Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.

Discussie: The Last Duel 4K

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, vooral van Bluraydisc.de valt het me tegen. Werner, heeft diegene echt de schijf bekeken en is alle subs nagegaan?
    Zelfs Bluray.com geeft aan dat de 4K NL subs heeft.
    Ja, heeft zelfs een screenshot doorgestuurd van de menuschermen. Geen Nederlands.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Waarom Disney geen NL subtitles meer meelevert met de nieuwe films op 4K UHD discs heeft waarschijnlijk te maken met onder andere hun eigen streamingdienst, Wil je de 4k versie met Nederlandse ondertiteling zien dan kan het alleen nog maar via Disney streaming, iTunes en etc! Tja streamingdiensten worden het nieuwe verdienmodel voor de filmmaatschappijen.

    Nog een puntje, de 4K-UHD discs worden in Nederland te weinig verkocht, het levert voor de filmmaatschappijen niet meer voldoende op.
    Wij als Nederlanders moeten dan maar gaan streamen, UHD's in het buitenland kopen of, genoegen nemen met de gewone blu-ray uitgaven.
    Laatst aangepast door Balskie : 11-03-2022 om 20:49

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Balskie Bekijk bericht
    Waarom Disney geen NL subtitles meer meelevert met de nieuwe films op 4K UHD discs heeft waarschijnlijk te maken met onder andere hun eigen streamingdienst, Wil je de 4k versie met Nederlandse ondertiteling zien dan kan het alleen nog maar via Disney streaming, iTunes en etc! Tja streamingdiensten worden het nieuwe verdienmodel voor de filmmaatschappijen.
    Maar waarom dan wel Franse, Duitse, Zweedse, etc etc subs erop zetten? Die landen hebben ook D+.

  4. #29

    Standaard

    Klopt wat je zegt, maar landen als Frankrijk, Engeland/Amerika, Duitsland dat zijn grotere afzetmarkten en daar worden fysieke media als Blu-ray's (4K-UHD) nog veel verkocht. Zweden en andere noordelijke landen weet ik niet. Hier in Nederland wordt er door de filmmaatschappijen te weinig omzet gemaakt, dus ons landje is niet meer lonend (interessant) voor hen.
    Waar het voor ons als Nederland uiteindelijk eindigt geen idee, maar reken erop dat het meer richting streaming wordt of, neem genoegen met de blu-ray uitvoering of koop je 4K-UHD films in het buitenland.

    Nog een kleine aanvulling als je meer informatie wilt over de te verwachten ontwikkelingen op het gebied van fysieke media, lees het artikel op de website Filmtotaal maar eens door.
    Laatst aangepast door Balskie : 11-03-2022 om 21:36

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja, heeft zelfs een screenshot doorgestuurd van de menuschermen. Geen Nederlands.
    Dit is ook niet altijd correct. Ik heb ergens nog een schijf, waar nl subs niet op de verpakking, niet in het menu staat, maar wel te selecteren via de speler. Weet zo niet meer welke.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Dit is ook niet altijd correct. Ik heb ergens nog een schijf, waar nl subs niet op de verpakking, niet in het menu staat, maar wel te selecteren via de speler. Weet zo niet meer welke.
    Ik had de screenshot gestuurd in mijn filmgroep op FB en heb nu nog eens extra gecheckt via de speler, maar mijn Franse versie heeft GEEN NL ondertitels.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •