De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dune is vanaf 26 januari beschikbaar via EST, VOD, 4K UHD, Blu-ray™ en DVD

    Dune is vanaf 26 januari beschikbaar via EST, VOD, 4K UHD, Blu-ray™ en DVD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Op de steelbook zie ik ook Blu-ray 3D staan. Misschien goed om dat ook even te vermelden, naast alle andere formaten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op de steelbook zie ik ook Blu-ray 3D staan. Misschien goed om dat ook even te vermelden, naast alle andere formaten.
    Marcel, ik neem de teksten van de perspublicatie letterlijk over, die ga ik verder niet aanpassen. Dat zijn nu eenmaal de afspraken die we hebben.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Marcel, ik neem de teksten van de perspublicatie letterlijk over, die ga ik verder niet aanpassen. Dat zijn nu eenmaal de afspraken die we hebben.
    OK. Dat wist ik niet. Ik dacht dat dat alleen voor ANP-berichten gold... Maar voor wie het belangrijk/interessant vindt: bij de steelbook zit ook de 3D-versie, dus als je die (ook) wilt hebben ben je 'gedwongen' om voor de steelbook-uitgave te gaan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Erg positief weer Marcel…erg positief…

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Erg positief weer Marcel…erg positief…
    OK. Jij je zin. Ik neem mijn woorden terug. Alles wat ik hierboven gezegd heb is niet waar, mensen. Er is volgens Warner Home Video geen 3D-versie te koop in Nederland. Zucht. Ik probeer alleen maar aanvullende informatie te geven die in het persbericht van Warner Home Video tot mijn verbazing ontbreekt. Zelf ben ik een uitgesproken 3D-liefhebber (heeft voor mij meer toegevoegde waarde dan 4K), dus daarom heb ik deze (identieke) steelbook al drie maanden geleden gereserveerd bij Amazon FR. En als jij het persbericht van Warner onveranderd overneemt, prima, maar dan mag er in het topic toch wel op gereageerd / gecorrigeeerd worden?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    OK. Jij je zin. Ik neem mijn woorden terug. Alles wat ik hierboven gezegd heb is niet waar, mensen. Er is volgens Warner Home Video geen 3D-versie te koop in Nederland. Zucht. Ik probeer alleen maar aanvullende informatie te geven die in het persbericht van Warner Home Video tot mijn verbazing ontbreekt. Zelf ben ik een uitgesproken 3D-liefhebber (heeft voor mij meer toegevoegde waarde dan 4K), dus daarom heb ik deze (identieke) steelbook al drie maanden geleden gereserveerd bij Amazon FR. En als jij het persbericht van Warner onveranderd overneemt, prima, maar dan mag er in het topic toch wel op gereageerd / gecorrigeeerd worden?
    Het gaat er niet om dat informatie/een persbericht niet waar is, maar van termen als "gedwongen" en het feit dat er informatie zou ontbreken en dit dan persé gecorrigeerd moet gaan worden vind ik zo negatief ingesteld en vermoeiend. Wees eens blij dat er deze uitgaven nog uitkomen, dat er aandacht wordt besteed aan meerdere typen uitgaven en dat er een 3D versie uberhaupt wordt toegevoegd. Dat bedoel ik ermee. Het glas is hier op het forum zo vaak halfvol. En dat is jammer en ook onterecht IMO.

  8. #8

    Standaard

    Ik zal eens wat positiefs bijdragen. Ik kijk zeer erg naar deze release uit. Om de voor de hand liggende reden niet in de bioscoop gezien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •