De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Malignant is vanaf 4 oktober thuis te bekijken op PVOD & PEST

    Malignant is vanaf 4 oktober thuis te bekijken op PVOD & PEST

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    PVOD? PEST? Dus niet via KVAM of SMRF?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Premium Video On Demand ken ik, maar wat is PEST?

  4. #4

    Standaard

    Google is je vriend

    Premium Electronic Sell-Through
    for a one-time fee offers a specific piece of digital content to be purchased or licensed earlier than its traditional release “window.”

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Google is je vriend
    In dit geval niet, want ik had gezocht op 'PEST' en 'PEST streaming', maar daar kwam niets uit .

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In dit geval niet, want ik had gezocht op 'PEST' en 'PEST streaming', maar daar kwam niets uit .
    Zeker wel hoor, ik had gezocht op PVOD PEST en dan krijg je dit:
    F066B83E-16F1-404A-87AE-332368F7EF1F.jpg

  7. #7

    Standaard

    Ik kijk dus meestal via KVAM: Klassieke Video & Audio Media, zoals DVD, Blu-ray etc. Ook leuk!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    En SMRF? TV in Smurfenland?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En SMRF? TV in Smurfenland?
    SMRF is een redelijk nieuw TV-netwerk voor filmliefhebbers die een voorkeur hebben voor het dragen van blauwe kleding. Of zoiets.
    Sorry voor dit flauwe gedoe, maar ik ben niet zo van het strooien van afkortingen die niet bij iedereen bekend zijn.
    Misschien kan Rogier daar eens een artikel aan wijden?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •