Laatst aangepast door tmvde : 07-10-2024 om 20:59
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K
Nee niet vreemd want SkyShowtime is een licentie vergaarbak met meerdere streaming kanalen voor een aantal EU landen.
Ze nemen o.a. content over van, welke wel veel in 4K en Atmos hebben.
Paramount+ - Stream live TV, Movies, Originals, News, and more (paramountplus.com)
Unavailable In Your Region (peacocktv.com)
Maar dat er content gestreamd mag worden van die kanalen zegt niets over de kwaliteit.
En een betere kwaliteit kost geld. Oftewel je zal er net als bij Netfix extra voor moeten betalen.
SkyShowtime levert films en series in 4K beeldkwaliteit | Totaal TV
SkyShowtime begint 29 oktober met het aanbieden van een premium abonnement. Dit abonnement gaat €11,99 per maand kosten. De belangrijkste extra toevoeging is dat bepaalde content in 4K beeldkwaliteit wordt aangeboden.
Echter het is nog geen 29 oktober, dus wat die iemand post/beweert???????
"A man's got to know his limitations", ...
Bedankt voor die link Hombre, dat wist ik niet.
Dit is wel erg jammer:
"Bestaande abonnees van het eerste uur moeten wel goed oppassen voordat ze het abonnement van standaard naar premium opwaarderen. Zij ontvangen bij het standaard abonnement de zogenaamde ‘levenslange’ korting van 50 procent op de actuele abonnementsprijs. Bij het opwaarderen naar het premium 4K abonnement vervalt deze korting definitief.'
Ik heb 'm nu juist nog erbij omdat het zo goedkoop is, dus dan ga ik waarschijnlijk niet over.
Ik ben al vanaf het begin van dit jaar met mijn lijst van gekeken films en series aan het bijhouden dat, als ik stream, via welke streamingdienst dat is.
De stand voor Sky is nu: 6 seizoenen van series (5x Yellowstone en 1 andere niet afgekeken) en 5 films. Niet vaak dus.
Voor de kijkers die een abonnement hebben via Ziggo:
Ziggo is volgens TotaalTV in onderhandeling over de doorgifte van het Preimium 4K
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...4k-abonnement/
Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 13-10-2024 om 12:38
Geef geluid de ruimte.
Mijn HT
Ik heb een abonnement gewoon bij Skyshowtime, ik betaal 2.99 met een bij betaling van 1.50 voor het zogenaamde Plus dus zonder reclame.
Die heb ik ook Driekus, maar als je dus wilt opwaarderen naar het premium 4K abonnement vervalt de korting definitief.
Geen beste actie naar trouwen klanten toe.
Gisteren aflevering 5 en 6 van Tulsa King gekeken en het Engelse audiospoor van deze afleveringen is wel DD, maar 2.0.
Ik dacht dat het toen aan de hardware lag, dus maar weer even aflevering 4 geprobeerd en deze had nog steeds wel 5.1.
IMG_20241024_104402.jpg
Geef geluid de ruimte.
Mijn HT
Ik heb inderdaad de upgrade genomen met levenslange korting voor 5,99.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Gelukkig hebben ze toch een aanbieding voor trouwe klanten. Ook genomen!
Ik ga deze even over een week nemen als Yellowstone er weer aan zit te komen.