Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A Quiet Place part 2 4K UHD

    Ik had gisteren bij de Media Markt de 4K UHD van A Quiet Place part 2 besteld en deze is vandaag geleverd, op een zondag nota bene! Wat schetst mijn verbazing, er zit maar één disc in de doos, de 4K UHD schijf en niet de gewone bluray met daarop naast de film ook de special features. Terwijl op de voorkant van de doos duidelijk staat 4K Ultra HD + Blu-Ray en ook op de achterzijde er over disc 1 en 2 gesproken wordt en de content die daarop staat. De doos zelf was zelfs alleen geschikt om één disc in te kunnen doen. Ik heb meteen contact met de klantenservice van de Media Markt opgenomen en die bevestigde mij dat er inderdaad twee discs in hoorden te zitten. Ze zou een notitie maken voor de desbetreffende afdeling en die zouden dan weer contact met mij opnemen over het toesturen van de tweede disc. Ben benieuwd of dit goed afgehandeld wordt en hoe lang dat gaat duren. Wel apart dat dit fout gaat nu de distributie van Paramount titels in handen is van Dutch Film Works!
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Wel apart dat dit fout gaat nu de distributie van Paramount titels in handen is van Dutch Film Works!
    Wat had je gedacht?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Een van de redenen waarom 95% van mijn content uit de UK afkomstig is, helemaal de 4K schijven.
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

  4. #4

    Standaard

    Na de derde keer contact met de Media Markt te hebben gehad krijg ik ineens doodleuk te horen dat er maar één disc in hoort te zitten want dit staat namelijk ook op hun site en aangezien de Mediamarkt site 100% betrouwbaar is volgens de medewerker heb ik dus pech gehad en retourneren kan ook niet want de verpakking is al open geweest. En op de vraag hoe ik dat kan controleren hoeveel discs er in de doos zitten zonder de folie te verwijderen kreeg ik uiteraard geen antwoord. Wel kon de medewerker mij vertellen dat zowel op de site van Bol.com, Bookspot en Zavvi.nl vermeld staat dat er maar één disc in hoort te zitten. De allerlaatste keer dat ik iets besteld heb bij de Mediamarkt en ook iets wat door Dutch Film Works gedistribueerd wordt.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  5. #5

    Standaard

    Ik zou er geen genoegen mee nemen, aangezien er op het doosje duidelijk staat dat er 2 discs in zitten.

  6. #6

    Standaard

    Bij DFW weet je sowieso dat ze geen BD/4K combo's doen. Zie hun vorige uitgaves zoals bv de Indiana Jones box.

  7. #7

    Standaard

    De UK uitgave heeft wel 2 discs en op beide staan NL subs. Paramount releases zijn meestal Pan Europees.

    A Quiet Place Part II 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray) (United Kingdom)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De UK uitgave heeft wel 2 discs en op beide staan NL subs. Paramount releases zijn meestal Pan Europees.

    A Quiet Place Part II 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray) (United Kingdom)

    Daarom importeren we a l t i j d !

  9. #9

    Standaard

    Ben het met Jurgen42u eens, importeren importeren en nog eens importeren....
    Ja er zijn dan soms geen NL subs te vinden op die releases maar wel altijd 1 4k disc en 1 standaard blu-ray disc.

    Bovendien als die medewerker inderdaad gezegd heeft dat er op zavvi.nl ook vermeld staat dat er 1 disc in zit is die persoon een leugenaar want er staat duidelijk 2 discs en zo is het bijna altijd met UK uitgaves.

    Maar heb je een foto van die cover van de NL release ??
    Dan kan ik DFW eens vragen hoe dit zit.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #10

    Standaard

    bol.com zegt inmiddels: niet leverbaar.
    bookspot zegt release 15/10.

    Zou mij niet verbazen als op 15/10 de goede versie uitkomt.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 28-09-2021 om 16:56
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Boomsoort?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Boomsoort?

    apple en taalcorrectie blijft irritant
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bij DFW weet je sowieso dat ze geen BD/4K combo's doen. Zie hun vorige uitgaves zoals bv de Indiana Jones box.
    Hun uitgaven van Death Wish en The Hitmans Bodyguard waren anders wel UHD+BD…

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Na de derde keer contact met de Media Markt te hebben gehad krijg ik ineens doodleuk te horen dat er maar één disc in hoort te zitten want dit staat namelijk ook op hun site en aangezien de Mediamarkt site 100% betrouwbaar is volgens de medewerker heb ik dus pech gehad en retourneren kan ook niet want de verpakking is al open geweest.
    Eender welke winkel die dit als antwoord geeft, zal ik bij de volgende aankoop 2 keer nadenken om daar nog iets te bestellen. Niet echt klant-vriendelijk.

  16. #16

    Standaard

    Foto van cover 20210928_223150 a.jpg
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  17. #17

    Standaard

    Op de cover staat duidelijk 4K + blu-ray, dus dan heb je daar ook gewoon recht op.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Op de cover staat duidelijk 4K + blu-ray, dus dan heb je daar ook gewoon recht op.
    Inderdaad. Ik zou niet opgeven, de cover geeft dit heel duidelijk aan dus als een medewerker aangeeft "dat er maar één disc in hoort te zitten" is duidelijk onjuist.

  19. #19

    Standaard

    Winkelverantwoordelijke erbij halen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Na de derde keer contact met de Media Markt te hebben gehad krijg ik ineens doodleuk te horen dat er maar één disc in hoort te zitten want dit staat namelijk ook op hun site en aangezien de Mediamarkt site 100% betrouwbaar is volgens de medewerker heb ik dus pech gehad en retourneren kan ook niet want de verpakking is al open geweest. En op de vraag hoe ik dat kan controleren hoeveel discs er in de doos zitten zonder de folie te verwijderen kreeg ik uiteraard geen antwoord. Wel kon de medewerker mij vertellen dat zowel op de site van Bol.com, Bookspot en Zavvi.nl vermeld staat dat er maar één disc in hoort te zitten. De allerlaatste keer dat ik iets besteld heb bij de Mediamarkt en ook iets wat door Dutch Film Works gedistribueerd wordt.
    Er staat overal inderdaad 1-disc en ook in het persbericht dat hier gedeeld is staat ook alleen "4K UHD". Denk dat het dus een klassieke coverfout is, maar daar hoef jij natuurlijk niet de dupe van te zijn. Dus ik hoop dat je of de BD erbij krijgt (dat zou het meest nette zijn) of je geld terug. Wel een beetje triest dat ze je zo negeren....
    Denk wel dat dit de reden is dat de rest van de webshops em niet meer verkopen...

  21. #21

    Standaard

    Heb afgelopen woensdag een mail van Mediamarkt ontvangen met de vraag waaruit zou moeten blijken dat er twee discs in zouden moeten zitten met daarbij een afbeelding die ook op hun site te zien is met de gegevens van de film waarbij staat dat er maar één disc in hoort te zitten. Ik heb toen twee foto's teruggemaild en kreeg gisteren een mail terug van Mediamarkt dat ze geen disc kunnen nazenden en ik de film eerst terug moet sturen en dan een nieuwe zou krijgen. Ze zouden zelfs een retourzending aanmelden en mij per mail een retourbon sturen. Ik ben alleen bang dat ik weer zo'n zelfde exemplaar met één disc terugkrijg gezien de reactie hiervoor van Rogier. Andere webshops wachten blijkbaar de goede uitvoering met twee discs af alvorens uit te gaan leveren. Ik zie wel wat ik dan krijg anders gaat hij meteen weer terug.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  22. #22
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2011
    Woonplaats
    Rijkevorsel, België

    Standaard

    Ik heb begin deze week een mail gestuurd naar info@dfw.nl en ze hebben me gewoon een bijkomende bluray opgestuurd. Deze mocht ik vandaag ontvangen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ianneke Bekijk bericht
    Ik heb begin deze week een mail gestuurd naar info@dfw.nl en ze hebben me gewoon een bijkomende bluray opgestuurd. Deze mocht ik vandaag ontvangen.
    Dat is netjes. Jammer dar MM weer geen service heeft.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ianneke Bekijk bericht
    Ik heb begin deze week een mail gestuurd naar info@dfw.nl en ze hebben me gewoon een bijkomende bluray opgestuurd. Deze mocht ik vandaag ontvangen.

    Nette service inderdaad, dit had MM ook gewoon kunnen doen. Kost (bijna) niks en levert een hoop op. Jammer dat ze dat niet snappen.

  25. #25

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op de mail van de Mediamarkt met de retourlabel van de retourzending die ze aangemaakt zouden hebben. De mail waar dit beloofd werd heb ik op 30 september ontvangen, nu dus al een week geleden. In de tussentijd hen een mail gestuurd met de vraag waar de mail met de retourlabel blijft en een mail gestuurd met de vraag of ze mij kunnen verzekeren of ik dan wel de goede versie krijg omdat er volgens mij iets fout is gegaan bij de distributeur. Maar ook hier geen antwoord op. Na het lezen van de reactie van Lanneke ook maar een mail naar info@dfw.nl gestuurd met daarin geschetst wat er gebeurd is en de vraag of ik ook de bijhorende bluray toegestuurd kan krijgen. Hopelijk krijg ik van hun wel positief nieuws. Mijn vertrouwen in de Mediamarkt is nul, totaal geen service.

    Maar er worden wel meer fouten gemaakt. Eergisteren de Spaanse 4K Ultra HD van Almost Famous ontvangen (Casi Famosos) waarbij op de 4K disc de extended versie zou staan (en dit wordt nog extra aangegeven in een rondje op de voorkant van de cover) en de theatrical versie op de bluray en zo staat het ook op de achterkant van de cover.
    Nu blijkt dat de extended versie op de gewone bluray staat en de theatrical op de 4K bluray.
    Op de 4K disc zelf staat theatrical version met een speelduur van 123 minuten en op de bluray disc staat ook een speelduur van 123 minuten maar hier staat wel degelijk de extended versie van 161 minuten op.
    Dus importeren is niet zaligmakend.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •