Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 164 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het grote algemene Sony topic

    Sony brengt alleen nog maar digitale shit uit in Nederland?

    Het zou leuk zijn als ze eens achter hun eigen product zouden gaan staan...
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 02-02-2022 om 22:33

  2. #2

    Standaard

    Waarom geen europese releases (of 2), met alle talen en subs. Originele titel en cover. Geloof niet dat er bij liefhebbers veel verzet zou zijn.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #3

    Standaard

    Dit gaat toch helemaal nergens over? Bij de Oosterburen hebben ze 'm wel gewoon uitgebracht op Blu-ray en 4K.

  4. #4

    Standaard

    Fysieke schijven zijn tegenwoordig relatief gezien net goed als de streams: Alles heeft dezelfde specificaties.

    Als ze er voor zorgen dat de fysieke releases een bepaalde meerwaarde hebben, zal ik weinig verzet bieden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Fysieke schijven zijn tegenwoordig relatief gezien net goed als de streams: Alles heeft dezelfde specificaties.

    Als ze er voor zorgen dat de fysieke releases een bepaalde meerwaarde hebben, zal ik weinig verzet bieden.
    Geen nepnieuws verkondigen Gerco, anders laat ik het censuur-monster los op je posts

  6. #6

    Standaard

    Misschien is het handig om de Sony discussie naar de Sont topic te verplaatsen...

    Wat ik me wel afvraag is hoe Bol, Amazon, BookSpot enz. nog wel oudere Sony fysike uitgaven verkopen.
    Dan moet er tocht ergens een loketje/contct zijn...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sony Pictures Home Entertainment - Releases van februari

    Lees dit artikel
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #7

    Standaard

    Ghostbusters Legacy in Duitsland heeft dus ook nl-subs.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ghostbusters Legacy in Duitsland heeft dus ook nl-subs.
    Ik was aan het vissen voor die anthology set in Duitsland maar die is kennelijk al uitverkocht nog voor de officiële verschijningsdatum...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ghostbusters Legacy in Duitsland heeft dus ook nl-subs.
    Volgens https://www.amazon.de/Carrie-Coon/dp...nl_NL&qid=&sr= alleen Turkse taal maar ik vermoed dat dat een fout is.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Volgens https://www.amazon.de/Carrie-Coon/dp...nl_NL&qid=&sr= alleen Turkse taal maar ik vermoed dat dat een fout is.
    De bluray kan ik bevestigen. Net ontvangen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Volgens https://www.amazon.de/Carrie-Coon/dp...nl_NL&qid=&sr= alleen Turkse taal maar ik vermoed dat dat een fout is.
    De 3 UHD's hebben NL ondertitels, de Blu-rays alleen films 2 en 3, en de bonusdisks ook niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Ik ben een beetje het noorden kwijt met al die Sony miserie.

    Daarom graag even hulp.

    The Crown seizoen 4 is voorlopig nergens beschikbaar met NL subs.
    Peter Rabbit 2 heeft enkel NL subs op de Duitse 4K, geen enkel land heeft een bluray met NL subs.
    The boys: seizoen 2, heeft iemand de UK versie hiervan. Volgens bluray.com heeft die NL subs maar ik zou graag 100% zekerheid willen.

  13. #13

    Standaard Het grote algemene Sony topic

    Aangezien er veel vragen/opmerkingen komen over Sony releases in het buitenland vanwege het ontbreken van NL releases door de streaming-strategie, heb ik in navolging van het Warner-topic nu ook een Sony-topic geopend. Dus graag al je vragen/opmerkingen over Sony-releases hier posten. Dank!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik was aan het vissen voor die anthology set in Duitsland maar die is kennelijk al uitverkocht nog voor de officiële verschijningsdatum...
    Ik heb er dus eentje al heb ik er me wel blauw aan betaald Fucking doorverkopers! Maar het was dat of niks.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Als ik het wel begrijp heeft die streaming-sh*t van Sony's Venom 2 niet eens Nederlandse ondertitels, afgaande op je berichten in de recensie?
    Des te meer een reden om die digitale meuk in het verdomdhoekje te laten liggen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Als ik het wel begrijp heeft die streaming-sh*t van Sony's Venom 2 niet eens Nederlandse ondertitels, afgaande op je berichten in de recensie?
    Des te meer een reden om die digitale meuk in het verdomdhoekje te laten liggen...
    Nee, je begrijpt het niet goed Ik heb het wel aangegeven, maar ik zal het nog even verduidelijken: mijn Preview-streaming-exemplaar heeft geen ondertiteling. En dat staat niet in mijn recensie, maar in het betreffende topic dat erbij hoort. Ik bekijk Sony en Warner films via een preview-systeem waarvoor ik persoonlijk voor ben geautoriseerd, en dat heeft niks te maken met huur-of retail exemplaren voor het publiek. Dus niet qua kwaliteit en niet qua specs of extra's oid. Dus geen paniek, en geen reden om digitale versies links te laten liggen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik ben een beetje het noorden kwijt met al die Sony miserie.

    Daarom graag even hulp.

    The Crown seizoen 4 is voorlopig nergens beschikbaar met NL subs.
    Peter Rabbit 2 heeft enkel NL subs op de Duitse 4K, geen enkel land heeft een bluray met NL subs.
    The boys: seizoen 2, heeft iemand de UK versie hiervan. Volgens bluray.com heeft die NL subs maar ik zou graag 100% zekerheid willen.
    Ik heb de UK versie van The Boys s2 en die heeft idd NL subs.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    geen reden om digitale versies links te laten liggen.
    Okee, da's duidelijk. Maar ik kan me genoeg ándere redenen voor de geest halen om digitale versies links te laten liggen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb de UK versie van The Boys s2 en die heeft idd NL subs.
    Bedankt voor de info.

  20. #20

    Standaard

    Venom 2 verscheen pas op 28 Oktober 2021 in de bioscoop en Ghostbusters Afterlife pas op 11 November 2021. Maar de Nederlandse bioscopen zij van 19 December 2021 tm 25 Januari 2022 dicht geweest. In België en Duitsland volgens mij niet. Eigenlijk reken ik er op dat Venom 2 pas in Maart of April zou verschijnen en Ghostbusters Afterlife in April of Mei.

    Waarom nu al de paniek dat Venom 2 en Ghostbusters Afterlife niet zouden verschijnen op 4K, BD and DVD ?

    Ghostbusters Afterlife draait nog in de bioscoop. Is het heel raar om te denken dat ze alles 5-6 weken opschuiven met de gedachte dat een film 3-5 maanden moet draaien in de bios. Het lijkt ook steeds normaler dat een film al na 2-3 maanden via streaming verschijnt, zelfs als de film nog draait.

    Warner gaat wel gewoon Matrix 4 in April uitbrengen, dat is iets minder dan 4 maanden na de eerder geplande bioscoop release in December, maar die hebben heel veel pecht gehad met Wonder Woman 1984.
    Laatst aangepast door pietdvd : 16-02-2022 om 22:22

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Waarom nu al de paniek dat Venom 2 en Ghostbusters Afterlife niet zouden verschijnen op 4K, BD and DVD ?
    Omdat, en dat is al tig keer gezegd hier, Sony niet langer een distributiekanaal voor fysieke releases heeft in de Benelux. Met andere worden, die titels komen hier NIET uit, niet nu en ook niet binnen een paar maanden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Heeft niks met de bioscoop release strategie te maken van Sony want die worden via Universal Pictures International verdeeld.

    Heel veel Sony releases hebben nog geen disc release gehad zoals Peter Rabbit 2 , Guns Of Navarone , Columbia Classics Volume 2 box , Final Fantasy : The Spirits Within , Don't Breathe 2 , Snatch , Venom : Let There Be Carnage , Resident Evil : Welcome To Raccoon City en dan Ghostbusters : Afterlife natuurlijk.
    Er is momenteel geen distributiekanaal voor fysieke media voor Sony titels en zoals het er nu naar uitziet gaat dat op korte termijn ook niet veranderen.
    Sony brengt alles wel digitaal uit zoals op iTunes waar je Venom en Peter Rabbit 2 enzo gewoon kan kopen in Nederland.

    Jouw argument gaat hier niet op dat dingen nog in de bioscoop draaien want ook Ghostbusters komt op 10 Maart uit als digital release op iTunes zonder ook maar 1 datum voor discs, zelfs geen DVD.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #23

    Standaard

    'Leuk' bericht voor ons verzamelaars:

    Einde van DVD en Blu-Ray nabij: 'Spider-Man: No Way Home' straks niet beschikbaar in Nederland?

    Misschien voor de Benelux, maar in andere landen is het nog springlevend. Kijk naar onze oosterburen bijvoorbeeld.

  24. #24

    Standaard

    Disney kan ik laten liggen, die is geen stuiver meer waard sinds jaren. De nieuwe films die ze uitbrengen zijn verhalen die we al tig keren hebben gehad en daarbij verminderde ook nog eens hun kwaliteit. Het beleid was sowieso al niets meer.

    Sony, dat is een ander verhaal. Er zijn heel wat releases die op mijn lijstje nog staan. En Spiderman heeft trouwens nog geen releasedatum in de UK.
    Ik zie Sony daar nog dezelfde weg in te treden als hier.

  25. #25

    Standaard

    Al je favoriete films kopen/importeren nu het nog kan, vooral obscure/niche films. Wordt straks alleen maar moeilijker... en ik zie heel veel ook gewoon gecensureerd worden, bijvoorbeeld racistische scenes in online streams.
    --

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •