De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jurassic World Dominion | The Super Bowl LVI Spot

    Jurassic World Dominion | The Super Bowl LVI Spot

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 15-02-2022 om 10:05

  2. #2

    Standaard

    Wat is: "The SBLVI Spot"? Wordt nergens genoemd in het artikel. Waar is SBLVI een afkorting van die iedereen behalve ik kennelijk schijnt te kennen? Kan er nergens iets over vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat is: "The SBLVI Spot"? Wordt nergens genoemd in het artikel. Waar is SBLVI een afkorting van die iedereen behalve ik kennelijk schijnt te kennen? Kan er nergens iets over vinden.
    Super Bowl LVI, LVI is het Romeinse cijfer voor 56 (56e Super Bowl).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Super Bowl LVI, LVI is het Romeinse cijfer voor 56 (56e Super Bowl).
    OK. Ik dacht dat het een TV-zender voor een bepaalde maatschappelijke minderheidsgroepering was. American Football interesseert mij totaal niet, vandaar dat ik er geen enkele associatie mee had.
    Dank voor de uitleg.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Gezien de vorige post van de teaser trailer van de LOTR-TV serie die werd uitgezonden tijdens de Super Bowl had ik stiekem gehoopt dat men de connectie zou maken bij de afkorting. Niet iedereen dus, dus @Johan1967, dank voor de toelichting

    NB: bij deze alle afkortingen even aangepast en voluit geschreven.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 15-02-2022 om 10:05

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •