De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mega Chart DVD Top 30 - nummer 12

    Mega Chart DVD Top 30 - nummer 12



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zo te zien zijn er meer mensen die hebben begrepen dat Spiderman een mindere film is. Verkoop valt behoorlijk tegen...
    Is te begrijpen als je de film gezien hebt..
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  3. #3

    Standaard

    Welke LOTR wordt er bedoeld??? Of zijn het beide??

  4. #4

    Standaard

    Originally posted by RobW
    Welke LOTR wordt er bedoeld??? Of zijn het beide??
    Waarschijnlijk wel, dan is het ook logisch dat ie op een staat.

  5. #5

    Standaard

    Denk inderdaad dat Lord of the Rings voor beide versies telt, want er staat dat ie al 12 weken in de top 30 staat en dat gaat natuurlijk niet op voor de Special Extended Edition. Dus denk gewoon dat ze de verkopen van beide edities bijelkaar optellen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jibbe Stuijts
    Zo te zien zijn er meer mensen die hebben begrepen dat Spiderman een mindere film is. Verkoop valt behoorlijk tegen...
    Is te begrijpen als je de film gezien hebt..

    joh als je hem niet leuk vind koop je hem toch niet maar begin de film niet meteen helemaal af te zeiken, want sommige mensen vinden het wel een leuke film zoals ik. Misschien moet je hem eens anders bekijken en bedenken dat spiderman een strip is en geen real life held.
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk



    joh als je hem niet leuk vind koop je hem toch niet maar begin de film niet meteen helemaal af te zeiken, want sommige mensen vinden het wel een leuke film zoals ik. Misschien moet je hem eens anders bekijken en bedenken dat spiderman een strip is en geen real life held.
    Heb je ook wel een beetje gelijk in, maar ik had er waarschijnlijk teveel van verwacht, en hebben ze in mijn ogen niet waar kunnen maken. Je ziet dat in de verkoopcijfers ook terug. Kan best begrijpen dat er mensen zijn die em leuk vinden. Ik hoor overigens meer negatieve geluiden dan positieve, ben dus niet de enige met deze mening....
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  8. #8

    Standaard

    Weet je waarom Spiderman niet op 1 staat?? Heel logisch. De film kwam pas afgelopen dinsdag uit!!! Gek he??? En volgens mij tellen ze die lijsten maar tot afgelopen woensdag, of eerder, en dan zijn het dus alleen maar de verkopen van winkels die hem te vroeg verkochten. Geloof me, volgende week staat die op 1, 2 of 3!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jibbe Stuijts


    Heb je ook wel een beetje gelijk in, maar ik had er waarschijnlijk teveel van verwacht, en hebben ze in mijn ogen niet waar kunnen maken. Je ziet dat in de verkoopcijfers ook terug. Kan best begrijpen dat er mensen zijn die em leuk vinden. Ik hoor overigens meer negatieve geluiden dan positieve, ben dus niet de enige met deze mening....
    Ik ben het er helemaal mee eens!
    Ik heb hem in de Bios gezien en het was gewoon een teleurstelling.
    De DVD koop ik dus echt niet!
    Maar er zullen ook vast mensen zijn die hem wel leuk vinden...
    Smaken verschillen.

  10. #10

    Standaard

    Denk inderdaad ook dat Spider-Man volgende week wel op 1, 2 of 3 staat, want de DVD wordt op dit moment erg veel verkocht. De FRS heeft Spider-Man volop ingekocht en er vliegen veel exemplaren de deur uit.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard Spiderman gewoon ok

    Ik vond Spiderman een goed gemaakte film, maar niet de kaskraker die ik had verwacht. Het is voor mij net zoals X-Men, ik vond dat ook een goede film, die sterk begon maar naarmate het einde naderde viel het verhaal als een kaartenhuis in elkaar.

    Je kunt Spiderman dus onmogelijk een slechte film noemen...en voor de spiderman fan is het ook een prachtige pic...maar neemt niet weg dat ik het niet een uitblinker vind!

    Wel verwacht ik dat ie hoog zal eindigen hoor...er wordt redelijk agressieve reclame gemaakt en is zelfs hier en daar voor een zeer leuke prijs te verkrijgen. Ik heb zelfs een mailtje gehad van een bedrijf die reclame maakte dat ze de goedkoopste waren....ze moeten die dvd's echt kwijt dus!

  12. #12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •