De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De nooit eerder vertoonde Extended Director's Cut van Fast & Furious 9: The Fast Sag

    De nooit eerder vertoonde Extended Director's Cut van Fast & Furious 9: The Fast Saga komt eraan!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zoals ik het nu lees komt op 17-11 de steelbook, met daarin alleen de UHD disc

    En de versie met UHD en Blu-Ray komt later ?
    Hoeveel later ???????

    BTW: als ik op een afbeelding klik, kom ik bij heel andere covers uit !

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Zoals ik het nu lees komt op 17-11 de steelbook, met daarin alleen de UHD disc

    En de versie met UHD en Blu-Ray komt later ?
    Hoeveel later ???????

    BTW: als ik op een afbeelding klik, kom ik bij heel andere covers uit !
    In Duitsland komt de steelbook vanaf 7 oktober a.s. uit: https://www.amazon.de/F9-The-Fast-Sa...A3JWKAKR8XB7XF


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Zoals ik het nu lees komt op 17-11 de steelbook, met daarin alleen de UHD disc

    En de versie met UHD en Blu-Ray komt later ?
    Hoeveel later ???????

    BTW: als ik op een afbeelding klik, kom ik bij heel andere covers uit !
    Zoals ik het lees komen de UHD, Bluray, DVD en VOD allemaal uit op 17-11, maar de UHD versie eerst in een steelbook, en waarschijnlijk daarna pas in een keepcase.
    Ik lees ook niet dat de Steelbook alleen de UHD disc bevat (dat is nooit het geval geweest bij Universal).

    Helaas is het nu zo dat het moeilijk is om afbeeldingen up te loaden in de backend, vandaar dat de afbeelding via URL-links worden toegevoegd. Als je dan doorklikt en een andere afbeelding krijgt te zien dan is dat helaas even jammer. Ik kan dar nu verder niks aan doen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In Duitsland komt de steelbook vanaf 7 oktober a.s. uit: https://www.amazon.de/F9-The-Fast-Sa...A3JWKAKR8XB7XF
    Ja, en in de US al op 21-9, dus wat is je punt precies? Dit persbericht gaat over de NL release, niet over andere uitgaven in andere landen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik lees ook niet dat de Steelbook alleen de UHD disc bevat (dat is nooit het geval geweest bij Universal)
    Ik denk dat dit de komende jaren veel vaker zal gebeuren. Je hoort nu ook niemand meer klagen dat bij een Blu-ray uitgave geen DVD meer zit. Maar dan moet wel de prijs navenant omlaag gaan, want 25 euro (om een bedrag te noemen) voor een enkele UHD is een beetje afzetterij.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat dit de komende jaren veel vaker zal gebeuren. Je hoort nu ook niemand meer klagen dat bij een Blu-ray uitgave geen DVD meer zit. Maar dan moet wel de prijs navenant omlaag gaan, want 25 euro (om een bedrag te noemen) voor een enkele UHD is een beetje afzetterij.
    Ja, je ziet dat Sony dit nu veel doet en vooral bij back-catalogue titel, en dat is gezien de prijs ook prima. Als ze er dan ook nog eens alle extra's bijvoegen dan heb je gewoon een hele nette release voor een prima prijs.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik lees ook niet dat de Steelbook alleen de UHD disc bevat (dat is nooit het geval geweest bij Universal).
    Op de site van Bol en op de site van Bookspot, staat bij de gegevens 1 Disc, ook als je op EAN gaat zoeken, staat overal 1 Disc

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Op de site van Bol en op de site van Bookspot, staat bij de gegevens 1 Disc, ook als je op EAN gaat zoeken, staat overal 1 Disc
    Specs van webshops zijn vaak erg onbetrouwbaar, zeker nu de release pas over een paar maanden is en er nog veel kan wijzigen. Daarnaast, als de UHD alle versies van de film + extra's bevat tegen een scherpe prijs dan hoef ik de BD er niet meer bij te hebben. Heb twee UHD spelers staan dus ik heb niet perse de BD meer nodig.

  9. #9

    Standaard

    Antwoord mail n.a.v Telefoongesprek
    -----------------------------------------------------
    Beste meneer xxxxxxxxx,

    Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik bij deze dat de Steelbook editie van Fast 9 zowel een UHD als BD disc zal bevatten.
    We laten dit zo spoedig mogelijk ook corrigeren op de diverse websites.

    Met vriendelijke groet / Kind regards,

    Klantenservice

    Universal Pictures Benelux

    Moermanskkade 421
    1013 BC Amsterdam
    www.universalpictures.nl
    Laatst aangepast door TifKag : 25-08-2021 om 15:49

  10. #10

    Standaard

    Kijk, zo zie je maar

  11. #11

    Standaard

    Ben voor de verandering voor de Nederlandse release gegaan. Heb er nog weinig van gezien. Ben wel benieuwd! Heerlijke serie met over the top actie.
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •