Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Incomplete seizoenen op DVD

    Het is enorm irritant dat maatschappijen (plots) stoppen met het uitbrengen van series.

    - Lethal Weapon s1 & s2 uitgebracht, s3 niet
    - Shooter s1 & s2 uitgebracht, s3 niet
    - Grey's Anatomy s1 tm s14 uitgebracht met NL sub, daarna niets meer
    - New Amsterdam s3 en Good Doctor s4 duurt wel heel lang
    - FBI s1 uitgebracht, s2 niet
    - Karppi/Deadwind

    Vaak staan seze series op streamingsdiensten, maar er zijn ook mensen (zoals ik, ADHD, korte concentratie boog) die het niet lukt om bijv 9 afl achtet elkaar weg te tikken. Dan is zo'n DVD heel fijn om je eigen tempo te bepalen.
    So Join The JoyRide

  2. #2

    Standaard

    Waarom moet je bij streamingdiensten meerdere afleveringen achter elkaar kijken? Je kunt bijvoorbeeld per dag toch ook 1 aflevering kijken?

  3. #3

    Standaard

    Het is juist de kracht van streamingdiensten dat je kan kijken wanneer jij wil.
    Wat verandert ADHD hier aan? serieuze vraag want ik weet het niet.

  4. #4

    Standaard

    Ik vind dat juist een nadeel van de fysieke discs, als je in eigen tempo (dus niet frequent) de afleveringen wilt volgen (neem aan dat TS dat bedoelt). Ik weet dan echt niet meer bij welk seizoen en welke disc ik ook alweergebleven was. De streamingdiensten houden dit allemaal keurig bij. "O aflevering 1 van tweede seizoen, heb ik blijkbaar ooit 10 min van gekeken".

    Maar als je zo infrequent kijkt dat de serie alweer van Netflix e.d. afgehaald is, snap ik het punt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Het is juist de kracht van streamingdiensten dat je kan kijken wanneer jij wil.
    Moet de serie er wel lang genoeg opstaan! Was halverwege januari bezig (Amazon Prime) met het vierde seizoen van Chuck (5 seizoenen/91 afleveringen) toen ik zag dat de serie er binnen 30 dagen vanaf werd gehaald (eind januari).

    Hier https://primevideoaanbod.nl/amazon-p...mplete-series/ kon ik vinden dat de serie er sinds 11-10-2021 op stond. De serie heeft er dus niet eens 4 maanden opgestaan.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 07-02-2022 om 16:17 Reden: Tikfout

  6. #6

    Standaard

    Ja dat is inderdaad wel heel kort!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Moet de serie er wel lang genoeg opstaan! Was halverwege januari bezig (Amazon Prime) met het vierde seizoen van Chuck (5 seizoenen/91 afleveringen) toen ik zag dat de serie er binnen 30 dagen vanaf werd gehaald (eind januari).

    Hier https://primevideoaanbod.nl/amazon-p...mplete-series/ kon ik vinden dat de serie er sinds 11-10-2021 op stond. De serie heeft er dus niet eens 4 maanden opgestaan.
    Daar heb ik inderdaad even niet bij stilgestaan en kan inderdaad een hele goede reden zijn om alles op schijf te hebben. Maar ja als dat ook niet uitgegeven wordt

  8. #8

    Standaard

    Ik ben er nog niet echt hard tegenaan gelopen maar ik zit wel met een aantal "kandidaten" voor dit probleem. Dan trouwens niet zozeer in de sfeer van DVD maar op blu-ray. Homeland seizoen 8, Lost in Space seizoen 2 (en 3), Stranger Things seizoen 3 en Fargo seizoen 3 (en 4) zijn de titels waar ik nog op zit te wachten en waar ik voor vrees.

  9. #9

    Standaard

    Nu je het zegt, inderdaad vreemd dat Homeland - Seizoen 8 nog niet op Blu-ray uitgebracht is. Voor mij persoonlijk één van de allerbeste TV-series ooit.
    Ook Fargo is niet te versmaden, maar dat is geen doorlopend verhaal, dus dat vind ik dan minder 'erg'.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nu je het zegt, inderdaad vreemd dat Homeland - Seizoen 8 nog niet op Blu-ray uitgebracht is. Voor mij persoonlijk één van de allerbeste TV-series ooit.
    Di$$$ney
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nu je het zegt, inderdaad vreemd dat Homeland - Seizoen 8 nog niet op Blu-ray uitgebracht is. Voor mij persoonlijk één van de allerbeste TV-series ooit.
    Ik heb een wat rare houding richting Homeland: ik irriteer me continu aan bepaalde aspecten van de serie (die ik hier verder niet zal noemen wegens offtopic) maar blijf er toch wel kijken en er bepaald genot uit halen.

    Seizoen 7 kwam trouwens enkel en alleen in de UK uit op blu-ray (wat al wat vreemd was) en van seizoen 8 is nog niets vernomen in geen enkel land (over de bd-release dan). Ik vrees met enige vreze.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Seizoen 7 kwam trouwens enkel en alleen in de UK uit op blu-ray (wat al wat vreemd was)
    Dát is niet waar hoor. Ik heb hier de Benelux-versie liggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dát is niet waar hoor. Ik heb hier de Benelux-versie liggen.
    Verdraaid, je hebt gelijk! Ik zie de release op bol.com en trouwens ook nog een Duitse uitgave. Geen idee hoe ik op dat idee kwam.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik ben er nog niet echt hard tegenaan gelopen maar ik zit wel met een aantal "kandidaten" voor dit probleem. Dan trouwens niet zozeer in de sfeer van DVD maar op blu-ray. Homeland seizoen 8, Lost in Space seizoen 2 (en 3), Stranger Things seizoen 3 en Fargo seizoen 3 (en 4) zijn de titels waar ik nog op zit te wachten en waar ik voor vrees.
    ik dacht dat je Stranger Things vond tegenvallen?

  15. #15

    Standaard

    Of in het buitenland. Geen Handmaid's Tale seizoen 4 op blu-ray, maar alleen op DVD. The Expanse seizoen 4 opeens met regio lock en geen seizoen 5 in zicht.

  16. #16

    Standaard

    Lethal Weapon Seizoen 3 is nergens uitgebracht?

    Staat wel op Amazon met nl ondertitels.

    Dan maar proberen om van daar te downloaden in fullhd.

    Karppi is natuurlijk netflix. Die gaan ook niets meer op disc uitbrengen in volle streaming-oorlog.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 03-03-2022 om 16:49

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Lethal Weapon Seizoen 3 is nergens uitgebracht?

    Staat wel op Amazon met nl ondertitels.

    Dan maar proberen om van daar te downloaden in fullhd.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Lethal Weapon Seizoen 3 is nergens uitgebracht?...
    Nergens uitgebracht??? Gewoon goed zoeken : https://www.amazon.com/Lethal-Weapon...p%2C147&sr=1-1 (DVD) & https://www.amazon.com/Lethal-Weapon.../dp/B07X3QJJXM (Blu-ray)

  19. #19

    Standaard

    Is die regiovrij? Waarschijnlijk enkel Engels SDH?

    Voor mij geen probleem... speler is regiovrij en kan externe nl ondertitels toevoegen, maar niet iedereen heeft een oppo.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Is die regiovrij? Waarschijnlijk enkel Engels SDH?

    Voor mij geen probleem... speler is regiovrij en kan externe nl ondertitels toevoegen, maar niet iedereen heeft een oppo.
    Volgens bluray.com regiovrij met Engels SDH

  21. #21

    Standaard

    Het derde seizoen van Da Vinci's Demons op blu ray.
    De eerste 2 heb ik op BR.


  22. #22

    Standaard

    Melrose Place seizoen 6 en 7.


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Het derde seizoen van Da Vinci's Demons op blu ray.
    De eerste 2 heb ik op BR.

    Ik heb de derde in Duitsland gekocht.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Dat derde seizoen van Da Vinci's Demons ontbreekt hier ook nog

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb de derde in Duitsland gekocht.

    Heeft ie Nederlandse ondertitels?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •