Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Heb je een link? Alleen een app gaat dus niet werken
    Ik denk dat hij met Harmony wifi de hub bedoeld.

Link Amazon harmony

En deze opties heb je ook, maar geen ervaring mee.

Link

YouTube filmpje broadcast
    Laatst aangepast door Wim S. : 06-02-2022 om 19:48

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik denk dat hij met Harmony wifi de hub bedoeld.

Link Amazon harmony

En deze opties heb je ook, maar geen ervaring mee.

Link

YouTube filmpje broadcast
    Dank, je was me net voor. €400 vind ik geen optie echter, maar ik zie dat je die Harmony Hub ook voor €129 hebt en dan met een app erbij. Benieuwd of mensen dat hier gebruiken. Dat moet dan ergens in de kamer staan gericht op die apparaten, zodat het IR kan sturen?

[edit]Die Harmony Hub los is ook nergens meer leverbaar. Via die amazon link boven wel maar ook van een reseller en dan voor €400 met een afstandsbediening die dan ook niet meer ondersteund wordt. En met een duur systeem en een app is er toch het risico dat met een iOS upgrade die app niet meer doorontwikkeld wordt en uit de app store gegooid wordt.

Ik zie wel andere goedkopere systemen (oa die Broadlink inderdaad), maar dat zijn Chinese dingetjes blijkbaar, dan moet ik toch eerst wat gebruikerservaringen horen. Kun je dan bijvoorbeeld ook activiteiten aanmaken zodat je tv, versterker en speler meteen naar de goede ingangen gaan? Iets met Voice control gaat hem sowieso niet worden, ik moet geen apparaat in mijn huis wat continu met intrnet verbonden is en spraak detecteert.
    Laatst aangepast door Oakey : 06-02-2022 om 19:59

Standaard

Dank, je was me net voor. €400 vind ik geen optie echter, maar ik zie dat je die Harmony Hub ook voor €129 hebt en dan met een app erbij. Benieuwd of mensen dat hier gebruiken. Dat moet dan ergens in de kamer staan gericht op die apparaten, zodat het IR kan sturen?

[edit]Die Harmony Hub los is ook nergens meer leverbaar. Via die amazon link boven wel maar ook van een reseller en dan voor €400 met een afstandsbediening die dan ook niet meer ondersteund wordt. En met een duur systeem en een app is er toch het risico dat met een iOS upgrade die app niet meer doorontwikkeld wordt en uit de app store gegooid wordt.

Ik zie wel andere goedkopere systemen (oa die Broadlink inderdaad), maar dat zijn Chinese dingetjes zie ik, dan moet ik toch eerst wat gebruikerservaringen horen. Kun je dan bijvoorbeeld ook activiteiten aanmaken zodat je tv, versterker en speler meteen naar de goede ingangen gaan?
    Ik heb de hub op mijn tv kastje staan van de Harmony en werkt perfect met de app.
    Wat betreft de broadlink daar heb ik niet echt veel onderzoek naar gedaan, maar neem aan van wel. Eens even hun website bekijken, wat en hoe...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik heb de hub op mijn tv kastje staan van de Harmony en werkt perfect met de app.
    Maar die is dus niet meer te koop

Standaard

Maar die is dus niet meer te koop
    Er staan nog wel een paar op marktplaats...

Standaard

Heb even wat over die Broadlink remote systemen gelezen, ook weinig over te vinden qua reviews en gebruikservaringen, maar wat ik vind is niet erg positief: onhandig in het gebruik, niet te programmeren en om te gebruiken moet je Broadlink (een Chinees bedrijf) toegang geven tot alles op je telefoon (opslag, foto's e.d.). Dat gaat hem dus ook niet worden.

De Harmony hubs op marktplaats beginnen ook bij €100

Standaard

Ja, sorry. Mijn fout.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

Standaard

Vreemd genoeg doet mijn Logitech Harmony het weer gewoon. Wat er gebeurde is dat hij heel erg snel leegliep als ik hem ging gebruiken (helemaal leeg en uit binnen 10 minuten of minder), maar daarna ook weer in 10 minuten helemaal oplaadde (en vervolgens weer net zo snel leegliep). Ik zet hem altijd 's nachts op de houder, dus het was niet zo dat hij al tijden niet op de houder had gestaan. Ik heb hem daarna toch maar eens een dag en nacht laten opladen en met rust gelaten, en nu doet hij het weer als vanouds (na een avond gebruik is er 20% batterij op). Iemand dit ook al eens gehad ?

Geen geluk ook gehad met bieden op de Harmony Hubs op MP overigens. Die dingen gaan voor ver over de vraagprijs, vind ik toch teveel een risico in combinatie met een discontinued app.
    Laatst aangepast door Oakey : 11-02-2022 om 14:40

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten