De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mauritanian, The (Blu-ray)

    Mauritanian, The (Blu-ray)

    Het waargebeurde verhaal van The Mauritanian krijgt een solide Blu-ray Disc-release.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dank voor deze recensie. Lijkt me een interessante film. Wat me alleen zo verbaast is dat bij deze film, en bij veel films die gebaseerd zijn op werkelijke gebeurtenissen, zo weinig achtergrondmateriaal in de vorm van extra's wordt meegeleverd. Ik zou toch verwachten dat er vast wel documentaires, nieuwsuitzendingen, interviews met de 'echte' hoofdrolspelers te vinden moeten zijn die prima op deze Blu-ray als bonusmateriaal hadden kunnen worden geplaatst, in plaats van de meestal nietszeggende interviews met de hoofdrolspelers in de film. Jammer, gemiste kans.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dank voor deze recensie. Lijkt me een interessante film. Wat me alleen zo verbaast is dat bij deze film, en bij veel films die gebaseerd zijn op werkelijke gebeurtenissen, zo weinig achtergrondmateriaal in de vorm van extra's wordt meegeleverd. Ik zou toch verwachten dat er vast wel documentaires, nieuwsuitzendingen, interviews met de 'echte' hoofdrolspelers te vinden moeten zijn die prima op deze Blu-ray als bonusmateriaal hadden kunnen worden geplaatst, in plaats van de meestal nietszeggende interviews met de hoofdrolspelers in de film. Jammer, gemiste kans.
    De film is zeker interessant en er komen ook wat nieuwsbeelden voorbij van de echte personen en nog een epiloog met verdere info. Ik denk dat de kwestie nog te gevoelig ligt om er verder interviews van te maken. Wellicht is het qua veiligheid nu ook te gevaarlijk voor de hoofdpersonen of zijn ze simpelweg onvindbaar.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •