Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Heeft ie Nederlandse ondertitels?
    Uiteraard niet. Maar daar valt een mouw aan te passen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Uiteraard niet. Maar daar valt een mouw aan te passen.

    Leg uit, een mouw aan te passen?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Leg uit, een mouw aan te passen?
    (=daar is wel een oplossing voor te vinden)

  4. #29

    Standaard

    Het is ook jammer dat steeds meer uk detectives geen release meer krijgen.

    Reeksen van kleine maatschappijen zoals Dalgliesh en All Creatures Great & Small zijn pas lange tijd na bv. bookspot en standaard boekhandel op bol te vinden. En vaak ook snel enkel nog via externe verkopers.

    Midsomer Murders seizoen 21 was onmiddellijk overal uitverkocht, en seizoen 22 komt ook geen nieuws van.

    Veel van die reeksen komen niet op streamingdiensten... er is dan ook weinig alternatief.

    Verschillende Franstalige en Scandinavische detectives die op Canvas en NPO te zien waren vinden al helemaal geen distributeur meer.

    En van oude en nieuwe duitstalige series is al helemaal geen spoor meer te bekennen.

    Op den duur blijft nog enkel de commerciële eenheidsworst over.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    En van oude en nieuwe duitstalige series is al helemaal geen spoor meer te bekennen.

    Op den duur blijft nog enkel de commerciële eenheidsworst over.
    Zeer zielig. Gelukkig is het met mijn Duits goed gesteld, maar dan nog blijft het huilen met de pet op, want in Duitsland worden best wel leuke dingen gemaakt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Het is jammer dat Sony niet van uit Duitsland verspreid, desnoods met behulp van Splendid Films. Zoiets als Lions Gate en Belga Home Video in betere tijden. Gewoon die zelfde disc als Duitsland gebruiken, wat Duitse en Nederlandse (en Franse tekst als het echt moet) over de film en klaar.

    Wel omslachtig natuurlijk, want Nederlandse tekst toevoegen op die Duitse release gewoon onder hun eigen zou veel makkelijker zijn. Dan zou je ook geen Franse tekst nodig hebben, want die geven ze maar de Franse release.

    Als ik aan incomplete tv series denk, Sony heeft ook nooit Charlies Angels Seizoen 4 en 5 uitgebracht. Splendid Films zou wel wat meer Duitse series mogen uitbrengen met Nederlandse en Duitse ondertitels.
    Laatst aangepast door pietdvd : 09-03-2022 om 14:35

  7. #32

    Standaard

    Inderdaad, hoop nog steeds dat er naar het voorbeeld van o.a. Miami Vice, A Team,... ook volledige box van Charlie's Angels en Happy Days.

    Midsomer Murders zou ook niet meer uitgebracht worden?

  8. #33

    Standaard

    - Squadra Antimafia ook onvolledig
    - The Young Montalbano, 2de seizoen ook nooit uitgebracht
    - Human Target
    - Largo Winch
    - Das Boot seizoen 2?
    - La Trêve seizoen 2
    - Ennemi Public seizoen 2

  9. #34

    Standaard

    Das Boot seizoen 2 heb ik liggen op bluray hoor

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Het is juist de kracht van streamingdiensten dat je kan kijken wanneer jij wil.
    Wat verandert ADHD hier aan? serieuze vraag want ik weet het niet.
    Sorry voor de erg late reactie. Zit niet heel vaak op dit forum. Bij streamingsdiensten ben je tijd gebonden. Vaak hebben ze de rechten voor bep periode en moet je dus best doorkijken. Dit al ervaren bij Videoland. Genomen voor Grey's Anatomy en binnen paar weken was het eraf omdat de rechten verlopen waren. Nu is het terug geloof ik..

    Eigenlijk door het niet meer uitbrengen van series dwingen de maatschappijen mij als liefhebber van series om diverse streaminsdiensten te nemen. Teveel keuze en de kosten kunnen oplopen. Ik vind ook dat de Nederlandse TV best traag is met nieuwe dingen. Er wordt enorm veel herhaald. Vooral Veronica heeft er een tic van. Voor de tigste keer BBT, Hawaii 5-0 en Two and a Half man. Zend nieuwe series uit, nieuwe seizoenen. En vooral op interessante tijdstippen en dagen. Law & Order SVU s22 is al enige tijd uit op DVD maar nog niet opgepakt met uitzenden. Law & Order Orgaized Crime gaat beginnen aan zijn derde seizoen. Op de Nederlandse TV nog jiets vernomen. Ook streamingsdiensten zijn traag. Ik zit met Netflix NL te wachten op bijv Stargirl (mocht die er niet inmiddels op staan)

    De filmmaatschappijen besluiten, maar stellen in mijn optiek veel mensen teleur. De verzamelaar van fysiek die het graag in zijn collectie opneemt en complete reeksen wil hebben...
    So Join The JoyRide

  11. #36

    Standaard

    Als ik kijk naar incomplete seizoenen zijn het vooral de series die mijn interesse hebben (maar dan wel met Nederlandse ondertiteling).
    Kojak, The Fugitieve, Rawhide, Gunsmoke, Hawaii five-0, The untouchables, Streets of San Francisco en nog vele anderen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •