De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Last Action Hero (UHD)

    Het bombastische en tegelijkertijd komische Schwarzenegger-vehikel Last Action Hero krijgt een hele goede UHD-uitgave.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wat een vreemd beoordeling systeem wordt er toegepast bij recensies .

    Het totaaloordeel van de recensist komt altijd overheen met enkel de beooording van de film zelf en het geluids en beeldkwaliteit lijkt volledig buiten beschouwing te worden gelaten.
    Bij UHD recensies lijkt mij dat het juist om de Beeld en Geluidskwaliteit moet draaien en veel minder om de beoordeling van de film zelf wat natuurlijk zeer persoonlijk is
    vervolgens kunnen gebruikers, zonder enige motivatie, zelf ook een cijfer geven en wordt deze zwaar meegeteld in de eindbeoordeling.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Wat een vreemd beoordeling systeem wordt er toegepast bij recensies .

    Het totaaloordeel van de recensist komt altijd overheen met enkel de beooording van de film zelf en het geluids en beeldkwaliteit lijkt volledig buiten beschouwing te worden gelaten.
    Bij UHD recensies lijkt mij dat het juist om de Beeld en Geluidskwaliteit moet draaien en veel minder om de beoordeling van de film zelf wat natuurlijk zeer persoonlijk is
    vervolgens kunnen gebruikers, zonder enige motivatie, zelf ook een cijfer geven en wordt deze zwaar meegeteld in de eindbeoordeling.
    Dat ben ik met je eens, ik heb ook actief gepromoot dat een beoordelingssysteem a la bluray.com beter aansluit. Helaas is dit technisch niet mogelijk. Je zal dus zelf een eigen beoordeling moeten maken nav de afzonderlijke cijfers zoals gegeven in de recensie. De beoordelingen van gebruikers worden net zo zwaar meegeteld als die van de recensent, dus dat is alleen maar gelijkwaardig.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •