De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Dune (UHD)

  1. #1

    Standaard Dune (UHD)

    Dune op 4K is al één van de beste UHD-uitgaven van 2022.

    Lees hier de recensie

  2. #2

    Standaard

    ben erg benieuwd naar deze film.
    Ik krijg hem van het weekend van Amazon.fr de 4K en 3D steelbook.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben ook in blijde verwachting van een exemplaar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    En ik ook . Al heb ik de film wel al in de bios gezien.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Vreemd, ik heb de Franse steelbook al drie dagen in huis... Maar het zal nog wel even duren voordat deze in de speler gaat, want andere films gaan voorlopig nog voor.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vreemd, ik heb de Franse steelbook al drie dagen in huis... Maar het zal nog wel even duren voordat deze in de speler gaat, want andere films gaan voorlopig nog voor.
    Dat is inderdaad vreemd. Ik heb 'm al een tijd in preorder.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is inderdaad vreemd. Ik heb 'm al een tijd in preorder.
    Waarom bestel je dezelfde steelbook niet bij bol.com? Gisteren besteld, net binnen en nu aan het bekijken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Waarom bestel je dezelfde steelbook niet bij bol.com? Gisteren besteld, net binnen en nu aan het bekijken.
    Vandaag ook besteld. Liefhebbers om 3d over te nemen?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Waarom bestel je dezelfde steelbook niet bij bol.com? Gisteren besteld, net binnen en nu aan het bekijken.
    Was toen goedkoper bij amazon, niet de prijs ze nu hebben. Maar komt net binnen

  11. #11

    Standaard

    Bij mij ook vandaag bezorgd van Amazon FR, was in totaal 31,14 kwijt, want de verzendkosten werden over 4 items verdeeld. Vind de steelbook erg mooi.

  12. #12

    Standaard

    Kan me niet vinden in de lovende woorden voor zowel beeld als geluid.
    Het beeld in Dolby Vision vond ik regelmatig erg donker, zeker in de scenes binnen.
    En het geluid was verre van in balans.
    Spraak heeft een veel lager volume dan de wel erg bombastische soundtrack.
    Die klinkt geweldig maar als je ook de spraak nog wilt kunnen verstaan heb je zo ruzie met de buren.

    Hierna nog een aflevering Game of Thrones gekeken op UHD in DV en met de Atmos track (ook al heb ik dat niet)
    en dat zag er wel fantastisch uit en klonk prima in balans.
    Het lag dus in ieder geval niet aan mijn waarneming vandaag...

  13. #13

    Standaard

    Visueel prachtig! Audio prachtig! Verhaal en acteerwerk toch wel erg afstandelijk en kil. Kon mij niet boeien.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  14. #14

    Standaard

    Op welke apparatuur is deze UHD gereviewed?
    Ook op Blu-Ray.com hebben diverse mensen het over wel erg donkere scenes.
    Dus de nuances waarover in deze review worden gesproken zijn "ons" dan ook een raadsel...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •