story of a Murderer.
    DVD? Blu-ray?

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    DVD? Blu-ray?
    Blu-ray.

  17. #192

    Standaard

    Helaas weer een eOne NL Blu-ray die door 2 spelers niet meer gelezen kan worden: The Lincoln Lawyer.

  18. #193

    Standaard

    Slumdog Millionaire werkt nog perfect bij mij.
    Ik heb de indruk dat het echt individueel te testen is.

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nuffel Bekijk bericht
    Slumdog Millionaire werkt nog perfect bij mij.
    Ik heb de indruk dat het echt individueel te testen is.
    Gisteren ook eens getest uit nieuwsgierigheid en ook bij mij speelt hij niet meer.
    De speler probeerd deze te lezen, maar zonder succes.
    BD (1243) What i Watch

  20. #195

    Standaard

    Net zoals velen hier speelt ook mijn brd van Slumdog Millionaire (Cinéart) niet af. Ook 9 (A-Film) en Carol (Homescreen) worden direct uitgespuugd.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •