De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bekijk deze klassiekers van Warner Home Video binnenkort op 4K Ultra HD

    Bekijk deze klassiekers van Warner Home Video binnenkort op 4K Ultra HD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Nu ga ik toch twijfelen of ik niet de gewone vesie van A Clockwork Orange ga kopen i.p.v. die 'Ultimate Collectors Edition'.....

  3. #3

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op mijn favoriete film aller tijden Interview With The Vampire uitkomt in 4K

  4. #4

    Standaard

    Mooi dat Shawshank Redemption nu ook in 4K verkrijgbaar wordt! Ben benieuw naar het resultaat.
    Clockwork Orange kan me gestolen worden. Vreselijke film lijkt me dat, afgaande op de fragmenten die ik gezien heb. Eën van de minst geslaagde Stanley Kubrick's films die ik ken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooi dat Shawshank Redemption nu ook in 4K verkrijgbaar wordt! Ben benieuw naar het resultaat.
    Clockwork Orange kan me gestolen worden. Vreselijke film lijkt me dat, afgaande op de fragmenten die ik gezien heb. Eën van de minst geslaagde Stanley Kubrick's films die ik ken.
    Ik vind A Clockwork Orange geweldig, maar smaken verschillen. Heb je de film wel of niet helemaal gezien? Want als je alleen fragmenten kent, dan kun je natuurlijk geen definitief oordeel vellen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooi dat Shawshank Redemption nu ook in 4K verkrijgbaar wordt! Ben benieuw naar het resultaat.
    Clockwork Orange kan me gestolen worden. Vreselijke film lijkt me dat, afgaande op de fragmenten die ik gezien heb. Eën van de minst geslaagde Stanley Kubrick's films die ik ken.
    Gefeliciteerd!
    Dit moet haast wel de meest enge post zijn die ik in tijden heb gelezen en dat is heel knap.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooi dat Shawshank Redemption nu ook in 4K verkrijgbaar wordt! Ben benieuw naar het resultaat.
    Clockwork Orange kan me gestolen worden. Vreselijke film lijkt me dat, afgaande op de fragmenten die ik gezien heb. Eën van de minst geslaagde Stanley Kubrick's films die ik ken.
    Dat de film je niet aanspreekt vanwege de trailers dat kan natuurlijk. Maar je conclusie ("Eën van de minst geslaagde Stanley Kubrick's films die ik ken") slaat echt nergens op als je film helemaal niet hebt gezien.

  8. #8

    Standaard

    Clockwork Orange is een dusdanige bijzondere film dat een trailer dit nooit naar voren kan brengen. Dus je moet hem echt eerst gezien hebben voordat je een onderdeel kan vellen. Er zit namelijk veel meer in dan dat er op het eerste gezicht wordt afgebeeld.

  9. #9

    Standaard

    Toen de film Clocwork Orange in 1971 in de bioscoop kwam, gelijk er er naar toe geweest omdat het van Kubrick was maar vond de film teleurstellend.
    Shawshank Redemption vind ik wel een topfilm.

  10. #10

    Standaard

    Dat je de covers van de films slecht zou vinden, ben ik geheel mee akkoord: afgrijselijk gewoon! Maar de films zijn 2 pareltjes. Komen er beide zeker in.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Toen de film Clocwork Orange in 1971 in de bioscoop kwam, gelijk er er naar toe geweest omdat het van Kubrick was maar vond de film teleurstellend.
    Shawshank Redemption vind ik wel een topfilm.
    Misschien vind je de film 50 jaar later meer te pruimen. Ik neem aan dat je smaak in 50 jaar tijd wel iets gewijzigd is .

  12. #12

    Standaard

    Shawshank Redemption laat zich ook zo lekker vergelijken met A Clockwork Orange.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •