Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Statistieken Band Of Brothers

    Beste Oorlogsvrienden,

    Ik kwam op het idee om te pijlen wie er allemaal de box van Bob heeft gekocht.

    Vertel welke box? 5 of 6 disc
    Waar heb je hem gekocht?
    Hoeveel heb je ervoor betaald?
    Cijfer?

    Ik moet je zeggen dat ik geluk heb gehad, kreeg door het ophalen van mijn OV (jaja eindelijk 18) 5 euro korting op een dvd by Frs boven de 20 euro, dus heb um daar gehaald.
    Heb de 6 box gekocht en heb er 94.99 Euro voor betaald.

    Ik geef de box's een 8.5
    Mooie hoes en geweldige inhoud. Mooi uitklapbaar met mooie foto's binnen in. Ook is de serie natuurlijk geweldig

    Ik ben happy

    Hoop van jullie te horen zodat we allemaal een beetje een idee krijgen hoeveel fans we hebben en wat we ervoor betaald hebben.


    Greetings,
    Onwijze Bloemkool (C)

  2. #2

    Standaard

    ok gezien ik prettig gestoord ben heb ik mij toch even laten gaan

    ik had de UK 6 disc versie besteld voor ongeveer 80 euro, had de cardboard versie thuis gekregen

    was wat ontgoocheld door het feit dat ik de tin niet had maar wilde geen 20 euro extra betalen.


    gisteren mij toch wel laten gaan en dit op de volgende manier :

    gekocht : de franse tin (gewoon de binnenkant is in het frans en de opdruk op de schijfjes zijn ook frans; voor de rest : menuschermen, buitenkant van doos... allemaal identiek) en dit voor 92 euro (zowat 8 euro goedkoper !!!!!! dan nederlandse versie)
    komt daar nog bij dat ik een bon had voor - 5 euro, komt dus op 87 euro. die 7 euro verschil vond ik nog te doen ten opzicht van Uk box en heb daarom vandaag mijn Uk box terug gestuurd. Hopelijk heb ik nu geen problemen met de terugbetaling, tot nu toe is Blackstar altijd eeeeeerg correct geweest.

  3. #3

    Standaard

    misschien handig als je dan een poll plaatst

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    gekocht : de franse tin (gewoon de binnenkant is in het frans en de opdruk op de schijfjes zijn ook frans; voor de rest : menuschermen, buitenkant van doos... allemaal identiek) en dit voor 92 euro (zowat 8 euro goedkoper !!!!!! dan nederlandse versie)
    Ehmm...de box kost hier 89.99 bij de FRS

  5. #5

    Standaard

    Ja luther das idd handig......

    Weet alleen niet hoe ik die erin kan zette:S, vandaar op deze manier........Ook wel leuk en handig toch?!?

    Greetings,
    Onwijze Bloemkool (C)

  6. #6

    Standaard

    Ik heb gister ook de 6DVD Box aangeschaft.. voor 89,99 bij de FRS in Den Haag.. netjes gesealde van achter de balie In de winkel was alles al uit de verpakking

  7. #7

    Standaard

    Vertel me 's waarom ik die box moet kopen. Ik heb de serie niet op tv gezien. Weet wel dat het een bataljon doorheen de hele oorlog volgt... maar waarom moet ik er 99 euro aan uitgeven???

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Vertel me 's waarom ik die box moet kopen. Ik heb de serie niet op tv gezien. Weet wel dat het een bataljon doorheen de hele oorlog volgt... maar waarom moet ik er 99 euro aan uitgeven???
    Zie het als een realistische TV-serie opgezet als een hele grote film. Het heeft een goed en een echt verhaal, het is geen Pearl Harbour-shit. Daarnaast is het een ontzettende mooie release.

    Het lijft natuurlijk nog steeds veel geld, maar als je het niet zeker weet...de serie wordt op dit moment herhaald op V8.

  9. #9

    Standaard

    Ik ben er ook nog niet uit, €90 is nogal tijd iets van fl198,- . Ik heb maar 1 aflevering gezien op TV.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb de 6-disc tinbox in mijn bezit, bestelt bij Play.com.
    Superserie, Goede verhalen, Superactie, en waarheidsgetrouw..........!
    Een must-have in mijn ogen, zeker voor oorlogsfilm-liefhebbers!!!

  11. #11

    Standaard

    Sorry,
    45 Engelse ponden heb ik er voor betaalt.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ehmm...de box kost hier 89.99 bij de FRS
    voor alle duidelijkheid, de laagste prijs momenteel in de winkels in belgië is 99 euro, België is in 99 % van de gevallen duurder dan nederland

  13. #13
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66


    voor alle duidelijkheid, de laagste prijs momenteel in de winkels in belgië is 99 euro, België is in 99 % van de gevallen duurder dan nederland
    Luther doelt op de 10% korting waarschijnlijk, waarna de 6 disc wel €89.99 kost.

    Ik heb de box (6-disc) zelf afgelopen maandag gereserveerd bij de FRS en woensdag middag opgehaald, netjes van achter de toonbank en nog in de seal uiteraard

    Elwood.

  14. #14

    Standaard

    Vertel welke box? 5 of 6 disc? De 6 disc, met tin can!
    Waar heb je hem gekocht? Game(Winkel in Engeland)
    Hoeveel heb je ervoor betaald? 54,99 pond (€85,42)
    Cijfer? 9,0

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #15

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb de 6 Disc Tin gekocht bij FRS voor 89,99 (10% korting).
    Prachtige uitvoering.

    gr,

    Bas
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  16. #16

    Standaard

    waarmee krijgen jullie die kortingen?

  17. #17

    Standaard

    Ik heb gewoon na alle berichten over het wel erg limited zijn van de TinBox op 2 november de BoB BoX besteld bij SplashDVD voor slechts €69...en nog gekregen ook. Ik heb dus helemaal blij!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #18

    Standaard

    ik heb de 5 DVD gekocht bij FRS voor 72 Euro

  19. #19

    Standaard Re: Statistieken Band Of Brothers

    Vertel welke box? 5 of 6 disc
    Regio 1 Canada, dat houdt automatisch in....6 discs en Tin box.

    Waar heb je hem gekocht?
    Amazon Canada

    Hoeveel heb je ervoor betaald?
    €58 bij Amazon en €11 voor de douane, totaal €69

    Cijfer?
    Vette 10, behoort tot 1 van de must have 2002 DVD titels.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  20. #20

    Standaard

    Lag vandaag in de brievenbus.

    6disc / tin / Regio 2
    99.99 EUR bij dvdzone2

    En oh wat is ie mooi
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  21. #21

    Standaard

    Marco, hoeveel verzendkosten ben je kwijt bij Amazon in Canada?

    vinkinc
    Hello, I'm an enormous slut - Buffy, afl. 1

  22. #22

    Standaard

    Ennuh, zit er engelse ondertiteling (of misschien wel NL) op.

    Hij is nl. voor Canada dus zal het wel niet die versie met Eng HI en Spaans zijn, aangezien daar zat Franstalige wonen.

    Ben erg benieuwd naar de subs.
    Hello, I'm an enormous slut - Buffy, afl. 1

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinkinc
    Marco, hoeveel verzendkosten ben je kwijt bij Amazon in Canada?
    Ligt eraan wat voor verzendmethode je kiest. Ik heb de standaard shipping genomen, $6,98 CAD das ongeveer in Euro's 4,5 (op dit moment)

    Voor de goede orde de Amazon prijs die ik eerder had opgegeven is de totale prijs inclusief verzendkosten en is verrekend door mijn CC maatschappij. De €11 extra heb ik betaald bij het postkantoor (anders kreeg ik BoB niet mee).
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinkinc
    Hij is nl. voor Canada dus zal het wel niet die versie met Eng HI en Spaans zijn, aangezien daar zat Franstalige wonen.
    Mijn Canadese versie is gewoon gelijk aan de Amerikaanse versie, dus de OT heb je al geraden.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  25. #25

    Standaard

    klinkt toch heel goed(en koop). Ga 'm meteen maar bestellen.

    Bedankt.

    vinkinc
    Hello, I'm an enormous slut - Buffy, afl. 1

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •