Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 164 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    We waren natuurlijk wel aan een budget en vooral tijd gebonden, L.A. zou voor ons 2 dagen kosten en dan moet je keuzes maken,...L.A. viel al snel af.
    Zonder auto is er in LA niets te doen. Met auto ook niet veel trouwens, maar ieder zijn ding. Downtown LA is echt alsof je in een ontwikkelingsland bent, en qua stranden zijn landen als Australië vele malen mooier. Ik zou het ook iedereen afraden, er zijn vele mooiere plekken aan de westkust en een stad als San Fransisco heeft veel meer te bieden (hoewel daar ook no go areas zijn in de binnenstad). Hollywood en die Walk of Fame is voor mij echt het dieptepunt van commercie, vergeleken daarmee is de binnenstad van Amsterdam autentiek.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  2. #77

    Standaard

    Heren, we dwalen af... Mag het weer over Sony gaan?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heren, we dwalen af...
    Nou de walk of fame en Hollywood is soort van filmgerelateerd toch?
    Maar met Sony heeft het niks te maken inderdaad
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #79

    Standaard

    Tip voor de Antwerpse filmfans die niet willen importeren.
    Bij MM Schoten lagen gisteren de Duitse blurays van Ghostbusters, Venom en Don't breathe 2. Allemaal met NL subs. De eerste 2 ook op UHD.
    Dus binnenkort misschien ook de nieuwe Spider-man.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Tip voor de Antwerpse filmfans die niet willen importeren.
    Bij MM Schoten lagen gisteren de Duitse blurays van Ghostbusters, Venom en Don't breathe 2. Allemaal met NL subs. De eerste 2 ook op UHD.
    Dus binnenkort misschien ook de nieuwe Spider-man.
    In Fnac Wijnegem lag de Franse Venom 2. Wel voor een prijs waartegen je beter zelf importeert... zo kennen we de Fnac weer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #81

    Standaard

    Het is nog vroeg, maar blu-ray.com geeft NL subs aan op de UK blu-ray van seizoen 6 van Outlander (verschijnt in september):

    https://www.blu-ray.com/movies/Outla...lu-ray/314064/

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het is nog vroeg, maar blu-ray.com geeft NL subs aan op de UK blu-ray van seizoen 6 van Outlander (verschijnt in september):

    https://www.blu-ray.com/movies/Outla...lu-ray/314064/
    Dat zou super fijn zijn voor deze formidabele TV-serie!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het is nog vroeg, maar blu-ray.com geeft NL subs aan op de UK blu-ray van seizoen 6 van Outlander (verschijnt in september):

    https://www.blu-ray.com/movies/Outla...lu-ray/314064/
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #84

    Standaard

    Heeft er iemand al een fysieke release (liefst 4K) gezien van "American Underdog" met NL ondertitels ?

  10. #85

    Standaard

    American Underdog is bij mijn weten nergens met NL subs uitgebracht.
    Bovendien is dit geen Sony titel en word in de US wel verkocht op 4k door Lionsgate Films.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #86

    Standaard

    Excuus, ik dacht dat het Sony was
    Omdat hij bij de Sony releases van April staat.
    Laatst aangepast door TifKag : 12-04-2022 om 16:23

  12. #87

    Standaard Geen Benelux release voor Spider-Man - No Way Home?

    Een snelle search op het forum leverde niet meteen een resultaat op (maar ik kan erover gekeken hebben), maar ik vroeg me af of er een Benelux-release zou uitkomen van Spider-Man No Way Home? In de MediaMarkt vond ik de Bluray. Weliswaar met NL ondertiteling, maar een Duitstalige verpakking. Moeten we het in Nederland en Vlaanderen daarmee stellen? Net als Ghostbusters Legacy?

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Een snelle search op het forum leverde niet meteen een resultaat op (maar ik kan erover gekeken hebben), maar ik vroeg me af of er een Benelux-release zou uitkomen van Spider-Man No Way Home? In de MediaMarkt vond ik de Bluray. Weliswaar met NL ondertiteling, maar een Duitstalige verpakking. Moeten we het in Nederland en Vlaanderen daarmee stellen? Net als Ghostbusters Legacy?
    Klopt, geen enkele recente film van Sony krijgt in Nederland meer een fysieke release op DVD/BD/UHD. Dus dat wordt importeren (wat veel liefhebbers toch al deden).

  14. #89

    Standaard

    Zie het Sony topic. Geen fysieke releases meer in Benelux op dit moment van Sony.

    Het grote algemene Sony topic (allesoverfilm.nl)

    En inderdaad in Duitsland en Frankrijk hebben de nieuwe releases tot nu toe wel allemaal NL subs gehad.

  15. #90

    Standaard

    Heb de post van Tom even verplaatst

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heb de post van Tom even verplaatst
    Deze had ik idd nog niet gelezen. Too bad dat we het met Duitse covers moeten doen... Wel goed dat MediaMarkt die Duitse releases wel gewoon in de winkel aanbiedt...

    Zonet ook gezien dat mijn Venom - Let There Be Carnage bluray ook de Duitse import is. Die had ik snel snel meegebracht van de MediaMarkt, maar de cover nog niet echt goed bekeken. Blijkt dus ook de import te zijn...

  17. #92

    Standaard

    Volgens mij waren de Nederlandse releases vrijwel gelijk aan de Franse. Ik lees hier vooral over Duitse alternatieven, maar ga zelf dus voor Franse uitgaves.
    The future is Blu

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Volgens mij waren de Nederlandse releases vrijwel gelijk aan de Franse. Ik lees hier vooral over Duitse alternatieven, maar ga zelf dus voor Franse uitgaves.
    Maar....als het over "Spider-Man - No Way Home" gaat, komt die via Amazon Frankrijk op 27 April uit.
    En via Amazon Duitsland op 12 April, en heb hem dus gisteren binnengekregen.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Volgens mij waren de Nederlandse releases vrijwel gelijk aan de Franse. Ik lees hier vooral over Duitse alternatieven, maar ga zelf dus voor Franse uitgaves.
    Ik prefereer dus wel een Duitse uitgave boven een Franse. De Duitse kan ik lezen, de Franse niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #95

    Standaard

    Hebben jullie geen probleem met dat (in mijn ogen) lelijke leeftijd logo zo groot op de voorkant in Duitsland?
    The future is Blu

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hebben jullie geen probleem met dat (in mijn ogen) lelijke leeftijd logo zo groot op de voorkant in Duitsland?
    Nee
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hebben jullie geen probleem met dat (in mijn ogen) lelijke leeftijd logo zo groot op de voorkant in Duitsland?
    Ik vind het nooit mooi inderdaad, maar soms is het niet anders. Soms is het een sticker of wordt de uitgave uitgegeven met een zogenaamde "wendecover", een cover die op twee zijden is gedrukt en op de andere zijde van de zijde met het leeftijdslogo staat coverart zonder dat logo en soms andere zaken zoals een barcode. Helaas doen de grote maatschappijen zoals Warner en Sony daar vaak niet aan.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 13-04-2022 om 13:00

  23. #98

    Standaard

    Alsof je de hele tijd naar de voorkant zit te kijken. Als 'ie bij mij thuis de kast in gaat zie ik alleen de rug.

    Ik heb meer moeite met slecht ontworpen covers.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Alsof je de hele tijd naar de voorkant zit te kijken. Als 'ie bij mij thuis de kast in gaat zie ik alleen de rug.

    Ik heb meer moeite met slecht ontworpen covers.
    My thoughts exactly.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #100

    Standaard

    Belangrijkste is voor mij dat het menu van de bluray in het Engels is (en niet in Duits of Frans). De cover van het bluray doosje zelf is dan van ondergeschikt belang. Wat me wel stoorde was dat men van Ghustbusters Afterlife, "Ghostbusters Legacy" gemaakt heeft op de cover. Gelukkig is dit niet het geval in het bluray menu zelf. Daar is het nog altijd Ghostbusters Afterlife.

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •