Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 91 van 91 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dan hebben ze je niet helemaal goed ingelicht, want SkyShowtime is een joint venture van Comcast en Paramount.

    Showtime (TV network) - Wikipedia
    SkyShowtime - Wikipedia
    Je geeft dus zelf het antwoord al:

    Een joint venture (gezamenlijke onderneming) is een afspraak tussen bestaande bedrijven om samen te werken. De bedrijven houden hun zelfstandigheid en eigen producten en diensten. Door samen te werken in een joint venture kunt u meer, grotere of buitenlandse opdrachten aannemen.

    Samenwerken beteken niet gelijke rechten en daar is waar het om gaat.
    Want Anders zou er niet z'n verschil in aanbod en kwaliteit zijn met Parmount+ (CBS All Access), Peacok (NBCUniversal) en Skyshowtime.
    Daarnaast hebben beide overeenkomsten/contracten met Live-TV en andere Streaming services.

    Maar goed als je het beter weet zonder zelf contact met ze gehad te hebben, prima.
    Laatst aangepast door Hombre : 15-11-2023 om 10:19
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik heb uitgebreid contact met Showtime gehad over hun lage kwaliteit en rare incomplete programmering.
    En tijdelijk kwam het antwoord waarom dat is. Het heeft namelijk met rechten te maken en die heeft men niet.
    Dus daarom geen 4K, 5.1 (op een handvol na) en Dolby Atmos.

    Skyshowtime is namelijk geen origine streamer van Paramount en Universal, maar een licentie houder net als bv o.a. Ziggo en Netflix.
    Hier door heeft NF wel films in 4k en 5.1/Atmos. Of dat snel ging veranderen en wanneer de geadverteerde 4K kon men niet zeggen, maar wsl pas bij licentie aanpassingen in de toekomst.
    Ik vind het aannemelijk dat SkyShowtime en andere streamingdiensten geen 5.1, 4K of andere hoogwaardige technologie mogen gebruiken vanwege licenties.

    Door het "exclusieve" en "premium" karakter verwacht ik dat die streamingdiensten ook daarvoor zouden betalen of dat die rechten bij streams zijn inbegrepen die een bepaalde kwaliteit hebben, zoals 4K of HD. Als 4K dan bij voorbeeld een Atmos/DD+ zou hebben van 1024Kbps en HD een Atmos/DD+ van 768kbps is het denk ik voor de abonnee duidelijk wat deze mag verwachten. Dit is iets waarvan ik vind dat ook Dolby daarvoor moet zorgen, want anders zal daar weinig van het "premium" overblijven.

    Ze kunnen dan abonnementen aanbieden die dezelfde kwaliteit hebben als andere grote diensten voor een vergelijkbare prijs.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #78

    Standaard

    SkyShowtime verhoogt prijs en introduceert goedkoper abonnement met reclames

    Bron: tweakers.net https://tweakers.net/nieuws/218752/s...-reclames.html

  4. #79

    Standaard

    Weer eentje die omhoog gaat. Ik heb nog het abo waarmee je de helft betaalt, dus het zal wel meevallen.
    Maar ik hou sinds dit jaar wel bij hoe vaak ik nou iets kijk per streamingdienst.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Weer eentje die omhoog gaat. Ik heb nog het abo waarmee je de helft betaalt, dus het zal wel meevallen.
    Maar ik hou sinds dit jaar wel bij hoe vaak ik nou iets kijk per streamingdienst.
    Ik ga veel meer rouleren tussen diensten. Als we series via de ene bekijken, dan zeg ik de ander op. Je zit zo tegen de 30 euro aan per maand voor alle diensten.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ga veel meer rouleren tussen diensten. Als we series via de ene bekijken, dan zeg ik de ander op. Je zit zo tegen de 30 euro aan per maand voor alle diensten.
    Dat is nog steeds maar de prijs van 1 UHD . Maar inderdaad, wij hebben nu ook even Apple en amazon opgezegd (al heeft mijn dochter ook amazon, dus die was dubbelop).
    Voor HBO en Sky hebben we die actie die ze bij introductie hadden dat je levenslang (zolang je lid blijft) de helft betaalt.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ga veel meer rouleren tussen diensten. Als we series via de ene bekijken, dan zeg ik de ander op. Je zit zo tegen de 30 euro aan per maand voor alle diensten.
    Ik zou 30 euro per maand voor zoveel abonnementen juist heel erg goedkoop vinden. Grappig hoe verschillend wij dan denken over prijzen. Een maandabonnement van 29,95 voor 1 streamingsdienst zou ik veel normaler vinden. En die kant gaat het zeker op, de komende jaren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zou 30 euro per maand voor zoveel abonnementen juist heel erg goedkoop vinden. Grappig hoe verschillend wij dan denken over prijzen. Een maandabonnement van 29,95 voor 1 streamingsdienst zou ik veel normaler vinden. En die kant gaat het zeker op, de komende jaren.
    Zolang er nog zoveel concurrentie is, zal €30 nog teveel zijn voor 1 dienst. Hoe minder er straks zijn, hoe meer je zal moeten betalen, dat geloof ik ook wel.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zou 30 euro per maand voor zoveel abonnementen juist heel erg goedkoop vinden. Grappig hoe verschillend wij dan denken over prijzen. Een maandabonnement van 29,95 voor 1 streamingsdienst zou ik veel normaler vinden. En die kant gaat het zeker op, de komende jaren.
    30,- per streamingdienst valt niet te handhaven, zeker niet in dit huidige landschap van concurrentie en vraag/aanbod.

  10. #85

    Standaard

    Ik ben al vanaf het begin geabonneerd op SkyShowtime en krijg het abonnement altijd voor de helft van de prijs, maar vanaf 23 april gaat de naam van het abonnement veranderen in Standaard Plus (er komt ook een nieuw abonnement: Standaard met reclame) en wordt de prijs verhoogd van € 3,49 naar € 4,49. Dat stond in een mail die ik zojuist gekregen heb.
    Laatst aangepast door Frank : 28-02-2024 om 20:10

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ben al vanaf het begin geabonneerd op SkyShowtime en krijg het abonnement altijd voor de helft van de prijs, maar vanaf 23 april gaat de naam van het abonnement veranderen in Standaard Plus (er komt ook een nieuw abonnement: Standaard met reclame) en wordt de prijs verhoogd van € 3,49 naar € 4,99. Dat stond in een mail die ik zojuist gekregen heb.
    Typefout? Mijn nieuwe prijs is 4,49 .
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #87

    Standaard

    Inderdaad een typefout. Ik heb mijn bericht aangepast.

  13. #88

    Standaard

    Die prijsverhoging werd al in een post van 18 februari gemeld

  14. #89

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Inmiddels een jaar verder en nog steeds matig beeld en belachelijk slecht geluid. Beeld kan nog al zou 4K mooi zijn, maar na een jaar nog geen fatsoenlijk 5.1 geluid dat is toch echt belachelijk.
    Heb het geprobeerd met de app van Ziggo en Transformers: Rise of the beasts. Die heeft Dolby Digital+ 5.1 met DRC, dus je kan ook kiezen met welk dynamisch bereik je het wilt horen.

    Het meeste is nog steeds stereo, zelfs fillms en series die niet zo lang geleden uitgebracht zijn en waarvan je verwacht dat ze 5.1 hebben.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 29-02-2024 om 16:01 Reden: Onjuiste informatie
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Typefout? Mijn nieuwe prijs is 4,49 .
    Tsja, nog steeds een schijntje natuurlijk. En daar is de kwaliteit ook wel naar moet ik zeggen.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •