Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 284 worden weergegeven.
  1. #26
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat was een interpretatie uit de boeken van Timothy Zahn, niet door Lucas zelf. Overigens een prachtige trilogy ook die boeken van Zahn.
    Ik heb er eens over zitten nadenken en het kan feitelijk wel hoor aangezien bij de gebeurtenissen in het boek De Naderende Storm Tarkin zich al vrij vreemd gedraagd en een opstandige generaal van de oude republiek is, is het goed mogelijk dat hij al in opdracht van Darth Sidious / Count Dooku / De Separatisten de Death Star liet ontwerpen

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop


    Ik heb er eens over zitten nadenken en het kan feitelijk wel hoor aangezien bij de gebeurtenissen in het boek De Naderende Storm Tarkin zich al vrij vreemd gedraagd en een opstandige generaal van de oude republiek is, is het goed mogelijk dat hij al in opdracht van Darth Sidious / Count Dooku / De Separatisten de Death Star liet ontwerpen
    Zou Tarkin dan ook diegene kunnen zijn die zich voordeed als Sifo-Dyas en de clones bestelde?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid


    Zou Tarkin dan ook diegene kunnen zijn die zich voordeed als Sifo-Dyas en de clones bestelde?
    Dat zou heel goed kunnen, het zou leuk zijn als Tarkin ook in EP III ten tonele komt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Standaard

    Zo heb ik er nog een

    Hoe kan Lea een princes zijn als Padmeé geen konigin meer is in 2?!?!?!?!

    Verder kan het zijn dat Vader b.v. niet meer kan vechten met rechts of dat hij in 3 vecht met links omdat hij zijn rechter hand niet meer heeft.

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #30
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman
    Zo heb ik er nog een

    Hoe kan Lea een princes zijn als Padmeé geen konigin meer is in 2?!?!?!?!

    Verder kan het zijn dat Vader b.v. niet meer kan vechten met rechts of dat hij in 3 vecht met links omdat hij zijn rechter hand niet meer heeft.

    doei Sonyman
    Leia is geadopteerd door het koninklijk huis van Alderaan met het logisch gevolg dat ze prinses is !!!

  6. #31
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid


    Zou Tarkin dan ook diegene kunnen zijn die zich voordeed als Sifo-Dyas en de clones bestelde?
    Was dat niet Count Dooku ?

  7. #32
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop


    Was dat niet Count Dooku ?
    Hij bestelde de Droides, niet de Clones denk ik.

  8. #33

    Standaard

    Sifo-Dyas = sidius = palpetine

    Doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #34
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman
    Sifo-Dyas = sidius = palpetine
    Denk je?
    Ik weet het niet. Sifo-Dyas was toch gestorven?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop


    Was dat niet Count Dooku ?
    Count Dooku rekruteerde Jango Fett, daarmee is niet gezegd dat hij ook de clones bestelde...

    Denk wel dat Count Dooku degene was die Kamino uit de Jedi archives heeft gewist...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman
    Sifo-Dyas = sidius = palpetine

    Doei Sonyman
    Misschien. Misschien ook niet. Voor hetzelfde geld heeft Darth Maul zich als Sifo-Dyas voorgedaan.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Leia is geadopteerd door het koninklijk huis van Alderaan met het logisch gevolg dat ze prinses is !!!
    Idd, ze heeft ook de naam Leia Organa, net als haar adoptief vader Bail Organa (overigens gespeeld door Jimmy Smits in AOTC). Voor de buitenwereld lijkt ze dus gepresenteerd te zijn als de 'echte' dochter van Bail.

    Padme was trouwens een gekozen koningin, dus lijkt me sterk dat op basis hiervan uberhaupt iemand een prins/prinses titel zou krijgen als nageslacht...

  13. #38
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid

    Voor hetzelfde geld heeft Darth Maul zich als Sifo-Dyas voorgedaan.
    Was Sifo-Dyas geen Jedi?
    Lijkt me héél sterk als Darth Maul ooit Jedi is geweest.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Was Sifo-Dyas geen Jedi?
    Lijkt me héél sterk als Darth Maul ooit Jedi is geweest.
    Sifo-Dyas was wel een Jedi, maar ik heb uit AOTC begrepen dat iemand die zich voordeed ALS Sifo-Dyas de clones heeft besteld.

    Of zit ik verkeerd met die gedachte?

  15. #40
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid


    Of zit ik verkeerd met die gedachte?
    Als het Sifo-Dyas zelf niet was ... en dus iemand anders zich als hem voordeed, dan denk ik dat het Count Dooku wel was.
    Wat ik eerst tegensprak.

    Aangezien de Kamino's (hoe je het ook schrijft) dachten dat Obi-Wan al iemand anders was ... lijken ze me nogal een goedgelovig ras.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid


    Sifo-Dyas was wel een Jedi, maar ik heb uit AOTC begrepen dat iemand die zich voordeed ALS Sifo-Dyas de clones heeft besteld.

    Of zit ik verkeerd met die gedachte?
    zit wel iets in

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Als het Sifo-Dyas zelf niet was ... en dus iemand anders zich als hem voordeed, dan denk ik dat het Count Dooku wel was.
    Wat ik eerst tegensprak.

    Aangezien de Kamino's (hoe je het ook schrijft) dachten dat Obi-Wan al iemand anders was ... lijken ze me nogal een goedgelovig ras.
    Maar als Dooku de clones heeft besteld, is het toch vreemd dat hij door die clones wordt aangevallen. Maar ik heb het idee dat het een groot vooropgezet plan is van Sidious.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #43
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Maar ik heb het idee dat het een groot vooropgezet plan is van Sidious.
    Zoals al gezegd wordt in AOTC is Palpotine een meester in het bespelen van de verschillende partijen (in de Senaat).
    Sidious is duidelijk vele malen 'sterker' dan Yoda en kan dit alles wel in scene zetten denk ik.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Maar als Dooku de clones heeft besteld, is het toch vreemd dat hij door die clones wordt aangevallen.
    Het lijkt mij dat de Clones enkel luisteren naar hun 'baas'.
    Zij hebben geen weet van Dooku of wie dan ook de besteller zou zijn.
    Enkel dat ze nu de volgelingen van de Republic zijn.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Hij bestelde de Droides, niet de Clones denk ik.
    Hij bestelde ze allebij en deed zich als sifo-dias voor die toen al een tijd dood was.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Als het Sifo-Dyas zelf niet was ... en dus iemand anders zich als hem voordeed, dan denk ik dat het Count Dooku wel was.
    Wat ik eerst tegensprak.

    Aangezien de Kamino's (hoe je het ook schrijft) dachten dat Obi-Wan al iemand anders was ... lijken ze me nogal een goedgelovig ras.
    Wanneer zijn de clones dan besteld? Obi-Wan zegt dat Sifo-Dyas al meer dan 10 jaar dood is. Als de clones na zijn dood zouden zijn besteld, dan had Lama Su dus wantrouwig moeten zijn en zoiets hebben van "who the fuck ordered these clones then?". Als ze voor zijn dood zijn besteld, dan kan het Count Dooku niet zijn omdat ie toen nog niet met Palpatine werkte, die werkte met Darth Maul, wat de sith code van 2 (master-apprentice) zou breken. Aan de andere kant, Jango zegt door Tyrannus (=Dooku) gerekruteerd te zijn, dus ze zijn blijkbaar niet zo heel lang met die clones bezig.

    Volgen jullie het nog?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Maar als Dooku de clones heeft besteld, is het toch vreemd dat hij door die clones wordt aangevallen. Maar ik heb het idee dat het een groot vooropgezet plan is van Sidious.
    Voor zover de kaminoans en de clones weten, zijn ze besteld door de Jedi Order, en zijn ze daar dus ook trouw aan...

  22. #47
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid

    Als ze voor zijn dood zijn besteld, dan kan het Count Dooku niet zijn omdat ie toen nog niet met Palpatine werkte, die werkte met Darth Maul, wat de sith code van 2 (master-apprentice) zou breken.
    Yoda zegt dat Dooku door hem is opgeleid, tijdens het gevecht.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Yoda zegt dat Dooku door hem is opgeleid, tijdens het gevecht.
    ...zegt nog niks over het wanneer
    Lijkt me dat Dooku al veeeeeel eerder door Yoda is opgeleid dan dat de clones zijn besteld...

  24. #49

    Standaard

    En ik heb nog 2 dingen het zijn niet echt fouten maar toch wel een beetje raar.
    Joda kan in heel deel 2 amper lopen maar als hij moet vechten doen z'n poten het weer als de beste.

    In deel 1 + 2+ 3??? gaat de tijd heel snel Anikin klein deel een
    Anikin Groot deel II
    Anikin zoon luke en wordt Darth Vader in deel II
    En dan in deel 4 +5 +6 Deel 4 Luke jongeMan Deel 5 Luke jongeMan Deel 6 Luke jongeMan.
    Ofwel in deel 1 2 3 gaat de tijd heel snel en in deel 4 5 6 gaat het bijna niet vooruit als je het vergelijkt.

    En de zoon van Jango Fett wordt toch de Bounty Hunter die Han Solo te pakken krijgt in deel 6 voor Jaba of niet?
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  25. #50
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid


    ...zegt nog niks over het wanneer
    Lijkt me dat Dooku al veeeeeel eerder door Yoda is opgeleid dan dat de clones zijn besteld...
    Zou kunnen.
    De Jedi-code zegt dat je geen twee leerlingen mag hebben.
    Maar geldt dit ook voor zij die naar de dark side zijn overgegaan?

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •