De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard SLOTJE Aansluitprobleempje SONY OLED KD65AG9BAEP versus Onkyo TX-NR535

    Ik heb vandaag mijn nieuwe 4K-tv (Sony OLED KD65AG9BAEP) in ontvangst genomen, maar ik zit met een klein aansluitprobleempje met mijn versterker Onkyo TX-NR535.

    Kennelijk kan ik bij apps op de TV, zoals Youtube en Netflix, het geluid alleen via de speakers van de TV zelf afspelen. Ik heb nochtans een HDMI-verbinding gemaakt van de HDMI 3-ARC aansluiting naar de versterker, en ik heb ook de optische kabel al geprobeerd. Het geluid weigert echter om af te spelen via de surrounds.

    Op zich is dat nu geen grote ramp, want het gros van mijn afspelen geschiedt toch via dvd's en Blu-rays (en UHD's), en dat gaat perfect via het surroundsysteem, maar completist als ik ben had ik ook dat laatste stukje graag werkend gezien.

    Iemand een briljant idee? Misschien vraag ik naar iets wat überhaupt niet kan...
    Laatst aangepast door Werner : 12-07-2021 om 14:08 Reden: Opgelost
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Vraag naar de bekende weg: heb je wél de juiste ingang (TV) gekozen op de AV-receiver? Ik begrijp dat je de HDMI-uitgang van de TV dus hebt aangesloten op de HDMI-ingang van de AV-receiver. Maar hoe is de soundbar aangesloten? Ik zelf heb geen soundbar, maar luidsprekers sluit je normaal gesproken aan op de luidsprekeruitgangen van de AV-receiver.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Ik heb nog een extra HDMI-kabel tussen de TV en de receiver gehangen en nu werkt 'ie wel. Raar.

    Hoe dan ook, hier mag een slotje op.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •