De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Suicide Squad (2021)

    Net gezien in IMAX en wat een R rated spektakel, als de eerste film nou zo was geweest …
    James Gunn heeft het weer geflikt.

  2. #2

    Standaard

    Wij hebben het uitgezet binnen een uur....zelden zo een slecht film gezien maar je..meningen eh

    Vince.

  3. #3

    Standaard

    Recensie de Volkskrant:

    Met James Gunn aan het roer is The Suicide Squad de film geworden die het altijd had moeten zijn (4 sterren)

    De film heeft een plot vol uitgekiende grappen en geestige wendingen.

    Recensie Empire: https://www.empireonline.com/movies/...suicide-squad/ (4 sterren)

    When Gunn took on Guardians Of The Galaxy, he turned nonsense into gold for Marvel. By giving The Suicide Squad the same sense of mischief and an equally surreal streak, he’s done the same for DC.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Wij hebben het uitgezet binnen een uur....zelden zo een slecht film gezien maar je..meningen eh

    Vince.
    Precies. Erger nog: ik heb de trailer niet eens uitgekeken ... Zo slecht vond ik het. Maar ja, zoals je zegt: er zijn filmliefhebbers die dit soort films wel 'gaaf' vinden. Be my guest.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Precies. Erger nog: ik heb de trailer niet eens uitgekeken ... Zo slecht vond ik het. Maar ja, zoals je zegt: er zijn filmliefhebbers die dit soort films wel 'gaaf' vinden. Be my guest.

    Hoe kun je een film beoordelen zonder deze te hebben gezien? Laat staan de trailer. Ben benieuwd wat je van de eerste Suicide Squad vond.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Hoe kun je een film beoordelen zonder deze te hebben gezien? Laat staan de trailer. Ben benieuwd wat je van de eerste Suicide Squad vond.
    Een goede trailer zou op zijn minst een representatieve weergave van de film moeten zijn, ergo, vaak zijn trailers beter dan de film. Maar hier komen in de trailer al zulke idiote scènes voor dat dat voor mij genoeg zegt. Dit is duidelijk geen film voor mij. De eerste 'Suicide Squad'-film heb ik overigens ook niet gezien, waarschijnlijk om dezelfde redenen. Margot Robbie is een getalenteerd actrice, maar zie ik toch liever in andere, betere films dan deze.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Een goede trailer zou op zijn minst een representatieve weergave van de film moeten zijn, ergo, vaak zijn trailers beter dan de film. Maar hier komen in de trailer al zulke idiote scènes voor dat dat voor mij genoeg zegt. Dit is duidelijk geen film voor mij. De eerste 'Suicide Squad'-film heb ik overigens ook niet gezien, waarschijnlijk om dezelfde redenen. Margot Robbie is een getalenteerd actrice, maar zie ik toch liever in andere, betere films dan deze.
    Een trailer wordt gemaakt om de film te verkopen en publiek te “lokken” naar de bioscoop, niet om een waarheidsgetrouwe of representatieve weergave/samenvatting te geven van de film zelf. En dat hoeft ook niet natuurlijk.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Een trailer wordt gemaakt om de film te verkopen en publiek te “lokken” naar de bioscoop, niet om een waarheidsgetrouwe of representatieve weergave/samenvatting te geven van de film zelf. En dat hoeft ook niet natuurlijk.
    Nou, dat gaat dan bij mij met deze vreselijke trailer in ieder geval niet lukken...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Ik heb (nog) geen mening over deze film behalve dat de titel erg verwarrend is. De afgelopen maanden heb ik die titel wel een paar keer voorbij zien komen maar me (vanwege de titel van de film uit 2016) niet eerder gerealiseerd dat dit een nieuwe film was.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Een trailer wordt gemaakt om de film te verkopen en publiek te “lokken” naar de bioscoop, niet om een waarheidsgetrouwe of representatieve weergave/samenvatting te geven van de film zelf. En dat hoeft ook niet natuurlijk.
    En daarom kijk ik nooit trailers of een "making of" en dergelijken, ik wil zo neutraal mogelijk aan een film beginnen.
    DC movies kunnen mij persoonlijk ook niet zo bekoren, in tegenstelling tot Marvel, dus ik begin al enigszins bevooroordeeld aan een DC productie.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #11

    Standaard

    Gezien maar ik vind het nog moeilijk beoordelen.

    Ik was ook niet helemaal in de stemming voor de film zeg ik erbij en dat bleek ook, want puur afgaande op wat de film te bieden had qua spektakel en grappen, zou het wel wat voor mij moeten zijn. Er waren grappen waarvan ik zeker weet dat als ze in GOTG zaten, ik er wel om gelachen had. Vreemd. Misschien omdat ik weinig of geen klik had met de meeste personages. Elba was wel goed trouwens, zoals altijd.

    Ik zal 'm als hij uitkomt op UHD nogmaals kijken of hij dan beter bevalt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •