Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Maar er worden wel meer fouten gemaakt. Eergisteren de Spaanse 4K Ultra HD van Almost Famous ontvangen (Casi Famosos) waarbij op de 4K disc de extended versie zou staan (en dit wordt nog extra aangegeven in een rondje op de voorkant van de cover) en de theatrical versie op de bluray en zo staat het ook op de achterkant van de cover.
    Nu blijkt dat de extended versie op de gewone bluray staat en de theatrical op de 4K bluray.
    Dat is inderdaad balen, ben hier ook in getuind, heb inmiddels maar de UK versie maar besteld.
    daar geld het net andersom, dus de extended versie op 4K Blu-ray en de theatrical op Blu-ray.
    Dan heb ik straks zowel de'"Theatrical" als de "Extended" op 4K
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dan heb ik straks zowel de'"Theatrical" als de "Extended" op 4K
    Ga jij werkelijk beide versies kijken? Dat doe ik zelf nooit, heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Iedereen gaat er maar klakkeloos vanuit dat een 'extended' (langere) versie per definitie ook altijd de 'betere' versie van een film is. Ik waag dat zeer te betwijfelen. Maar goed, als jou dat niets uitmaakt, veel plezier met het bekijken van beide versies.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ga jij werkelijk beide versies kijken? Dat doe ik zelf nooit, heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Iedereen gaat er maar klakkeloos vanuit dat een 'extended' (langere) versie per definitie ook altijd de 'betere' versie van een film is. Ik waag dat zeer te betwijfelen. Maar goed, als jou dat niets uitmaakt, veel plezier met het bekijken van beide versies.
    Het gaat ook om het verzamelen, ik snap dat wel. Dat is natuurlijk ook een beetje de hobby

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het gaat ook om het verzamelen, ik snap dat wel. Dat is natuurlijk ook een beetje de hobby
    Ik snap het ook wel, zeker in het geval van Almost Famous, waarvan je eigenlijk eerst de TC moet kijken voordat je de DC opzet. Dan waardeer je die nog meer imo.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb ook contact opgenomen met Dutch Filmworks en mijn verhaal gedaan zoals eerder beschreven. De medewerker erkende dat er zich een productiefout had voorgedaan en er inderdaad twee discs aanwezig hoorden te zijn. Maar ook dat dit feit bekend was bij de Mediamarkt en hun in de eerste plaats verantwoordelijk zijn om mij de missende disc toe te sturen. Maar omdat het contact met de Mediamarkt op zijn zachtst gezegd moeizaam verlopen was zegde de medewerker van DFW mij toe om de missende blu-ray disc toe te sturen. Deze heb ik eergisteren mogen ontvangen, geen losse disc maar gewoon de blu-ray uitgave die je ook in de winkel koopt. Hulde voor DFW maar een vette onvoldoende voor de Mediamarkt. Ik kreeg van de week ook nog een mail van de MM met de vraag hoe het contact met de klantenservice over deze kwestie verlopen was en jullie kunnen mijn antwoord wel raden denk ik. De MM heeft voor mij afgedaan.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  6. #31

    Standaard

    Bij bol.com eergisteren besteld, en het is 4K in bijhorende 4K doosje + aparte blu-ray in blu-ray doosje, en dit in een doorschijnende wrap. Dus mooi dat ze dat zo nog de missing blu-ray leveren.

  7. #32

    Standaard

    Mij viel bij het 4K-schijfje op dat de opschriften op de voorkant van het schijfje ook aan de achterkant zichtbaar zijn. Ik vind dat wel verontrustend, maar het afspelen ging verder wel goed, geen haperingen of zo. Maar of dit op de lange duur ook zo blijft...?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mij viel bij het 4K-schijfje op dat de opschriften op de voorkant van het schijfje ook aan de achterkant zichtbaar zijn. Ik vind dat wel verontrustend, maar het afspelen ging verder wel goed, geen haperingen of zo. Maar of dit op de lange duur ook zo blijft...?
    Zie je bij meer Paramount 4K schijfjes.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •