De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 (UHD)

    Als waardige afsluiter uit de Harry Potter-reeks krijgt ook deze een technisch goede UHD+BD-uitgave.

    Lees hier de recensie

  2. #2

    Standaard

    De UHD van Harry Potter and the Prisoner of Azkaban krijgt zoals verwacht geen extra's, maar op de BD staan die helaas ook niet. Deze staan op de tweede disc van De Ultimate Edition-uitgave, en die is niet bijgevoegd.

    Zou er alleen even bij melden dat je het over de Amerikaanse Ultimate Edition hebt die hier (NL/BE) nooit is verschenen. Ze hebben dus nu disc 1 gebruikt uit Amerika voor de Bluray. In dit geval is dit de zelfde disc die is gebruikt voor meest bekende* Nederlandse 2 disc BD (2D met extra's + Bonusdisc) of 3 disc 3D BD (3D+2D met extra's+Bonusdisc). Ze hadden lekker nu kunnen uitpakken door Bonus disc uit die UE er wel bij te doen.

    Dat ze UE bonus discs nu wel bij de Europese versie (Mist bij de Amerikaanse) van deze Trein editie hebben is gedaan is mooi, maar mis ook daar wel opmerking over bij elke film.

    * Ik heb zelf Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1 en Part 2 ieder als 2 disc 3D Blury release zonder extra's op disc 1 (2D zonder extra's) en geen bonus disc. Samen met deel 6 als 2 disc de enige die ik op Bluray heb.

  3. #3

    Standaard

    Dank voor de meldingen Pieter. Als ik even tijd heb dan kijk ik er naar en pas ik het (zo nodig) aan.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Zou er alleen even bij melden dat je het over de Amerikaanse Ultimate Edition hebt die hier (NL/BE) nooit is verschenen. Ze hebben dus nu disc 1 gebruikt uit Amerika voor de Bluray. In dit geval is dit de zelfde disc die is gebruikt voor meest bekende* Nederlandse 2 disc BD (2D met extra's + Bonusdisc) of 3 disc 3D BD (3D+2D met extra's+Bonusdisc). Ze hadden lekker nu kunnen uitpakken door Bonus disc uit die UE er wel bij te doen.

    Dat ze UE bonus discs nu wel bij de Europese versie (Mist bij de Amerikaanse) van deze Trein editie hebben is gedaan is mooi, maar mis ook daar wel opmerking over bij elke film.

    * Ik heb zelf Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1 en Part 2 ieder als 2 disc 3D Blury release zonder extra's op disc 1 (2D zonder extra's) en geen bonus disc. Samen met deel 6 als 2 disc de enige die ik op Bluray heb.
    Ik heb het erbij gezet dat de UE alleen in Amerika is uitgebracht. Wel is het echter zo dat het extra's schijfje van de UE bij de 3D-uitgave op Bluray is bijgevoegd.
    Zie hier de uitgave bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/nl/p/harry-po...2.ProductTitle

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •