De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Casa de Papel, La (Deel 5) (Streaming)

    Casa de Papel, La (Deel 5) (Streaming)

    Het vijfde deel uit deze immens populaire serie biedt een sensationeel en waardig einde.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 16-12-2021 om 09:49

  2. #2

    Standaard

    Wij zijn na de 2de serie afgehaakt. Ik vond het niet erg interessant en zoveel ongeloofwaardige beslissingen en gebeurtenissen. Niet mijn ding.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #3

    Standaard

    Het eerste seizoen was geweldig en het tweede seizoen was een goede opvolger. Maar daarna werd het wel minder met seizoenen 3 en 4. Je moest al veel slikken qua geloofwaardigheid, maar het werd steeds gekker.

    Daarom was seizoen wel een opluchting, want het was een redelijk seizoen. Zeker het verhaal van de flashback met de pianiste (hou het maar vaag i.v.m. spoilers) was heel aardig.

    En het laatste deel was zeker de moeite waard. Dach zelfs dat ik een stukje muziek van The Cloud Atlas sextet bespeurde, maar dat weet ik niet zeker.

  4. #4

    Standaard

    Heerlijke serie en inderdaad zitten er mindere afleveringen tussen bij diverse seizoenen maar het is wel heel knap en goed in elkaar gezet. Een spin off van Berlin lijkt me dan ook een goede zet, maar in feite had zo goed als elk karakter een eigen spinoff kunnen krijgen.

  5. #5

    Standaard

    Zeer goede reeks en een van de weinige reeksen ook die een goed einde heeft. Twee weken geleden de acteur nog ontmoet die Marseille speelde op de Germand Comic Con in Dortmund. Jammer dat zijn Q&A in het Duits was.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •