De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard In the Line of Fire (UHD)

    In the Line of Fire is nu te bewonderen op een prachtige en zeer complete UHD-uitgave.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik had deze ook al op mijn verlanglijstje staan. Zeer goede film en afgaande op jouw recensie (en die van anderen), wederom een bewijs dat dit soort 'oudere' films het meest profiteren van een uitgave in 4K.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik had deze ook al op mijn verlanglijstje staan. Zeer goede film en afgaande op jouw recensie (en die van anderen), wederom een bewijs dat dit soort 'oudere' films het meest profiteren van een uitgave in 4K.
    Dat klopt zeker. Het ligt er wel een beetje aan op welk medium de film destijds is gefilmd en hoe alles bewaard is gebleven (zie de UHD/BD-productieperikelen van Legend bij Arrow maar als voorbeeld) maar als de film op 355mm is gedraaid en alles netjes is gebleven dan kan je haast niet fout gaan.

  4. #4

    Standaard

    Thx ik ga deze ook aanschaffen.... want ik heb toen de blu ray voorbij laten gaan.

  5. #5

    Standaard

    Ondertiteling was overigens slecht!! Mag ook wel eens genoemd worden. Woorden en zinnen werden soms weggelaten. In het Engels stonden ze er netjes onder.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •