De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Gelukkig Nieuwjaar van Alles over Film

    Allesoverfilm.nl wenst iedereen een hele fijne jaarwisseling en een hoopvol 2022!

    Een bijzonder jaar is het wel geweest voor iedereen en zeker voor Allesoverfilm.nl. Een jaar waarin we in het duister tastte over de toekomst van ons forum en de website en er was nog iets van een voortdurende pandemie en een Brexit. Allemaal dingen die filmliefhebbers en verzamelaars niet in de koude kleren gaan zitten. Toch zijn we erg blij met ons vaste groep trouwe leden, ook al liep het hier soms niet helemaal soepel. Dat hebben jullie natuurlijk ook gemerkt en tot op de dag van vandaag is er niet veel meer duidelijkheid. Wij hopen dat we de bijna oudste film- en DVD-website nog lang voort te kunnen zetten en dat zal ook door jullie komen. Nog steeds is contact met de eigenaar niet goed mogelijk en - eerlijkheid gebied mij te zegge - ikzelf ben ook maar sporadisch actief. Ik lees nog wel om de dag alles, maar erg actief ben ik helaas niet. Dat de website nog immer bijgehouden wordt, topics en vragen worden voorzien van antwoord en nieuwe recensies en artikelen nog frequent verschijnen op de website komt simpelweg door één iemand. Hij steekt er heel veel vrije tijd in en daar ben ik hem heel dankbaar voor, want ondanks dat ik niet heel veel doe voor Allesoverfilm.nl, blijft het een speciaal plekje in mijn hart hebben. Dus naast dat ik alle leden wil bedanken, wil ik graag een lans breken voor Rogier, want zonder hem was het een stille dood gestorven en dat vind ik wel heel bijzonder. Dank Rogier en laten we hopen dat gemankeerd of niet we nog lang de website en het forum levend kunnen houden. Wie weet wordt er in 2022 wat meer duidelijkheid.

    Nogmaals, Rogier bedankt en iedereen een fijne jaarwisseling en een mooi 2022.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2

    Standaard

    Claudio, heel erg bedankt voor bovenstaand bericht! Totaal niet verwacht en ik was er ook een beetje stil van. Ik doe het uit liefde voor het forum en film, en dat hoop ik hier nog graag te blijven doen. Ik wil jou en ook de (trouwe) leden heel erg bedanken voor jullie bijdragen het afgelopen jaar, en hoop dat er nog vele zullen komen. Het contact met de eigenaar is er inderdaad nog steeds niet, en het is inderdaad maar afwachten of dat gaat komen. Tot die tijd gaan we dit forum gewoon voorzien van mooie berichten en recensies en alles wat we maar meer kunnen doen. Nogmaals bedankt Claudio voor de samenwerking en ook aan iedereen hier die een bijdrage levert. Iedereen een hele fijn, veilige en gezonde jaarwisseling en dag volgend jaar wat meer verlichting kan bieden in deze pandemie. Ik hoop er in ieder geval op deze site en forum wat afleiding te kunnen beiden met interessante berichten en recensies voor wat afleiding.

    Tor volgend jaar!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 30-12-2021 om 19:35

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ere wie ere toekomt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ere wie ere toekomt!

  5. #5

    Standaard

    De beste wensen voor 2022 en hopelijk kunnen we ook weer veel films in de bioscoop gaan bekijken!

  6. #6

    Standaard

    Beste wensen allen en hopelijk krijgen we volgend jaar een wat minder chaotisch jaar dan nu het geval was.

  7. #7

    Standaard

    Helemaal mee 1s, was me ook al opgevallen hoeveel Rogier doet


    Allemaal een goed uiteinde!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ere wie ere toekomt!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Beste wensen iedereen, en hopend op een blijvend bestaan van deze fantastische site.

  9. #9

    Standaard

    Iedereen deallerbeste wensen en dat 2022 maar een beter jaar mag worden voor een ieder dan 2021 was.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •