Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 68 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Titanic (3D) Bluray en 4K UHD uitgaven

    Weet iemand of er een versie zit aan te komen van Titanic in HD?
    Zie wel wat op amazon.com maar wordt niet echt wijzer wanneer deze nou verwacht wordt
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 19-10-2023 om 07:28

  2. #2

    Standaard

    Titanic zit bij Fox, dus die zou dan exclusief op Blu-ray moeten uitkomen.

    Er zijn trouwens (voor zover ik weet) nog geen berichten over een release.

  3. #3

    Standaard

    De film komt waarschijnlijk zowel op HD-DVD en Blu-ray uit. Op HD-DVD in Amerika, omdat Paramount daar de rechten heeft en in de rest van de wereld op Blu-ray omdat Fox daar de rechten heeft.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De film komt waarschijnlijk zowel op HD-DVD en Blu-ray uit. Op HD-DVD in Amerika, omdat Paramount daar de rechten heeft en in de rest van de wereld op Blu-ray omdat Fox daar de rechten heeft.
    Op die manier wordt exclusiviteit per titel wel een heel erg lastig verhaal.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De film komt waarschijnlijk zowel op HD-DVD en Blu-ray uit. Op HD-DVD in Amerika, omdat Paramount daar de rechten heeft en in de rest van de wereld op Blu-ray omdat Fox daar de rechten heeft.
    Dat had ik me niet gerealiseerd, maar je hebt gelijk. Grappig! En voor HD DVD-bezitters niet perse een probleem natuurlijk, omdat die gewoon kunnen importeren.

  6. #6

    Standaard

    Leve het ontbreken van regiocodering.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Op die manier wordt exclusiviteit per titel wel een heel erg lastig verhaal.
    Is ook zo. Warner geeft bv. Terminator 3 uit in Amerika op zowel HD-DVD en Blu-ray, terwijl hier in België en Nederland deze enkel zal uitkomen op BR dacht ik omdat Sony de rechten heeft.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #8

    Standaard

    Volgens mij is het met enkele door Dreamworks co-geproduceerde films hetzelfde verwarrende verhaal. De home video distributie-rechten van veel van die films zijn vaak heel vreemd ondergebracht. Voorbeeldje: Gladiator is in de VS uitgebracht door Dreamworks zelf (= HD DVD), maar in Nederland eerst door Colombia Tristar (= Sony en dus Blu-ray) en later door Universal (= HD DVD). Geen idee wie daar dan in NL de HD-versie van zal uitbrengen en op welk formaat.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Volgens mij is het met enkele door Dreamworks co-geproduceerde films hetzelfde verwarrende verhaal. De home video distributie-rechten van veel van die films zijn vaak heel vreemd ondergebracht. Voorbeeldje: Gladiator is in de VS uitgebracht door Dreamworks zelf (= HD DVD), maar in Nederland eerst door Colombia Tristar (= Sony en dus Blu-ray) en later door Universal (= HD DVD). Geen idee wie daar dan in NL de HD-versie van zal uitbrengen en op welk formaat.
    Columbia TriStar beschikt inmiddels niet meer over de rechten van deze film, die liggen bij Universal zelf, dus hoe dan ook de film verschijnt alleen op HD-DVD.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Columbia TriStar beschikt inmiddels niet meer over de rechten van deze film, die liggen bij Universal zelf, dus hoe dan ook de film verschijnt alleen op HD-DVD.
    En gaat dat zo blijven of komt het dan alsnog later op blu ray?
    I always tell the truth. Even when I lie.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    En gaat dat zo blijven of komt het dan alsnog later op blu ray?
    Alleen als Universal ook Blu-ray gaat maken. Sony was destijds alleen distributeur omdat Universal zich nog niet zo intensief met DVD distributie bezig hield.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #12

    Standaard

    Misschien komt hij wel uit op een 100gig Blue-ray. Film van ruim 3 uur past toch nooit in 1080P op 1 50gb disc lijkt me

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel24 Bekijk bericht
    Misschien komt hij wel uit op een 100gig Blue-ray. Film van ruim 3 uur past toch nooit in 1080P op 1 50gb disc lijkt me
    En PotC dan :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Alleen als Universal ook Blu-ray gaat maken. Sony was destijds alleen distributeur omdat Universal zich nog niet zo intensief met DVD distributie bezig hield.
    Lijkt me een kwestie van tijd toch of niet?
    I always tell the truth. Even when I lie.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Lijkt me een kwestie van tijd toch of niet?
    Het lijkt er wel op, maar zeker is 't nog allerminst.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Deze JC uitgave kijk ik het minste naar uit TBH. De uitgave op BD en zeker die op 3D is voor wat mij betreft voor nu prima.

  18. #18

    Standaard

    Maar de echte vraag is natuurlijk wanneer de HD DVD uitkomt.

  19. #19

    Standaard

    Release 5 December a.s :



    Titanic 4K Collector's Edition (https://www.blu-ray.com/movies/Titan...ay/222802/?e=1 & https://www.amazon.com/Titanic-4K-Co...=ATVPDKIKX0DER)

    Ik heb de set al gepre-ordered voor € 191,17.

  20. #20

    Standaard

    Nou, voor dat bedrag wacht ik wel op de 'gewone' uitgave. Ik heb deze Blu-ray boxset van jaren terug nog in de kast staan:

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, voor dat bedrag wacht ik wel op de 'gewone' uitgave. Ik heb deze Blu-ray boxset van jaren terug nog in de kast staan: ...
    Die boxset heb ik ook Marcel + de dvd los & de VHS schijn ik ook nog ergens te hebben staan.

  22. #22

    Standaard

    Ik heb ook de VHS en 3D Bluray boxsets liggen dus ik koop ook de losse 4K wel een keer in de aanbieding, zeker gezien de prijs die ze voor deze nieuwe box vragen.
    Topictitel is trouwens aangepast.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 19-10-2023 om 08:17

  23. #23

    Standaard

    Die luxe boxset vind ik wat overdreven, maar de reguliere 4K komt er zeker in.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Ik heb deze film op bijna alle media, VHS, Laserdisc, DVD Blu-ray en 3D blu ray.
    Dus ik hoef hem niet direct. Heb hem trouwens laatst ook nog eens in de bios gezien in 3D/4K
    Ooit een 4k versie in een of andere "2 voor 30" actie dan koop ik hem op 4K.

  25. #25

    Standaard

    Mooie set hoor DVDWatcher. Als het inderdaad je beste film aller tijden is, dan snap ik waarom je die wilt hebben.

    De 3D is nog steeds 1 van de allermooiste 3D's die ik heb. ik wacht ook wel tot een reguliere versie goedkoop langs komt.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •