De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Venom: Let There Be Carnage (Streaming)

    Venom: Let There Be Carnage (Streaming)

    Venom: Let There Be Carnage is niet helemaal het vervolg geworden waar de fans van Venom op hoopten.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    N.B. op/aanmerkingen over het feit dat deze titel niet fysiek wordt uitgebracht mogen gepost worden in andere topics. Posts die daarover hier worden geplaatst worden direct verwijderd.

  3. #3

    Standaard

    Ik vind je nog mild met je 6,5, ik heb zelf de film een 4 gegeven.
    Hier was zoveel uit te halen aangezien Carnage in de comics (in het begin althans) toch een geslaagd personage was. Op een of andere manier klopte het gewoon niet voor mij, zelfs niet met een acteur als Harrison die ik graag zie spelen. Daarbij komt dat ik echt een gruwelijke hekel aan die stem van Venom heb en de interactie tussen Eddie en Venom best vervelend vind (wat veelvuldig voorkomt in de film). Wat mij betreft het laatste deel, maar dat zal wel niet vanwege $$$.
    Klein typefoutje nog: er staat "Any Serkis".

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vind je nog mild met je 6,5, ik heb zelf de film een 4 gegeven.
    Hier was zoveel uit te halen aangezien Carnage in de comics (in het begin althans) toch een geslaagd personage was. Op een of andere manier klopte het gewoon niet voor mij, zelfs niet met een acteur als Harrison die ik graag zie spelen. Daarbij komt dat ik echt een gruwelijke hekel aan die stem van Venom heb en de interactie tussen Eddie en Venom best vervelend vind (wat veelvuldig voorkomt in de film). Wat mij betreft het laatste deel, maar dat zal wel niet vanwege $$$.
    Klein typefoutje nog: er staat "Any Serkis".
    Ja, ik denk dat ik door die mid-credits-scène wat positiever ben gestemd, want de film zelf was inderdaad maar erg matig. En inderdaad, de interactie tussen Venom en Eddie was soms erg vermoeiend en ook nog eens moeilijk te verstaan (en mijn preview-streaming exemplaar had geen subs dus dat maakte het allemaal niet beter). En gezien het einde zal er wel weer een vervolg worden gemaakt, of wellicht een crossover. Typefoutje is aangepast.

  5. #5

    Standaard

    ik heb deze in de bios gezien ik vond hem niet slecht ik had hem een 7 gegeven

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •