De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Batman v Superman: Dawn Of Justice - Ultimate Edition 4K (2021)

    Ik kreeg vandaag "Batman v Superman: Dawn Of Justice - Ultimate Edition 4K (2021)" (EAN 5051888257357) binnen van bol.com.
    Hij is nog geseald, maar het lijkt erop dat dit een digipack is i.p.v. een keepcase.

    Kan iemand dit bevestigen?

    Is er ook een (buitenlandse) uitvoering met NL ondertitels in keepcase?
    De US, UK en F uitvoeringen hebben volgens mij geen NL ondertitels.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [Martin] Bekijk bericht
    Ik kreeg vandaag "Batman v Superman: Dawn Of Justice - Ultimate Edition 4K (2021)" (EAN 5051888257357) binnen van bol.com.
    Hij is nog geseald, maar het lijkt erop dat dit een digipack is i.p.v. een keepcase.

    Kan iemand dit bevestigen?

    Is er ook een (buitenlandse) uitvoering met NL ondertitels in keepcase?
    De US, UK en F uitvoeringen hebben volgens mij geen NL ondertitels.
    Dat zou kunnen, misschien nieuwe uitgave, want mijn recent exemplaar is een heruitgave van de vorige versie, EAN eindigend op 579946.
    Die heeft een glossy slipcover.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat zou kunnen, misschien nieuwe uitgave, want mijn recent exemplaar is een heruitgave van de vorige versie, EAN eindigend op 579946.
    Die heeft een glossy slipcover.
    Je bedoelt de oude Ultimate Edition met EAN 5051889579946 en een speelduur van 145 minuten.

    Ik bedoel de geremasterde versie met een speelduur van 182 minuten.

  4. #4

    Standaard

    Als iemand deze versie bezit:
    https://www.bol.com/nl/nl/p/batman-v...00000037156158

    Is dit een digipack (kartonnen hoes) of een keepcase (kunststof hoes)?

  5. #5

    Standaard

    Het is een digipack maar zonder de kartonnen hoes eromheen. Dus alleen de “binnenkant”. Dat zie je al zonder em te openen. Ik heb em gehad maar weer retour gestuurd omdat ik dacht de steelbook te bestellen (dat stond er op bol.com eerst bij).

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het is een digipack maar zonder de kartonnen hoes eromheen. Dus alleen de “binnenkant”. Dat zie je al zonder em te openen. Ik heb em gehad maar weer retour gestuurd omdat ik dacht de steelbook te bestellen (dat stond er op bol.com eerst bij).
    Bij de specificaties op bol.com staat 'slipcase', dus ik dacht een keepcase met slipcover te bestellen.

    Bedankt voor de bevestiging, Rogier.
    Ik stuur hem ook retour.

    Weet je misschien of er een uitvoering bestaat met keepcase en NL ondertitels?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [Martin] Bekijk bericht
    Bij de specificaties op bol.com staat 'slipcase', dus ik dacht een keepcase met slipcover te bestellen.

    Bedankt voor de bevestiging, Rogier.
    Ik stuur hem ook retour.

    Weet je misschien of er een uitvoering bestaat met keepcase en NL ondertitels?
    Nee, ik denk niet dat die bestaat. Ik heb de UK versie met keepcase en slipcase en die heeft alleen Engelse subs.

  8. #8

    Standaard

    Ja, maar die eerste versie heeft toch ook de extended cut?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ja, maar die eerste versie heeft toch ook de extended cut?
    Klopt, maar daar zit het verschil niet in. Deze Remastered Versie (alleen op 4K UHD) heeft een aangepast kleurenpalet en de IMAX-scenes in 1.33:1-beeldformaat om beter te passen bij Zack Snyder's Justice League. De Bluray die erbij zit is hetzelfde als de vorige uitgave.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt, maar daar zit het verschil niet in. Deze Remastered Versie (alleen op 4K UHD) heeft een aangepast kleurenpalet en de IMAX-scenes in 1.33:1-beeldformaat om beter te passen bij Zack Snyder's Justice League. De Bluray die erbij zit is hetzelfde als de vorige uitgave.
    En komt deze versie te zitten in de trilogie box die binnenkort verschijnt? Anders gaat mijn exemplaar ook retour.

  11. #11

    Standaard

    Geen idee…

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het is een digipack maar zonder de kartonnen hoes eromheen. Dus alleen de “binnenkant”. Dat zie je al zonder em te openen. Ik heb em gehad maar weer retour gestuurd omdat ik dacht de steelbook te bestellen (dat stond er op bol.com eerst bij).
    Ik kreeg hem vandaag binnen en bij mij zit er wel delegelijk een kartonnen hoes omheen...

  13. #13

    Standaard

    Is dit eigenlijk een franstalige release? Aangezien op de cover Frans bovenaan staat, ook op de back cover.

  14. #14

    Standaard

    Wat is het verschil met de vorige release?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Wat is het verschil met de vorige release?
    Zie post #9.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is dit eigenlijk een franstalige release? Aangezien op de cover Frans bovenaan staat, ook op de back cover.
    Ik neem aan dat je de 2021 versie bedoelt.
    Die is zowel in Nederland, België als in Frankrijk gereleased.
    Vandaar dat er zowel 'L'Aube De La Justice' als 'Dawn Of Justice' op staat.
    Op de achterkant staat zowel Nederlandse als Franse tekst.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •