Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 66 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Heb je een link? Alleen een app gaat dus niet werken
    Ik denk dat hij met Harmony wifi de hub bedoeld.

    Link Amazon harmony

    En deze opties heb je ook, maar geen ervaring mee.

    Link

    YouTube filmpje broadcast
    Laatst aangepast door Wim S. : 06-02-2022 om 20:48

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik denk dat hij met Harmony wifi de hub bedoeld.

    Link Amazon harmony

    En deze opties heb je ook, maar geen ervaring mee.

    Link

    YouTube filmpje broadcast
    Dank, je was me net voor. €400 vind ik geen optie echter, maar ik zie dat je die Harmony Hub ook voor €129 hebt en dan met een app erbij. Benieuwd of mensen dat hier gebruiken. Dat moet dan ergens in de kamer staan gericht op die apparaten, zodat het IR kan sturen?

    [edit]Die Harmony Hub los is ook nergens meer leverbaar. Via die amazon link boven wel maar ook van een reseller en dan voor €400 met een afstandsbediening die dan ook niet meer ondersteund wordt. En met een duur systeem en een app is er toch het risico dat met een iOS upgrade die app niet meer doorontwikkeld wordt en uit de app store gegooid wordt.

    Ik zie wel andere goedkopere systemen (oa die Broadlink inderdaad), maar dat zijn Chinese dingetjes blijkbaar, dan moet ik toch eerst wat gebruikerservaringen horen. Kun je dan bijvoorbeeld ook activiteiten aanmaken zodat je tv, versterker en speler meteen naar de goede ingangen gaan? Iets met Voice control gaat hem sowieso niet worden, ik moet geen apparaat in mijn huis wat continu met intrnet verbonden is en spraak detecteert.
    Laatst aangepast door Oakey : 06-02-2022 om 20:59

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dank, je was me net voor. €400 vind ik geen optie echter, maar ik zie dat je die Harmony Hub ook voor €129 hebt en dan met een app erbij. Benieuwd of mensen dat hier gebruiken. Dat moet dan ergens in de kamer staan gericht op die apparaten, zodat het IR kan sturen?

    [edit]Die Harmony Hub los is ook nergens meer leverbaar. Via die amazon link boven wel maar ook van een reseller en dan voor €400 met een afstandsbediening die dan ook niet meer ondersteund wordt. En met een duur systeem en een app is er toch het risico dat met een iOS upgrade die app niet meer doorontwikkeld wordt en uit de app store gegooid wordt.

    Ik zie wel andere goedkopere systemen (oa die Broadlink inderdaad), maar dat zijn Chinese dingetjes zie ik, dan moet ik toch eerst wat gebruikerservaringen horen. Kun je dan bijvoorbeeld ook activiteiten aanmaken zodat je tv, versterker en speler meteen naar de goede ingangen gaan?
    Ik heb de hub op mijn tv kastje staan van de Harmony en werkt perfect met de app.
    Wat betreft de broadlink daar heb ik niet echt veel onderzoek naar gedaan, maar neem aan van wel. Eens even hun website bekijken, wat en hoe...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik heb de hub op mijn tv kastje staan van de Harmony en werkt perfect met de app.
    Maar die is dus niet meer te koop

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Maar die is dus niet meer te koop
    Er staan nog wel een paar op marktplaats...

  7. #32

    Standaard

    Heb even wat over die Broadlink remote systemen gelezen, ook weinig over te vinden qua reviews en gebruikservaringen, maar wat ik vind is niet erg positief: onhandig in het gebruik, niet te programmeren en om te gebruiken moet je Broadlink (een Chinees bedrijf) toegang geven tot alles op je telefoon (opslag, foto's e.d.). Dat gaat hem dus ook niet worden.

    De Harmony hubs op marktplaats beginnen ook bij €100

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ja, sorry. Mijn fout.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #34

    Standaard

    Vreemd genoeg doet mijn Logitech Harmony het weer gewoon. Wat er gebeurde is dat hij heel erg snel leegliep als ik hem ging gebruiken (helemaal leeg en uit binnen 10 minuten of minder), maar daarna ook weer in 10 minuten helemaal oplaadde (en vervolgens weer net zo snel leegliep). Ik zet hem altijd 's nachts op de houder, dus het was niet zo dat hij al tijden niet op de houder had gestaan. Ik heb hem daarna toch maar eens een dag en nacht laten opladen en met rust gelaten, en nu doet hij het weer als vanouds (na een avond gebruik is er 20% batterij op). Iemand dit ook al eens gehad ?

    Geen geluk ook gehad met bieden op de Harmony Hubs op MP overigens. Die dingen gaan voor ver over de vraagprijs, vind ik toch teveel een risico in combinatie met een discontinued app.
    Laatst aangepast door Oakey : 11-02-2022 om 15:40

  10. #35

    Standaard

    De Harmony Ultimate One weer eens aan de MyHarmony software gehangen omdat ik een apparaat wilde verwijderen, waarna hij bij het synchroniseren ging updaten ("Er is nieuwe software voor de Harmony Ultimate One" en toen.... niets meer...

    Krijg de volgende foutmelding, AE2005:


    Kan hem niet meer synchroniseren, de software herkent de remote niet meer.

    Heb overal al gezocht naar oplossingen en het volgende al geprobeerd:
    - remote resetten met menu-powerknop
    - andere pc proberen
    - andere usb-ingang proberen
    - alle apparaten/activiteiten wissen op de remote
    - nieuwe Harmony-account maken
    - deze opties geprobeerd: https://www.harmony-remote-forum.de/...ic.php?t=15519
    - modem/router resetten
    - myharmony uitloggen/opnieuw opstarten
    - oude Logitech Harmony software geprobeerd
    - pc/laptop opnieuw opstarten (zowel onder win 10 als win 11 geprobeerd)
    - usb-kabel meerdere malen ontkoppeld
    - De Ultimate One heeft geen batterij die je er makkelijk uit kunt halen dus resetten door batterij te verwijderen is geen optie

    Nu liep hij al op zijn laatste benen (loopt snel leeg) maar nu baal ik wel. Iemand nog tips? Harmony forum natuurlijk ook al doorzocht.
    De remote zelf laat het Harmony scherm zien of het schermpje met monitor en pijltje, dus ik kan op de AB zelf helemaal niets doen.

    Er is nog steeds geen alternatief voor deze universele afstandsbedieningen helaas.
    Laatst aangepast door Oakey : 26-10-2022 om 08:27
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  11. #36

    Standaard

    Heb je zowel de hub als de remote volledig reset?
    Deze moet je beide naar fabrieksinstellingen terugzetten, ik heb ook eens zoiets gehad met mijn elite. Was iets verkeerd gegaan in programering.

    Hier een link naar een filmpje op youtube hoe je dit moet doen en daarna alles maar weer opnieuw installeren.

    https://youtu.be/FX9bIklDm0g

  12. #37

    Standaard

    Dit lijkt mij wel wat maar geen idee of deze al in de verkoop zit etc.

    https://www.sofabaton.com/X1.html

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Heb je zowel de hub als de remote volledig reset?
    Deze moet je beide naar fabrieksinstellingen terugzetten, ik heb ook eens zoiets gehad met mijn elite. Was iets verkeerd gegaan in programering.

    Hier een link naar een filmpje op youtube hoe je dit moet doen en daarna alles maar weer opnieuw installeren.

    https://youtu.be/FX9bIklDm0g
    Ik heb de Ultimate One, die werkt niet met een hub. Het filmpje gaat dus over de Elite, een andere afstandsbediening. En ja ik heb de remote gereset, maar om iets met firmware oid te doen moet ik hem aan de pc hangen en daar synct hij dus niet. De enige reset die beschikbaar is voor deze ab is de harde reset via de menu/powerknop.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Dit lijkt mij wel wat maar geen idee of deze al in de verkoop zit etc.

    https://www.sofabaton.com/X1.html
    Dat ziet er veelbelovend uit, maar zo’n afstandsbediening zou ik wel in Europa kopen zodat het compatible is met Europese modellen en op 230V werkt en de app volledig ondersteund wordt. Bovendien heb je op spullen in de VS maar 1 jaar garantie. Maar ik ga deze eens in de gaten houden…
    Laatst aangepast door Oakey : 26-10-2022 om 08:23
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dat ziet er veelbelovend uit, maar zo’n afstandsbediening zou ik wel in Europa kopen zodat het compatible is met Europese modellen en op 230V werkt rn de app volledig ondersteund wordt. Bovendien heb je op spullen in de VS maar 1 jaar garantie. Maar ik ga deze eens in de gaten houden…
    https://www.kickstarter.com/projects/marton/remote-two


    Het zijn allemaal nog projecten, een echte opvolger voor harmony is er nog niet.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb de Ultimate One, die werkt niet met een hub. Het filmpje gaat dus over de Elite, een andere afstandsbediening. En ja ik heb de remote gereset, maar om iets met firmware oid te doen moet ik hem aan de pc hangen en daar synct hij dus niet. De enige reset die beschikbaar is voor deze ab is de harde reset via de menu/powerknop.
    Gebruik je de orginele usb kabel van de harmony one? Zag iemand op google die hetzelfde probleem had. Toen hij de orginele kabel van de harmony one gebruikte kon hij ineens wel syncen via de pc.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Gebruik je de orginele usb kabel van de harmony one? Zag iemand op google die hetzelfde probleem had. Toen hij de orginele kabel van de harmony one gebruikte kon hij ineens wel syncen via de pc.
    Ja, is de originele kabel, maar zal nog eens een andere kabel proberen vanavond. Heb dit probleem met die kabel echter niet eerder gehad.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ja, is de originele kabel, maar zal nog eens een andere kabel proberen vanavond. Heb dit probleem met die kabel echter niet eerder gehad.
    Ja hij probeerde het ook op diverse usb poorten op de pc, de ene deed het wel en de andere niet.
    Hij zag dan ook geen handje/pijltje op de knop van syncen op de pc.

  19. #44

    Standaard

    Dank, je was me net voor. €400 vind ik geen optie echter, maar ik zie dat je die Harmony Hub ook voor €129 hebt en dan met een app erbij. Benieuwd of mensen dat hier gebruiken. Dat moet dan ergens in de kamer staan gericht op die apparaten, zodat het IR kan sturen?


    Werkt hier i.s.m. google home. Prima oplossing.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 26-10-2022 om 11:37
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Dank, je was me net voor. €400 vind ik geen optie echter, maar ik zie dat je die Harmony Hub ook voor €129 hebt en dan met een app erbij. Benieuwd of mensen dat hier gebruiken. Dat moet dan ergens in de kamer staan gericht op die apparaten, zodat het IR kan sturen?


    Werkt hier i.s.m. google home. Prima oplossing.
    Dat zal best, maar is dus niet meer in de handel. Er worden geen Harmony afstandsbedieningen meer gemaakt en nieuw verkocht. Geen oplossing dus.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #46

    Standaard

    En de harmony app op je mobiel of tablet, is dat mischien een optie?

  22. #47

    Standaard

    [QUOTE=Oakey;2099010]Dat zal best, maar is dus niet meer in de handel. Er worden geen Harmony afstandsbedieningen meer gemaakt en nieuw verkocht. Geen oplossing dus.[/QUOTEt]. Zie bol.com.
    maar ik gebruikt de app met een hub.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #48

    Standaard

    Is dit eventueel een optie voor jou, aangezien het een moeilijk verhaal wordt voor je harmony one.

    De broadlink rm4 pro hub

    https://youtu.be/lWCHZm9xWno

    Ik denk maar wat mee, hoor. Ik heb er verder geen ervaring mee, ben blij dat mijn harmony nog werkt.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dat zal best, maar is dus niet meer in de handel. Er worden geen Harmony afstandsbedieningen meer gemaakt en nieuw verkocht. Geen oplossing dus.
    . Zie bol.com.
    maar ik gebruikt de app met een hub.
    Bedoel je deze? https://www.bol.com/nl/nl/p/logitech...0000048704360/
    Niet leverbaar toch?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Is dit eventueel een optie voor jou, aangezien het een moeilijk verhaal wordt voor je harmony one.

    De broadlink rm4 pro hub
    Ik denk maar wat mee, hoor. Ik heb er verder geen ervaring mee, ben blij dat mijn harmony nog werkt.
    Ja die had ik ook al eens gezien, maar lees er in de reviews over dat hij heel erg ingewikkeld te programmeren is. En ook geen NL-gebruikerservaringen wat ik zo snel zie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Gebruik je de orginele usb kabel van de harmony one? Zag iemand op google die hetzelfde probleem had. Toen hij de orginele kabel van de harmony one gebruikte kon hij ineens wel syncen via de pc.
    Nou bizar. Ik had er een hard hoofd in dat dit ging werken, maar ik probeerde een andere kabel en hij werd meteen herkend! Hij synchroniseert nu weer. Had me een paar avonden gezoek gescheeld
    Laatst aangepast door Oakey : 26-10-2022 om 21:41
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht

    Nou bizar. Ik had er een hard hoofd in dat dit ging werken, maar ik probeerde een andere kabel en hij werd meteen herkend! Hij synchroniseert nu weer. Had me een paar avonden gezoek gescheeld
    Haha fijn voor jou, ja soms zijn het van die hele vreemde dingen waar je het niet zoekt. Blij dat het gelukt is, want er gaat nog niets boven de harmony remotes...

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •