Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 91 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard SkyShowTime (o.a. Peacock en Paramount+) komt naar Nederland


  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Hoppa, wéér een streamingdienst erbij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hoppa, wéér een streamingdienst erbij.
    Maar in de VS zijn het er 2, dat is er dan toch eentje minder

  5. #5

    Standaard

    Paramount+? Zou dat nog invloed hebben op waar de Star Trek series te zien zijn...ben benieuwd.

  6. #6

    Standaard

    SkyShowtime in september in Nederland verkrijgbaar

    UPDATE: Paramount meldt aan Totaal TV dat de eerder genoemde lanceerindicatie van september ondanks vermelding in een persbericht onjuist is. Het bedrijf stelt nu dat SkyShowtime later dit jaar in Nederland beschikbaar komt.

    Bron: totaaltv.nl https://www.totaaltv.nl/nieuws/skysh...-verkrijgbaar/
    Laatst aangepast door Johan1967 : 16-08-2022 om 11:20 Reden: update

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Tja, eerst even naar het aanbod kijken, vooral de series. De goede films van Paramount en Universal heb ik al op BD/UHD. Dus voor die hoef ik het in ieder geval niet te nemen.

  9. #9

    Standaard



    SkyShowtime zal € 6,99 per maand gaan kosten in Nederland.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #10

    Standaard

    Er gaan geruchten dat ze net als HBO Max met een levenslange 50% kortingsactie gaan komen. In dat geval zou ik het wel overwegen.

    https://www.streamwijzer.nl/skyshowt...ng-50-procent/

    Wat ik wel vreemd vind, is dat Star Trek: Discovery nog zal ontbreken in het aanbod, terwijl de serie al maanden niet meer op Netflix staat en seizoen 4 nooit op Netflix is verschenen.

  11. #11

    Standaard

    Sterker nog: het is zo: https://www.skyshowtime.com/nl.

    Voor die € 3,49 heb ik mij wel aangemeld, even kijken of het wat is. Ik zit er wel sterk aan te denken om netflix nu de deur uit te doen, die is nu in vergelijking wel erg duur i.v.m. hoeveel we kijken.

  12. #12

    Standaard

    Wel vreemd inderdaad, je zou verwachten dat bijna alles van Star Trek hierop staat. Ik zie van de series alleen TNG, Prodigy en Strange New Worlds staan. Qua films alleen de Kelvin films en Nemesis.

    Ben wel benieuwd waar Discovery straks komt, of helemaal niet zoals vorig seizoen.

    Verder wel vreemd dat sommige series zoals The Good Fight en Madam Secretary maar 4 seizoenen hebben staan. Waarom niet de latere seizoenen?

    Voor degene die het nog niet hebben gezien en het willen proberen: de absolute aanrader qua series is Batllestar Galactica. Wel eerst de mini-series kijken....

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de serie Battlestar Galactica in mijn bezit, als ook vele Star Trek series en films.
    Maar ik ga het toch eens proberen dit streamings kanaal.

    Ben benieuwd wat er allemaal op te zien zal zijn,

    Ik denk dat er veel bijkomt de komende maanden.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb de serie Battlestar Galactica in mijn bezit, als ook vele Star Trek series en films.
    Maar ik ga het toch eens proberen dit streamings kanaal.

    Ben benieuwd wat er allemaal op te zien zal zijn,

    Ik denk dat er veel bijkomt de komende maanden.
    Ja, ik heb ook alles van Star Trek en Battlestar Galactica wat er uit is gekomen. Ik vermoed ook wel dat er de komende tijd veel bijkomt, vooral op filmgebied, ze hebben een flinke catalogus om uit te putten.

  15. #15

    Standaard

    Dacht ga het ook maar eens proberen, krijg alleen op geen enkele manier surround geluid bij afspelen van films of series.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mochten er mensen een levenslange korting willen, creëer je account op de website en niet via een telefoon app, want dan krijg je de korting niet. Het enige wat dat rest is annuleren en met een nieuw emailadres een nieuw account aanmaken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Ook een abonnement genomen.
    Als ik één film per maand kijk, heb ik het gevoel dat ik het geld er al uit haal.

  18. #18

    Standaard

    Ik wou een abonnement nemen maar brak het af toen ik zag dat je alleen maar kan betalen met een credit card of paypal; typisch Amerikaans. Daarnaast hebben ze nog nooit gehoord van 4K/UHD. We moeten het doen met HD en HD is bij nagenoeg alle streamingdiensten van een matige kwaliteit en bij prime is het zelfs meer videokwaliteit (ET). Voor het geluid hebben ze het geweldige dolby 5,1 en dat stamt dus ook uit de video/dvd-tijdperk. Hier moeten we het meedoen en kunnen we binnenkort kijken naar Jurassic world dominion en Top gun maverick in dvd-videokwalitiet en dat voor slechts € 3,49. Ben ik de enige die denkt dat er wat goed mis is met de streamingdiensten op het gebied van kwaliteit van beeld en geluid.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik wou een abonnement nemen maar brak het af toen ik zag dat je alleen maar kan betalen met een credit card of paypal; typisch Amerikaans. Daarnaast hebben ze nog nooit gehoord van 4K/UHD. We moeten het doen met HD en HD is bij nagenoeg alle streamingdiensten van een matige kwaliteit en bij prime is het zelfs meer videokwaliteit (ET). Voor het geluid hebben ze het geweldige dolby 5,1 en dat stamt dus ook uit de video/dvd-tijdperk. Hier moeten we het meedoen en kunnen we binnenkort kijken naar Jurassic world dominion en Top gun maverick in dvd-videokwalitiet en dat voor slechts € 3,49. Ben ik de enige die denkt dat er wat goed mis is met de streamingdiensten op het gebied van kwaliteit van beeld en geluid.
    Heb de kwaliteit zelf nog niet bekeken (zag wel dat er geen 4K HDR, Dolby Vision, Atmos was), dus daar kan ik niet op reageren.
    Wat ik wel even wil laten weten is dat ik via iDeal (Rabobank) heb betaald, dus waarom je dat niet te zien kreeg snap ik niet. Het zou dus zeker mogelijk moeten zijn.

  20. #20

    Standaard

    Ik neem aan dat 4K snel volgt, evenals dolby atmos of dts. Was bij Disney ook de eerste dagen.
    Bij HBOmax zijn alleen de nieuwste titels in 4k.
    Wat dat betreft is Disney tot nu toe de beste.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik wou een abonnement nemen maar brak het af toen ik zag dat je alleen maar kan betalen met een credit card of paypal; typisch Amerikaans. Daarnaast hebben ze nog nooit gehoord van 4K/UHD. We moeten het doen met HD en HD is bij nagenoeg alle streamingdiensten van een matige kwaliteit en bij prime is het zelfs meer videokwaliteit (ET). Voor het geluid hebben ze het geweldige dolby 5,1 en dat stamt dus ook uit de video/dvd-tijdperk. Hier moeten we het meedoen en kunnen we binnenkort kijken naar Jurassic world dominion en Top gun maverick in dvd-videokwalitiet en dat voor slechts € 3,49. Ben ik de enige die denkt dat er wat goed mis is met de streamingdiensten op het gebied van kwaliteit van beeld en geluid.
    Ik heb gewoon met ideal betaald hoor? Kwaliteit heb ik nog niet bekeken, dat komt hopelijk ergens van het weekend wel. Maar voor die € 3,49 maak ik mij niet heel druk hoor.

  22. #22
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    https://hd-report.com/showtime-list-...-movies-shows/

    Weliswaar niet de NL-versie, maar ze doen wel 4k DV. Ik ga zo kijken of er wel een tv app is en wat de resolutie is. Als blijkt dat 4K geen optie is straks, dan houdt het voor mij snel op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #23

    Standaard

    Betaling gedaan maar geen beeld.
    Het is ook van mijn rekening af.
    Er staat steeds neem een abonnement.


  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel gelijk een app op mijn LG, maar vooralsnog heb ik (even snel) nog niks in 4K kunnen vinden. Dan kijk ik wat ik interessant vindt en dan houdt het vooralsnog op. Natuurlijk is het nieuw, maar vooral in Nederland. Dus het niveau moet omhoog. Ik neem niks wat niet 4K is...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Ja, er is verschil tussen HD en 4K, maar dat verschil is in mijn ogen toch een stuk kleiner dan toen het van DVD naar blu-ray ging. Om daar nou over te vallen

    Voor wie een abo hebben afgesloten, staat er bij jullie in de app bij Account en abonnement ook € 6,99 per maand? Bij mijn HBO Max abonnement wordt de 50% korting vermeld en staat er € 3,99. Wel met iDeal kunnen betalen (€ 3,49), al was selectie bank niet zo handig gedaan, moest m’n scherm draaien om de juiste bank te kunnen selecteren.

    Zo en dan nu aflevering 1 van Star Trek: Strange New Worlds kijken.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •