De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony Pictures Home Entertainment - Releases van december

    Sony Pictures Home Entertainment - Releases van december

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Stelletje *** daar bij Sony. (En dan zeg ik het nog netjes)
    Escape Room 2 ook weer alleen digitaal.

    Uitschelden doen we hier niet.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 06-12-2021 om 19:20

  3. #3

    Standaard

    Digitaal schmigitaal. Physical media or bust.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Stelletje *** daar bij Sony. (En dan zeg ik het nog netjes)
    Escape Room 2 ook weer alleen digitaal.

    Uitschelden doen we hier niet.
    En maar klagen......jonge jonge, wat wordt er toch veel illegaal gedownload (of is dat ook schelden of vloeken )
    They can stick it sideways where the sun doesn't shine. (Dit noemen ze.......je mening ventileren oftewel "Freedom of speech")
    Laatst aangepast door TifKag : 06-12-2021 om 21:53

  5. #5

    Standaard

    Wat een geluk dat er voor mij weer niets bij zit bij deze releases ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Volgens mij is dit specifiek een strategie van Sony Holland / Benelux.
    Want het grootste deel uit dit bericht is gewoon fysiek beschikbaar in de landen om ons heen en vaak ook met Nederlandse ondertitels.

    Wat me ook opvalt bij Sony (Holland) is dat het alleen nieuw content betreft wat ze hier uitbrengen en geen backcatalogus in een nieuwe (remasterde) uitgave of hogere kwaliteit als in de landen om ons heen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sony Pictures Home Entertainment - Releases van december

    Lees dit artikel
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #7

    Standaard

    Dat belooft weinig goeds voor Venom: Let There Be Carnage en Ghostbusters: Afterlife. Van die eerste lijken de Franse en Duitse releases ook NL subs te hebben.

  8. #8

    Standaard

    In Italië en v.a. januari in Frankrijk worden Sony titels door lokale distributeurs uitgebracht (IT: Eagle Pictures / FR: ESC Editions). Sony Benelux heeft niet zo'n deal gesloten.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    In Italië en v.a. januari in Frankrijk worden Sony titels door lokale distributeurs uitgebracht (IT: Eagle Pictures / FR: ESC Editions). Sony Benelux heeft niet zo'n deal gesloten.
    Als het net zo goed gaat als DFW deal met Paramount distributie doet
    (DFW brengt ongeveer 25% uit van wat wel in de landen rond ons heen wordt uitgebracht),
    laat dan maar zitten.

    Zelfs de Sony US versies hebben tegenwoordig vaak NL subs.
    Sony heeft sowieso opgegeven om locale deals in NL te maken voor complete box-sets met bv eOne en DFW,
    want die werken toch niet mee en dan ga je ook niet met ze in zee voor een locale distributie deal.
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat belooft weinig goeds voor Venom: Let There Be Carnage en Ghostbusters: Afterlife. Van die eerste lijken de Franse en Duitse releases ook NL subs te hebben.
    Dit lijken me juist de grotere titels die nog wel interessant zijn voor een fysieke release. Die van december zijn dat wat minder.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •