Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 195 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Ben nieuwsgierig naar de Mastering en Mould SID codes op de defecte schijfjes. Je kan daarmee achterhalen welke replicator gebruikt is.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Hier de (in ieder geval snelle) reactie van Paradiso

    Dank voor je bericht en vervelend om te horen dat de Blu-ray niet meer lijkt te werken. Omdat wij dit probleem niet eerder hebben gehoord, is het helaas lastig een verklaring te geven waarom dit gebeurt. Bovendien hebben wij geen exemplaren meer in stock van deze Blu-ray.

    Helaas kan ik je dus niet verder helpen.
    Dit is dus de bekende standaard klantenservice-reactie : "U bent de eerste die hierover klaagt".

  3. #128

    Standaard

    Ik heb ze op facebook aangesproken, maar nog geen reactie gekregen.

    Maar ja, die discs zijn in de periode 2008-2010 uitgegeven, dus ik verwacht er niet veel van. Gewoon pech gehad.

  4. #129

    Standaard

    De vervangende blu-ray (UK versie) van Arrietty is binnen. Nu Transsiberian nog.

  5. #130

    Standaard

    'Gewoon pech': als enkel jouw disc niet meer werkt.

    Deze discs werken bij niemand meer!

    Dat is geen pech, maar schandalig van hun kant!

    Als je Transsiberian wil bekijken met nl ondertitels, ben je al verplicht een abonnement te nemen op Sooner. Want op iTunes vertikken ze het om de film te plaatsen.

    Ik vermoed dat Paradiso deel uitmaakt van Sooner?

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De vervangende blu-ray (UK versie) van Arrietty is binnen. Nu Transsiberian nog.
    Bij mij doet Arrietty (NL-uitgave) het op beide UHD-spelers (Panasonic en Oppo) ook niet meer, hoewel aan het schijfje uiterlijk helemaal niets vreemds te zien is. Daarom ook maar in de UK voor weinig geld (£ 7.81) een vervangend exemplaar besteld. Wel balen, want dit hoort normaal gesproken niet te gebeuren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #132

    Lightbulb

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Ik heb even gekeken bij mijn defecte bluray-discs (Baader Meinhof, Kylie X en a-ha Final Concert), maar daar staan geen IFTI-codes op. Alleen die streepjescodes zoals je die ook op de ring in jouw foto ziet, met (denk ik) een lang cijfer-nummer dat daarmee correspondeert. In de binnenring (waar op jouw foto de mouldcode staat) staat sowieso helemaal niets. Dit alles aan de achterkant (leesbare kant) van de disc, want de voorkant heeft een discvullende foto bijna tot aan het gat.

    a-ha is van Universal, Kylie van Freemantle Music en Baader M. van Constantin.

  8. #133

    Standaard

    Ik heb zowaar een reactie gekregen op mijn bericht op facebook!

    Hoi Pastichio Rocker,

    Wat vervelend! De dvd’s en blu-ray's van Paradiso Films lopen via het bedrijf Remain in Light. Zou je je klachten kunnen mailen aan Ive Verhaegen? Hij kan je zeggen of dit een bekend probleem is of wat de oplossing kan zijn. Hij is te bereiken via: ive@remaininlight.be Excuses voor de late reactie, onze Messenger wordt wat minder gecheckt dan bijvoorbeeld mail. Maar hopelijk kom je nu verder.

    Gr, Charlotte

    Van het weekend maar eens een mail sturen aan Ive van Remain in Light.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij mij doet Arrietty (NL-uitgave) het op beide UHD-spelers (Panasonic en Oppo) ook niet meer, hoewel aan het schijfje uiterlijk helemaal niets vreemds te zien is. Daarom ook maar in de UK voor weinig geld (£ 7.81) een vervangend exemplaar besteld. Wel balen, want dit hoort normaal gesproken niet te gebeuren.
    Lullig, maar fijn om te horen dat ik niet niet de enige ben met dit probleem. Ik heb dezelfde Arrietty blu-ray van Amazon.nl gehaald voor zo'n €11,-.

    Transsiberian heb ik vanmiddag binnengekregen van Amazon.de. Geen NL subs, maar dat is niet erg.

  10. #135

    Standaard

    Bedankt, ik ga dit weekend ook een berichtje sturen.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    'Gewoon pech': als enkel jouw disc niet meer werkt.

    Deze discs werken bij niemand meer!

    Dat is geen pech, maar schandalig van hun kant!

    Als je Transsiberian wil bekijken met nl ondertitels, ben je al verplicht een abonnement te nemen op Sooner. Want op iTunes vertikken ze het om de film te plaatsen.

    Ik vermoed dat Paradiso deel uitmaakt van Sooner?
    Ja, dat zou niet moeten gebeuren, maar het productieproces van blu-rays was in de begintijd ('06-'10) nog niet zo stabiel als nu. Zo had een bekend en vertrouwd boutique label als Criterion ook een 20-tal discs die het opeens niet meer deden, of die last hadden van het zogenaamde 'bronzing effect'.

    Sooner ken ik niet, maar ik heb al een vervangende disc van Amazon.de gehaald.

  12. #137

    Standaard

    Bij mij spelen Eden Log en Midnight in Paris niet af.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Bij mij spelen Eden Log en Midnight in Paris niet af.
    En nog een DFW / Paradiso Home Entertainment slachtoffer.

    Ik denk dat ik mijn DFW blu-rays ook maar eens ga testen.

    Edit: Ze doen het alle 13 gelukkig nog.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 08-01-2022 om 20:06

  14. #139

    Standaard

    In het algemene ''DFW: Dutch FilmWorks'' Topic! :
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik zie hun uitgaves nog wel eens bij Boekenvoordeel staan, maar ik word er altijd een beetje verdrietig van hoe cheap die dingen eruit zien. Leuk als je geen eisen stelt aan je blu-rays en alleen de film wil zien.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Vaak goedkoop design, eco-case, weinig tot geen extras. Zoals ik al zei: leuk voor mensen die alleen de film willen hebben.
    Maar toch blij dat ze het alle 13 nog doen:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    En nog een DFW / Paradiso Home Entertainment slachtoffer.

    Ik denk dat ik mijn DFW blu-rays ook maar eens ga testen.

    Edit: Ze doen het alle 13 gelukkig nog.
    Laatst aangepast door The Workaholic : 09-01-2022 om 03:48

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Bij mij spelen Eden Log en Midnight in Paris niet af.
    Midnight in Paris doet het nog bij mij. Southland Tales (ook Paradiso) getest, doet het ook nog.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    In het algemene ''DFW: Dutch FilmWorks'' Topic! :



    Maar toch blij dat ze het alle 13 nog doen:
    Allemaal rond 2011-2015 gekocht, toen DFW nog wel eens wat moeite stak in het uitbrengen van een film op blu-ray.

    Daar kun je nu niet meer van spreken en sinds hun jacht op downloaders heb ik ook geen enkele film meer van ze gekocht.

  17. #142

    Standaard

    Nog wel interessant om te vermelden wat het jaar van uitgifte was. Lijkt inderdaad vooral tot 2010 een probleem te zijn:
    - Baader Meinhof 2008
    - Kylie X 2009
    - A-ga Final concert 2010

  18. #143

    Standaard

    Baader Meinhof pas nog gekeken:doet het bij mij nog.

  19. #144

    Standaard

    Ook een aantal blu-ray getest.

    Doen het bij mij ook niet meer:

    Transsiberian
    Defiance

    Doen het bij mij wel:

    Baader Meinhof
    Seraphim Falls
    Planet Terror Steelbook

    Eentje die volgens mij nog niet langs geweest is doet het niet meer: Fair Game met Sean Penn en Naomi Watts (2010 van Entertainment One).
    Laatst aangepast door Seus : 10-01-2022 om 13:35 Reden: titels toegevoegd
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    - Baader Meinhof 2008
    - Kylie X 2009
    - A-ha Final concert 2010
    Bedoel je niet KylieX2008? Is volgens mij de officiële titel.

    Doen het bij mij alle 3 nog.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Eentje die volgens mij nog niet langs geweest is doet het niet meer: Fair Game met Sean Penn en Naomi Watts (2010 van Entertainment One).
    Doe het bij mij nog.

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Baader Meinhof pas nog gekeken:doet het bij mij nog.
    De duitse release dus ook?

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    De duitse release dus ook?
    Nee.Nederlandse.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Nee.Nederlandse.
    De Duitse Concorde-release is degene die het niet meer doet.

    Ik heb in mijn MyMovies app even gekeken wat ik van e-one heb, en dat bleek Twilight Saga Part 1 te zijn uit 2012, maar die doet het gewoon
    Laatst aangepast door Oakey : 10-01-2022 om 17:41

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb in mijn MyMovies app even gekeken wat ik van e-one heb, en dat bleek Twilight Saga Part 1 te zijn uit 2012, maar die doet het gewoon
    Bedoel je "Twilight" of "The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1". De 1e is van Warner en de 2e van Belga!

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •