De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard WInkels in Antwerpen

    Even een vraag aan de Belgische forummers (en degenen die er ook zijn geweest). Ik ga komende donderdag een mini-weekeinde (donderdagmiddag tot zaterdagochtend) naar Antwerpen (nog nooit geweest) i.v.m. een cadeaukaart voor een hotelovernachting. Nu ben ik donderdagnamiddag en vrijdag hele dag in het centrum. Zijn er nog winkels waar je een redelijk aanbod hebt? Ik heb al begrepen dat MM genegeerd mag worden. Verder zag ik al dat FNAC er zit. Die ken ik van Brugge en had daar een redelijk aanbod. Zijn er nog andere zaken? En hoe is de MM in Schoten? We willen zaterdagochtend even naar de Carrefour in Schoten (ligt langs de route) maar zag dat MM er dichtbij zit. We gaan wel met de auto maar tussen hotel (Lindner) en Schoten gaan we niet van de hoofdroute afwijken. We gaan uiteraard buiten de winkelstraat ook van de stad genieten. Zo en zo zag ik al 2 kerken (Cathedraal en Paulus) die we mee proberen te pakken (schijnen mooi te zijn).

  2. #2

    Standaard

    Hey martwout, hartstikke leuk dat je naar Antwerpen gaat. De MM in het centrum van Antwerpen kun je inderdaad best skippen. Wat is het daar een treurige bedoeling geworden sinds de verhuizing. De FNAC is wel iets beter maar ook daar is het aanbod niet echt erg groot.

    De MM in Schoten is goed. Het aanbod films is daar nog redelijk groot, maar door de jaren heen is het aanbod wel steeds meer gaan slinken. Bij de Carrefour in Schoten kun je ook nog wel eens een leuke film op de kop tikken.

    Mocht je een comic liefhebber zijn, ga dan zeker langs Mekanik in Antwerpen. Is echt een zalige winkel. Verder kan ik je de Stadsfeestzaal aanraden en ga eens wandelen door Chinatown of door het stadspark. Ook de Zoo is een aanrader (pal naast het centraal station) en ga voor een lekkere maaltijd naar de Bomma. De Cinema Cartoonz is een must.

    Veel plezier in Antwerpen en laat even weten hoe het was

  3. #3

    Standaard

    Game Buster zeker eens bezoeken. Steekt tot de nok vol.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Antwerpen is een leuke stad, maar je hoeft er niet speciaal naartoe om films te kopen. Ze hebben wel leuke stripwinkels en als je nog kleding of schoenen nodig hebt dan kom je wel aan je trekken bij de honderden kleding- en schoenenwinkels.

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor de tips en feedback. Ik heb ze opgeslagen. De zoo horen we misschien als het stil is in het hotel. Het hotel staat namelijk meteen ten zuiden van de zoo achter het station.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner;[URL="tel:2093857"
    2093857[/URL]]Game Buster zeker eens bezoeken. Steekt tot de nok vol.
    kende ik nog niet. hebben die ook nieuwe blu-rays of enkel tweedehands ?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    kende ik nog niet. hebben die ook nieuwe blu-rays of enkel tweedehands ?
    Alleen tweedehands, maar redelijk goed van kwaliteit en de winkel steekt werkelijk vol tot het dak.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Alleen tweedehands, maar redelijk goed van kwaliteit en de winkel steekt werkelijk vol tot het dak.
    ok merci voor de info

  9. #9

    Standaard

    Nog bedankt voor de tips. Helaas geen tijd gehad om ze te doen (Game Buster wel aan gedacht maar tijd ging 's middags hard met de rest). Het normale winkelen en door het centrum lopen slokte al de hele vrijdag op. Bij elkaar 20 km gewandeld met als gevolg 2 blaren op de voeten. Wel erg veel qua oude gebouwen gezien. Centraal Station binnen gefotografeerd, standbeeld Leysstraat, Stadsfeestzaal, stadhuis, kathedraal binnen, oudste woning Antwerpen en De Steen. Ook wat gewinkeld maar daar waren we snel doorheen. Hotel Lindner is een aanrader. Prima kamers en ontbijt. Ligt op 200 meter vanaf achterkant station maar ook prima openbare garage eronder (daar hadden we een plek gereserveerd). En binnen 10 minuten rij je weer bij de ring. Eerste avond nog teruggewandeld vanaf Groenplaats maar andere avond de ondergrondse tram/metro gepakt. Maar mooi centrum/stad.

  10. #10

    Standaard

    Even een vraagje voor de Antwerpen kenners (makkelijker hier stellen dan een nieuw draadje openen). Ik ben van plan om aanstaande zaterdag naar Uncharted in Antwerpen te gaan. Nu lees ik al dat UGC geen fijne bioscoop is dus wil ik graag naar kinepolis. Ik ga met het openbaar vervoer, nu is mijn vraag is er een (snelle) verbinding tussen kinepolis en Antwerpen centraal? Ik heb al een beetje gezocht maar ik word er niet veel wijzer van.

    Ook twijfel ik welke "versie" ik neig naar ScreenX maar ik weet niet of dat wat is, heeft hier iemand ervaring mee?
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  11. #11

    Standaard

    Tramlijn 6 rijdt van halte Diamant (Centraal Station) naar Luchtbal.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    En als je de metro (tram 6) niet wilt nemen kan je opteren voor tramlijn 1 op Operaplein met eveneens stopplaats Luchtbal.

  13. #13

    Standaard

    Super dankjewel heren!
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •